Gå til innhold

Maskorama 2024

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Djækklåsst skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri klart den som ryker i første episode, det er unntaket, da man knapt rekker gjøre research før maska faller. Ja, jeg var helt sikker på Ødegård som Professoren.

Det var bra👍 Og de fem siste da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 minutt siden):

Tore (mannen hennes🤭) er opptatt av vin og mat iallfall. Og ja, både Live og Tore er veldig gode venner med sjefen på Maaemo

😂😂 Tore, ja. Skriver før jeg tenker. Sagen er Sagen, si 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 minutt siden):

Ok 👍

Jeg kjenner godt til Live Nelvik, men har aldri assosiert henne med mat. 

Hintene/karakteren behøver knapt å passe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solfred skrev (Akkurat nå):

😂😂 Tore, ja. Skriver før jeg tenker. Sagen er Sagen, si 😂

😂 sant nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

En ting jeg ikke får til å stemme med vampyren, skulderpartiet er vesentlig lenger ned enn Silje Nordnes, som vil si at Vampyren er mye lavere enn Silje.

IMG_4767.thumb.jpeg.d6e5a450d9fb8834327b6537c92f2235.jpeg

Emilie Voe Nereng er 1.68 m, og Silje er 16.7 m. Får derfor ikke høyden til Vampuren å stemme, hendene er også veldig små.

Jeg begynner å lene mot at de ønsker å vilede oss, og at Vampyren muligens er mye yngre enn Voe.

Glad fisken sin første, og andre sang hører jeg ikke Tone Damli. Begynner å lure på om vi kanskje blir lurt her 🤔 Har vokst opp med Idol, og kjenner godt til Tone, men jeg hører ikke Tone. Vet ikke om det er noe med ørene mine eller hva det er? 

Vi har aldri blitt lurt så langt i dette konseptets historie, og jeg tviler på det skjer i denne sesongen. Men det er lov å håpe.

Med «lurt» mener jeg at «alle» tror det er en bestemt person, og så er det en annen.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (Akkurat nå):

Moskusen MÅ være Danby!

Enig, synes det er noe med stemmen til Moskusen når den «snakke synger» som er helt lik med uttalen til Danby. Stein og Moskusen er den jeg er «mest» sikker på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå begynner jeg å tro at moskusen er Cengiz igjen 🙈 Vipper så mye mellom han og Danby. Vet det er en av dem, men hvem!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Synes kostymet til moskusen er skikkelig kult!

Enig! Syns ofte de norske kostymene kan være litt enkle. Altså mange av de er fine og alt det der, men savner litt ekstra liksom. Moskusen liker jeg godt derimot

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (1 minutt siden):

Vi har aldri blitt lurt så langt i dette konseptets historie, og jeg tviler på det skjer i denne sesongen. Men det er lov å håpe.

Med «lurt» mener jeg at «alle» tror det er en bestemt person, og så er det en annen.

Alle ble lurt av Fantorangen, så tenker at alt er mulig. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden):

En ting jeg ikke får til å stemme med vampyren, skulderpartiet er vesentlig lenger ned enn Silje Nordnes, som vil si at Vampyren er mye lavere enn Silje.

IMG_4767.thumb.jpeg.d6e5a450d9fb8834327b6537c92f2235.jpeg

Emilie Voe Nereng er 1.68 m, og Silje er 16.7 m. Får derfor ikke høyden til Vampuren å stemme, hendene er også veldig små.

Jeg begynner å lene mot at de ønsker å vilede oss, og at Vampyren muligens er mye yngre enn Voe.

Glad fisken sin første, og andre sang hører jeg ikke Tone Damli. Begynner å lure på om vi kanskje blir lurt her 🤔 Har vokst opp med Idol, og kjenner godt til Tone, men jeg hører ikke Tone. Vet ikke om det er noe med ørene mine eller hva det er? 

Jeg hørte Tone tydelig i begge sangene idag, men har ikke hørt det noe særlig de andre gangene. Er veldig enig i at vampyren har veldig små hender, har kommentert det her hjemme alle lørdagene nå😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (2 minutter siden):

Synes kostymet til moskusen er skikkelig kult!

Synes det er årets beste dette året. Helt fantastisk den maska!😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Ååå, jeg hadde blitt så glad om det var Fredrik Solvang, det hadde vært gøy! 

Enig!!😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (1 minutt siden):

Ååå, jeg hadde blitt så glad om det var Fredrik Solvang, det hadde vært gøy! 

Enig! Hadde vært skikkelig kult! :juhu:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...