Sisu Skrevet søndag kl 21:52 #681 Del Skrevet søndag kl 21:52 Har hørt på hhv Erlend Bratland og Kim Wigaard nå, og er rimelig overbevist om at det er Kim. Veldig, veldig likt. Å skille på Danby og Cengiz (eventuelt andre) er litt verre ettersom de ikke typisk synger på videoer, men synes egentlig Moskusens stemme minner mer om Danby av de to... Cengiz har en litt mer spesiell stemme som jeg ikke synes var lik som i Elektrisk. Og kanskje det kan være noen helt andre også, men jeg har ikke god nok oversikt over kjendiser til å gjette noe annet enn de som allerede er foreslått her og på tv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet søndag kl 22:22 Forfatter #682 Del Skrevet søndag kl 22:22 Mollert skrev (14 timer siden): Emilie har vunnet gull i VM i cheerdance, som et lag (husker ikke hva de kaller det innen den idretten) for Norge. Mener det var i 2014. Har skrevet det tidligere også. Jeg finner info om at laget hennes 'Dandelions Cheer Crew' deltok i European Open i Paris i 2012, og der vant de gull i klassen "Senior Cheer Pom". Men dette var klubblag, og har ingen ting med landslaget å gjøre. Og jeg vet ikke om Nereng var med. (Ringerikes Blad) Jeg finner også info om at fire dansere fra Ringerike, Hole og Jevnaker (inkludert Emilie Nereng) - som alle visstnok var en del av 'Dandelions-laget - er tatt ut på landslaget i cheerdance i Orlando i USA i april 2014. Men i følge resultatlista, så vant de ingen ting. (Ringerikes Blad) (Wikipedia) Dersom Emilie Nereng hadde vunnet gull i VM i cheerdance, så hadde dette blitt kommentert av både lokale media samt nasjonale media. Så hvorfor finnes det ingen info om dette? Og dersom Emilie Nereng har hatt en lang karriere på landslaget, hvorfor står det ingen ting om dette på hennes egen artikkel i Wikipedia? Andre meriterte idrettsutøvere har hver eneste medalje og mesterskap listet opp, men ingen ting av dette finner vi hos Nereng. Om noen har mer info om hennes tid på landslaget, så håper jeg at dere vil dele dette. Basert på det jeg har funnet, så var ikke hennes tid på landslaget særlig lang. Og ikke vant hun noen gullmedaljer med landslaget heller. Korriger meg om jeg tar feil, og del gjerne linker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodIsAWoman Skrevet søndag kl 22:47 #683 Del Skrevet søndag kl 22:47 Matmonsteret = Live Nelvik Vampyren = Emilie Nereng Stein = Kim Wigaard Disse tre er jeg helt sikker på basert på stemmene. Moskusen er veldig spennende syns jeg, interessant at han er så utrolig god til å danse og samtidig så dårlig til å synge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet søndag kl 22:53 Forfatter #684 Del Skrevet søndag kl 22:53 (endret) Mollert skrev (15 timer siden): Og ellers kan nummer 1 være knyttet til blogglistene. Men her spiller de nok på en lagidrett ikke mange husker at hun var med i. Mitt inntrykk av hintene som NRK har gitt oss, er at dette kan være en meritert idrettsutøver som har hatt en lang karriere på landslaget. Det ser vi bl.a. med bildet av boken som har tittelen "Min tid på landslaget". Dette er en person som minnes alle seierne - både egne og sammen med andre, og som kanskje har en god del av dem. Når vi ser flagget, så er det nesten som å være på stadion der tilskuerne heier denne personen fram til nok en seier. Og det er - etter min mening - antydninger som peker mot vinteridrett. Kan tallet 1 være knyttet til blogglistene? Jeg vet ikke, men vil ikke avskrive muligheten. Det er mange teorier, og jeg synes det er for tidlig å konkludere. Vi får se om neste uke bringer mer klarhet. Endret søndag kl 22:58 av NordicViking Feilstavet ord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet søndag kl 23:26 Forfatter #685 Del Skrevet søndag kl 23:26 Mollert skrev (På 16.11.2024 den 20.15): Live Nelvik har ikke noe dysleksi i alle fall. Kan være mer med på at det er henne etter dagens episode enn sist. Hørtes sååå ung ut sist, mens dette var mer voksent. Live Nelvik slet med stamming da hun var yngre (i følge en artikkel i DN, som er bak en betalingsmur). Og selv om det ikke er så veldig markant, så synes jeg et Matmonsteret til tider snakker utydelig. Matmonsteret sier at hun er god til å fortelle historier, og at hun har fått anerkjennelse for dette. Live Nelvik vant Gullruten for 'Årets TV-navn' i 2012. (P3) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet søndag kl 23:43 Forfatter #686 Del Skrevet søndag kl 23:43 Ravid skrev (23 timer siden): Så nå vet vi at ordet til mumien var Far. Og ordet for professoren tenker jeg må være Bøyd (Fornavnet til Bent Kristian Ødegård på engelsk). Så da har vi disse ordene igjen: Anker, Desember, Bok, Skøyer/Skøyen, Hekk. Noen teorier er at Live Nelvik har noen forbindelser til desember (Fødselsdag, juleserie i flere år etc.). Live Nelvik og Ronny Brede Aase er på plass i NRK i hele desember med podkasten 'Lyden av jul'. Kan godt være at ordet 'Desember' peker mot dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravid Skrevet mandag kl 02:30 #687 Del Skrevet mandag kl 02:30 (endret) 3 hours ago, NordicViking said: Mitt inntrykk av hintene som NRK har gitt oss, er at dette kan være en meritert idrettsutøver som har hatt en lang karriere på landslaget. Det ser vi bl.a. med bildet av boken som har tittelen "Min tid på landslaget". Dette er en person som minnes alle seierne - både egne og sammen med andre, og som kanskje har en god del av dem. Når vi ser flagget, så er det nesten som å være på stadion der tilskuerne heier denne personen fram til nok en seier. Og det er - etter min mening - antydninger som peker mot vinteridrett. Jeg tror nok NRK prøver å lure oss til å tro at det er noen innenfor vinteridrett. Disse hintene er alt for rett frem og åpenbare og prøver veldig hardt å lede oss i retning av en idrettsutøver, og det er veldig mange hint som peker i den retningen. Tror det heller er som andre her inne har vært inne på at Emilie Nereng har konkurrert på et landslag innenfor Cheerdance og vunnet gull, som ikke er det hun er mest kjent for, det virker mer sannsynlig og mer i tråd med hvordan hintene har vært i tidligere sesonger. Endret mandag kl 02:36 av Ravid 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet mandag kl 05:25 #688 Del Skrevet mandag kl 05:25 NordicViking skrev (7 timer siden): Marion stiller en haug med spørsmål der svarene passer utrolig godt til Steinar Sagen. Ja, nesten for godt til å være sant! Da regnet jeg med at hun ville foreslå at Steinar Sagen var Stein. Men hva skjer? Hun velger Olav Tokerud fra rap-duoen Hagle! Jeg mener..... WTF?!!?!?! Da begynner jeg å lure...... hva er det som skjer her? Forsøker hun - og eventuelt NRK - bevisst å lede seerne på villspor? Det er det inntrykket jeg av og til får når jeg hører forslagene de kommer med. Det henger ikke alltid på greip. Og Tete burde ha visst at Atle Pettersen IKKE er med i årets Maskorama (p.g.a. ABBA-hyllesten Waterloo på Christiania Teater), og derfor ikke kan være Stein. 🤬 Det er jo åpenbart at de får beskjed fra produksjonen hva de skal spørre om. De ønsker å få spekulasjonene i ulike retninger og Vet hva folk tror osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet mandag kl 05:28 #689 Del Skrevet mandag kl 05:28 NordicViking skrev (7 timer siden): Marion stiller en haug med spørsmål der svarene passer utrolig godt til Steinar Sagen. Ja, nesten for godt til å være sant! Da regnet jeg med at hun ville foreslå at Steinar Sagen var Stein. Men hva skjer? Hun velger Olav Tokerud fra rap-duoen Hagle! Jeg mener..... WTF?!!?!?! Da begynner jeg å lure...... hva er det som skjer her? Forsøker hun - og eventuelt NRK - bevisst å lede seerne på villspor? Det er det inntrykket jeg av og til får når jeg hører forslagene de kommer med. Det henger ikke alltid på greip. Og Tete burde ha visst at Atle Pettersen IKKE er med i årets Maskorama (p.g.a. ABBA-hyllesten Waterloo på Christiania Teater), og derfor ikke kan være Stein. 🤬 Jobben deres er jo å lansere teorier og skarpe spekulasjoner og ideer hos folk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet mandag kl 06:58 #690 Del Skrevet mandag kl 06:58 NordicViking skrev (8 timer siden): Jeg finner info om at laget hennes 'Dandelions Cheer Crew' deltok i European Open i Paris i 2012, og der vant de gull i klassen "Senior Cheer Pom". Men dette var klubblag, og har ingen ting med landslaget å gjøre. Og jeg vet ikke om Nereng var med. (Ringerikes Blad) Jeg finner også info om at fire dansere fra Ringerike, Hole og Jevnaker (inkludert Emilie Nereng) - som alle visstnok var en del av 'Dandelions-laget - er tatt ut på landslaget i cheerdance i Orlando i USA i april 2014. Men i følge resultatlista, så vant de ingen ting. (Ringerikes Blad) (Wikipedia) Dersom Emilie Nereng hadde vunnet gull i VM i cheerdance, så hadde dette blitt kommentert av både lokale media samt nasjonale media. Så hvorfor finnes det ingen info om dette? Og dersom Emilie Nereng har hatt en lang karriere på landslaget, hvorfor står det ingen ting om dette på hennes egen artikkel i Wikipedia? Andre meriterte idrettsutøvere har hver eneste medalje og mesterskap listet opp, men ingen ting av dette finner vi hos Nereng. Om noen har mer info om hennes tid på landslaget, så håper jeg at dere vil dele dette. Basert på det jeg har funnet, så var ikke hennes tid på landslaget særlig lang. Og ikke vant hun noen gullmedaljer med landslaget heller. Korriger meg om jeg tar feil, og del gjerne linker. Ja, du tar feil. Og ja de villeder med hint mot noe vinteridrett. https://cheerunion.org/championships/results/wcc14/ Team NORWAY, ikke noe klubblag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet mandag kl 07:03 #691 Del Skrevet mandag kl 07:03 Og her. https://www.vg.no/rampelys/i/P3J3X0/sykdom-konkurs-kjaerlighet-slik-gaar-det-med-bloggerne?utm_source=login-flow Når den vampyrmaska kastes så er det Voe som kommer fram. Hører det såå godt på stemmen, det er klink henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet mandag kl 07:33 #692 Del Skrevet mandag kl 07:33 NordicViking skrev (9 timer siden): Marion stiller en haug med spørsmål der svarene passer utrolig godt til Steinar Sagen. Ja, nesten for godt til å være sant! Da regnet jeg med at hun ville foreslå at Steinar Sagen var Stein. Men hva skjer? Hun velger Olav Tokerud fra rap-duoen Hagle! Jeg mener..... WTF?!!?!?! Da begynner jeg å lure...... hva er det som skjer her? Forsøker hun - og eventuelt NRK - bevisst å lede seerne på villspor? Det er det inntrykket jeg av og til får når jeg hører forslagene de kommer med. Det henger ikke alltid på greip. Og Tete burde ha visst at Atle Pettersen IKKE er med i årets Maskorama (p.g.a. ABBA-hyllesten Waterloo på Christiania Teater), og derfor ikke kan være Stein. 🤬 Jeg tror de ikke har lov til å gjette riktig tidlig i sesongen. De har sikkert en pekepinn på hvem som er folkets favoritter og som kommer til å gå videre, så om de hører i første episode hvem en av de flinke sangerne er (for det er jo alltid de som kommer lengst), så må de tippe på andre kjendiser for å gjøre det mer underholdende. Synes og det er rart at dommerene ikke gjør litt research på om de mistenkte har show og konserter. Noen skrev her at det ikke kan være Tone Damli som er gladfisken siden hun hadde konsert, jeg finner ikke noe om det på nettet, hvor var det hun hadde hatt konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet mandag kl 08:33 #693 Del Skrevet mandag kl 08:33 Bringebær skrev (59 minutter siden): Jeg tror de ikke har lov til å gjette riktig tidlig i sesongen. De har sikkert en pekepinn på hvem som er folkets favoritter og som kommer til å gå videre, så om de hører i første episode hvem en av de flinke sangerne er (for det er jo alltid de som kommer lengst), så må de tippe på andre kjendiser for å gjøre det mer underholdende. Synes og det er rart at dommerene ikke gjør litt research på om de mistenkte har show og konserter. Noen skrev her at det ikke kan være Tone Damli som er gladfisken siden hun hadde konsert, jeg finner ikke noe om det på nettet, hvor var det hun hadde hatt konsert? Jan Thomas sa Emil/Didrik Solli Tangen i første episode med snømonsteret. Men tror han tok en pause fra gjettet til nærmere slutten igjen. Husker så klart ikke helt, er lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canographia Skrevet mandag kl 16:52 #694 Del Skrevet mandag kl 16:52 Av en eller annen grunn dukket navnet Isalill Kolpus opp når jeg hørte på Vampyren ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canographia Skrevet mandag kl 16:54 #695 Del Skrevet mandag kl 16:54 Noen partier hvor jeg synes steinen minner om Jo Nesbø sin stemme ... Selv om jeg tror det er helt på viddene og ikke hans musikkvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet mandag kl 18:16 #696 Del Skrevet mandag kl 18:16 NordicViking skrev (18 timer siden): Live Nelvik og Ronny Brede Aase er på plass i NRK i hele desember med podkasten 'Lyden av jul'. Kan godt være at ordet 'Desember' peker mot dette. «Julestemning med Live og Ronny», ja. En pod de har hatt i tre år, så det stemmer bra med Live. Og hun har bursdag i desember. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet i går, 06:40 #697 Del Skrevet i går, 06:40 Beklager hvis det allerede har blitt skrevet her, men dere husker fra introvideoen til Matmonsteret forrige gang? Så var det mange bokstaver stokker om på noe som så ut som en oppskrift. Jeg trodde først det kunne hinte til noen som har dysleksi, men så prøvde jeg å lese ordene opp høyt, akkurat som i spillet Kryptert. Da fikk jeg setningen "Atten pushups ble rekorden min den gang, men det holdt ikke helt opp". Jeg googlet "atten pushups rekord", og Live Nelvik klarte 18 pushups på en konkurranse på P4. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kastela Skrevet 16 timer siden #698 Del Skrevet 16 timer siden (endret) NordicViking skrev (På 17.11.2024 den 1.24): Moskusen er temmelig sikkert Danby Choi. Vi så i dag en skøyteløper, og tallet 1964. Faren til Danby var skøyteløper for det sør-koreanske skøytelandslaget, og deltok i OL i Innsbruck i 1964. Danby Choi har gitt ut boka 'Kanseller meg hvis du kan'. Mener dere virkelig at faren til Danby Choi er 86 år? Fikk han barn når han var 55? Endret 16 timer siden av Kastela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 6 timer siden #699 Del Skrevet 6 timer siden Kastela skrev (9 timer siden): Mener dere virkelig at faren til Danby Choi er 86 år? Fikk han barn når han var 55? Jepp😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 4 timer siden #700 Del Skrevet 4 timer siden Kastela skrev (11 timer siden): Mener dere virkelig at faren til Danby Choi er 86 år? Fikk han barn når han var 55? Han ser jo ikke spesielt ung ut denne faren, har gjør jo ikke det. Mora er yngre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå