K_mb Skrevet 16. november #561 Del Skrevet 16. november Svett.svele skrev (1 minutt siden): Jeg klarer ikke høre Tone jeg 😅 Ikke jeg heller. Synes Tone er en middelmådig sanger, mens gladfisken synger noe bedre. Mulig jeg tar feil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. november Forfatter #562 Del Skrevet 16. november kjelldor skrev (Akkurat nå): Faren til Danby Choi deltok i OL i 1964 for Sør Korea som skøyteløper. Da peker det meste mot Danby Choi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. november #563 Del Skrevet 16. november K_mb skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Synes Tone er en middelmådig sanger, mens gladfisken synger noe bedre. Mulig jeg tar feil. Syns hun imponerte i Stjernekamp 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 16. november #564 Del Skrevet 16. november DelvisPresley skrev (1 minutt siden): Gladfisken= Tone Damli Professoren= Einar Tørnquist (sa det før Marion) Vampyren = Ingrid Flugstad Østberg Ingvild* Men nei, det er Emilie Voe Nereng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 16. november #565 Del Skrevet 16. november NordicViking skrev (Akkurat nå): Da peker det meste mot Danby Choi. Men har Danby vært med i en film? 🤔 Jeg tenkte på Cengiz Al, men klarer ikke koble skøyting til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 16. november #566 Del Skrevet 16. november Snurrevippen skrev (5 minutter siden): Viggo Venn har show i utlandet Åj. Oops. Da må jeg tenke nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. november #567 Del Skrevet 16. november kjelldor skrev (2 minutter siden): Faren til Danby Choi deltok i OL i 1964 for Sør Korea som skøyteløper. Da passer veldig med alle hintene. Må innrømme at jeg aldri har hørt om han, men Googlet nå og han er visst Norgesmester i Steetdance fra 2009, og har skikkelig moves. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #568 Del Skrevet 16. november Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Syns hun imponerte i Stjernekamp Ok, da kan hun nok bedre enn hva jeg tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #569 Del Skrevet 16. november Svett.svele skrev (1 minutt siden): Men har Danby vært med i en film? 🤔 Jeg tenkte på Cengiz Al, men klarer ikke koble skøyting til han Han har vært med i en dokumentar, så sånn sett, ja. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 16. november #570 Del Skrevet 16. november Søren! Nå er det låst. Jeg endret fra Danby til Cengiz, men nå vil jeg bytte igjen!! 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet 16. november #571 Del Skrevet 16. november (endret) Svett.svele skrev (4 minutter siden): Men har Danby vært med i en film? 🤔 Jeg tenkte på Cengiz Al, men klarer ikke koble skøyting til han Det hvite sinnet, en dokumentar på TV2 Play. Endret 16. november av RedLights 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #572 Del Skrevet 16. november Mine favoritt er Stein, men har også sansen for Moskusen basert på show og rå dans 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntepute Skrevet 16. november #573 Del Skrevet 16. november Snurrevippen skrev (9 minutter siden): Viggo Venn har show i utlandet Kilde? Fant ikke noe om det på nettsiden hans. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 16. november #574 Del Skrevet 16. november Pyntepute skrev (3 minutter siden): Kilde? Fant ikke noe om det på nettsiden hans. 🤔 Han er vel i USA nå, ifølge instagrammen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 16. november #575 Del Skrevet 16. november Vet de ulike figurene hvem hverandre er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 16. november #576 Del Skrevet 16. november Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Vet de ulike figurene hvem hverandre er? Nei de vet ikke de heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 16. november #577 Del Skrevet 16. november Åh nei! Jeg ville heller hatt med professoren videre! 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. november #578 Del Skrevet 16. november Hadde gøy om det hadde vært Vidar Magnussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 16. november #579 Del Skrevet 16. november (endret) Sigrid<3 skrev (21 minutter siden): Hun har konsert i dag som startet 20:00 Hun har ikke gått på scenen enda, og studio er 20min unna med bil. Endret 16. november av Enni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. november #580 Del Skrevet 16. november Kristian Ødegård 😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå