Anonyym97 Skrevet 16. november #541 Del Skrevet 16. november Tulla1982 skrev (Akkurat nå): Kan Gladfisken være Carina Dahl? Nei hun var på Gjøvik forrige lørdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing1 Skrevet 16. november #542 Del Skrevet 16. november Tipper moskusen er Jonas Lihaug eller randulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 16. november #543 Del Skrevet 16. november Mollert skrev (3 minutter siden): Jo, men har han moves som de vi så fra moskusen sist lørdag? Ja det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 16. november #544 Del Skrevet 16. november Tulla1982 skrev (1 minutt siden): Kan Gladfisken være Carina Dahl? Hun har konsert i dag som startet 20:00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 16. november #545 Del Skrevet 16. november Meowe skrev (3 minutter siden): Dette tror jeg pr dags dato: Professoren- Viggo Venn Matmonsteret- Thea Sofie Loch Næss Vampyren- Emilie Nereng Stein- Kim Wigaard Moskusen- Danby Choi Gladfisken - Tone Damli Viggo Venn har show i utlandet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november #546 Del Skrevet 16. november Gladfisken MÅ være Tone! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. november Forfatter #547 Del Skrevet 16. november Tulla1982 skrev (Akkurat nå): Kan Gladfisken være Carina Dahl? Nei, hun har konsert i Oslo i kveld. Startet klokken 20. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 16. november #548 Del Skrevet 16. november Jeg klarer ikke høre Tone jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. november #549 Del Skrevet 16. november Hege899 skrev (1 minutt siden): Gladfisken er fortsatt Tone Damli Ja høres HELT ut som henne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 16. november #550 Del Skrevet 16. november Enig at det er Tone. Håper hun går ut, blir for enkelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mae Skrevet 16. november #551 Del Skrevet 16. november Gladfisken er helt klart Tone Damli. Hører det lang vei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZynZen Skrevet 16. november #552 Del Skrevet 16. november Ho er et nervevrak Livet blir (rusen ganger bedre) når du gir faen/livet blir definitivt bedre (hva var det ho sa?) Sophie Elise det her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. november #553 Del Skrevet 16. november Det er enten Tone Damli eller Carina Dahl. Klarer ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #554 Del Skrevet 16. november Svett.svele skrev (Akkurat nå): Jeg klarer ikke høre Tone jeg 😅 Ikke jeg heller🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjelldor Skrevet 16. november #555 Del Skrevet 16. november Faren til Danby Choi deltok i OL i 1964 for Sør Korea som skøyteløper. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #556 Del Skrevet 16. november Bing1 skrev (3 minutter siden): Tipper moskusen er Jonas Lihaug eller randulle Ja, kan være en av dem også. Tror det er en av YouTuberne ihverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 16. november #557 Del Skrevet 16. november kjelldor skrev (Akkurat nå): Faren til Danby Choi deltok i OL i 1964 for Sør Korea som skøyteløper. Magisk! Da er den klink. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. november #558 Del Skrevet 16. november ZynZen skrev (2 minutter siden): Ho er et nervevrak Livet blir (rusen ganger bedre) når du gir faen/livet blir definitivt bedre (hva var det ho sa?) Sophie Elise det her. Da kan fiskehint være leppene😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. november #559 Del Skrevet 16. november (endret) Gladfisken= Tone Damli Professoren= Einar Tørnquist (sa det før Marion) Vampyren = Ingvild Flugstad Østberg Endret 16. november av DelvisPresley 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #560 Del Skrevet 16. november (endret) kjelldor skrev (1 minutt siden): Faren til Danby Choi deltok i OL i 1964 for Sør Korea som skøyteløper. Det hadde vært så gøy om det var Danby! Endret 16. november av Matas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå