Nicky B Skrevet 9. november #261 Del Skrevet 9. november Heartland skrev (1 minutt siden): Men han er jo PR-kåt til tusen, hvis hintene skal stemme må det være en person som ikke er FOR langt fremme i rampelyset (Ref; «Jeg liker best å jobbe i kulissene») Når har hintene stemt sånn veldig godt da? De er veldig søkt til tider. (Med unntak av forrige sesong, da ble de servert på sølvfat) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 9. november #262 Del Skrevet 9. november Jeg har noen: Stein: Geir Kvarme. Fredriksten festning - Fredriksson fabrikk? Masse brev - postmann i Blåfjell Stemmen ligner sånn jeg husker den, me. Finner ingen klipp av han som synger. Noen som har? Vampyren: Anna Naustdal aka Anna Lille fra Vilde og Anna. Hun har vunnet noe sammen med noen andre (mhp jr) Motbakke : "Over et fjell, gjennom en tunell" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 9. november #263 Del Skrevet 9. november Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Jeg ser poenget men de trives jo veldig i rampelyset, ikkje i det skjulte Kristian Ødegård trives hvertfall aller best i det skjulte. Så hvis det var ett av hintene, så synes hvertfall jeg at det peker litt mot han. Enn så lenge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 9. november #264 Del Skrevet 9. november Bringebær skrev (22 minutter siden): Krydderiene matmonsteret brukte: Estragon Natron (3 teskjeer) Allehånde Gurkemeie Løkpulver Rosmarin Altså: Langrenn Mye som hinta om langrenn med vampyren også men kan vi ha to langrennsløpere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 9. november #265 Del Skrevet 9. november Rebecca30 skrev (1 time siden): Kan steinen være Steinar Albrigtsen? Tror nok heller det er Steinar Sagen, faktisk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. november #266 Del Skrevet 9. november På bakrommet før de skulle ut og en måtte ta av masken så var det et moment der som gjorde at jeg ble helt sikker på at professoren er Hans Olav Lahlum. Spenstig om det er han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #267 Del Skrevet 9. november (endret) Wenda skrev (2 minutter siden): På bakrommet før de skulle ut og en måtte ta av masken så var det et moment der som gjorde at jeg ble helt sikker på at professoren er Hans Olav Lahlum. Spenstig om det er han Jeg nevnte også det her før i kveld, tenker det er mulig👍 Endret 9. november av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 9. november #268 Del Skrevet 9. november Kan gladfisken være Sandra Lyng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 9. november #269 Del Skrevet 9. november Djækklåsst skrev (14 minutter siden): Tror nok heller det er Steinar Sagen, faktisk. Ja alle brevene postkasse, postkasse, postkasse /. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 9. november #270 Del Skrevet 9. november Nysgjerrigpernille skrev (49 minutter siden): Kristian Ødegård trives hvertfall aller best i det skjulte. Så hvis det var ett av hintene, så synes hvertfall jeg at det peker litt mot han. Enn så lenge! Og hele kroppsspråket, da han liksom ble oppgitt over dommerne, sånn han ofte blir over Dag Otto 😅 Og Huskestue er jo folkeopplysning (på lavt, lavt nivå) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. november #271 Del Skrevet 9. november Nicky B skrev (1 time siden): Nei, du er ikke den eneste. Jeg syns også det. Og kroppsspråk og alt ligner veldig på Blipp. (Professoren altså) Ja. Helt på linje med deg med dine observasjoner også m kroppspråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 9. november #272 Del Skrevet 9. november Lawyam skrev (13 minutter siden): Ja. Helt på linje med deg med dine observasjoner også m kroppspråk. Og hvilken folkeopplysning bedriver han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 9. november #273 Del Skrevet 9. november Hvordan stemte verksted overendsmed Abu? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. november #274 Del Skrevet 9. november Gran00 skrev (20 minutter siden): Og hvilken folkeopplysning bedriver han? Han har da gått undercover som professor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 9. november #275 Del Skrevet 9. november Er det sånn at selve kostymet også hinter til hvem personen er? For eksempel hvis noen er i et hestekostyme er det slik at personen som gjemmer seg bak masken har en eller annen tilknytning til hester? Hvis det er sånn, så har jeg en teori om Moskusen. Dyret tilhører klovdyrfamilien som også steinbukker gjør. Kanskje personen som skjuler seg bak maska har steinbukken som stjernetegn? Man må være født mellom 22 desember til 19 januar for å være en steinbukk. Tror ikke dette kommer til å hjelpe i det hele tatt🤷♂️, men jeg bare legger det ut fordi det kan hende at dette kan lede oss et steg nærmere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 9. november #276 Del Skrevet 9. november Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg nevnte også det her før i kveld, tenker det er mulig👍 Det hadde vært utrolig gøy 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet 9. november #277 Del Skrevet 9. november Gladfisken ER Tone Damli Professoren tror jeg er Jon Almaas Steinen har jeg hørt på ørti ganger nå. Drar så kjensel på stemmen, men det står helt stille i hodet…… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cascadas Skrevet 9. november #278 Del Skrevet 9. november Tror matmonsteret er Ellen Aabol. Sang en barnesang - hu har vært med i mgp jr og barnas restaurant. I sangen synger de om pølse i vaffel som er typisk Moss og hu er fra Moss. Hu er også matinfinfluencer. Nevenyttig - lager mat, spiller piano og fiolin, skrevet bok. Når det gjelder professoren tenkte jeg på Andreas Wahl med en gang - eller så har jeg vært inne på tanken på disse karene som har vært programleder for Newton Bård Lahn, Ole André Sivertsen eller Per Olav Alvestad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 10. november #279 Del Skrevet 10. november FruR skrev (2 timer siden): Ja alle brevene postkasse, postkasse, postkasse /. Ja, hintene utelukker i hvert fall ikke Steinar. Husker også spalten «Radioen er din» i Radioresepsjonen for sikkert ti år siden, og Steinar har ganske bra sangstemme, så er helt klart mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerfrihverdag Skrevet 10. november #280 Del Skrevet 10. november Kroppsspråket til professoren fikk meg til å tenke på Matoma (og Viggo Venn som mange har sagt). Kan vitenskapshintene handle om musikkvitenskap? De andre hintene husker jeg ikke. For oss som har gullfiskhjerne - samler ikke NRK alle hintene noe sted? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå