missmcbeal Skrevet 9. november #241 Del Skrevet 9. november Nysgjerrigpernille skrev (2 minutter siden): Vampyren: Emilie Voe Nereng Gladlaksen: Tone Damli Professoren: Vegard eller Bård Ylvisåker. Tenker at disse eventuelt kan bytte på etterhvert, slik som mange har forventet i tidligere sesonger. Matmonsteret: Thea Sofie Loch Næss eller Amalie Snøløs, bare løse tanker. Moskusen: Kanskje Chengiz Al, basert på dansingen? Interessante forslag. Kan du utbrodere hvordan Professor passer med Ylvisåker-brødrene? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 9. november #242 Del Skrevet 9. november Synes moskusens stemme høres ganske mye ut som Martin Lilleberg (NM i gjemsel, Norges tøffeste) og han er jo danser, så det kan passe med dansinga på scenen også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poshspice Skrevet 9. november #243 Del Skrevet 9. november FruR skrev (29 minutter siden): Noen som la sammen bokstavene på krydderne til matmonstret hva ble det ? Langrenn 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 9. november #244 Del Skrevet 9. november Nysgjerrigpernille skrev (5 minutter siden): Vampyren: Emilie Voe Nereng Gladlaksen: Tone Damli Professoren: Vegard eller Bård Ylvisåker. Tenker at disse eventuelt kan bytte på etterhvert, slik som mange har forventet i tidligere sesonger. Matmonsteret: Thea Sofie Loch Næss eller Amalie Snøløs, bare løse tanker. Moskusen: Kanskje Chengiz Al, basert på dansingen? Vegard eller Bård er det ikke. De skal ha konsert neste lørdag i Bergen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet 9. november #245 Del Skrevet 9. november Bare noen umiddelbare forsøk på hælen uten så mye arbeid foreløpig. Stein: Adam Douglas Moskus: Nico (uten Vinz) Gladfisken: Julie Bergan Matmonsteret: tror jeg adopterer forslaget om Maria Stavang inntil videre Vampyren: Anneli Drecker Professor: Andreas virker for åpenlyst, blir interessant med flere episoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 9. november #246 Del Skrevet 9. november missmcbeal skrev (1 minutt siden): Interessante forslag. Kan du utbrodere hvordan Professor passer med Ylvisåker-brødrene? Aller først fordi Vegar Ylvisåker er veldig interessert i fly, og flyr flysimulator på fritiden - derav at opptaket er gjort på en flyplass. De er ganske glupe og opplyste, liker å vite masse om samfunnet, og det synes jeg passer godt med skriveriene på tavlen. Også måten han showet på, det passer gemyttet og faktene til brødrene. Ikke minst synes jeg stemmen var veldig lik når han sang. De er jo veldig musikalske, og det vil nok ikke være noe trøbbel for de å synge på finsk. Og det er jo veldig typisk for Ylvis å skille seg ut, med tanke på sangvalget. De er alltid så maksimalistiske i alt de gjør. Sangen er inneholder mange elementer, som også er rett opp brødrenes gate. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. november #247 Del Skrevet 9. november Avispapir skrev (24 minutter siden): Kan professoren være Ollie Wermskog? Er jeg den eneste som syntes å høre Stian Blipp? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 9. november #248 Del Skrevet 9. november Dupers skrev (1 time siden): Kan mumien være Abu bakar Hussein? 👏🏼👏🏼 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. november #249 Del Skrevet 9. november Ifyousayso skrev (7 minutter siden): Vegard eller Bård er det ikke. De skal ha konsert neste lørdag i Bergen. Chengiz Al er på hyttetur denne helgen og feirer bursdagen sin vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 9. november #250 Del Skrevet 9. november Lurer også på om gladfiskekan kan være Josefine Frida. Hun er veldig god på overdreven trøndersk, og har spilt en parodi på Carina Dahl. Og hun synger bra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
badevakta Skrevet 9. november #251 Del Skrevet 9. november Jeg var et kort øyeblikk innom MBH når steinen snakket sørlandsdialekt (MM), det stod Hoff på konvolutten og han sikkert har vært "stein" de siste åra. 🙊 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #252 Del Skrevet 9. november badevakta skrev (Akkurat nå): Jeg var et kort øyeblikk innom MBH når steinen snakket sørlandsdialekt (MM), det stod Hoff på konvolutten og han sikkert har vært "stein" de siste åra. 🙊 😂😂😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 9. november #253 Del Skrevet 9. november Ifyousayso skrev (7 minutter siden): Vegard eller Bård er det ikke. De skal ha konsert neste lørdag i Bergen. Hm, ja da er vel de ganske utelukket. Jeg tenker da kanskje Kristian Ødegård, kan være aktuell. Han er av samme kaliberet som Ylvis-brødrene og flyr masse flysimulator på fritiden. Veldig kunnskapsrik mann, som også er musikalsk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 9. november #254 Del Skrevet 9. november Nysgjerrigpernille skrev (Akkurat nå): Hm, ja da er vel de ganske utelukket. Jeg tenker da kanskje Kristian Ødegård, kan være aktuell. Han er av samme kaliberet som Ylvis-brødrene og flyr masse flysimulator på fritiden. Veldig kunnskapsrik mann, som også er musikalsk. I huskestue bruker de ofte å si at «dette er folkeopplysning på et lavt, lavt nivå» 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #255 Del Skrevet 9. november Nysgjerrigpernille skrev (1 minutt siden): Hm, ja da er vel de ganske utelukket. Jeg tenker da kanskje Kristian Ødegård, kan være aktuell. Han er av samme kaliberet som Ylvis-brødrene og flyr masse flysimulator på fritiden. Veldig kunnskapsrik mann, som også er musikalsk. Jeg ser poenget men de trives jo veldig i rampelyset, ikkje i det skjulte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 9. november #256 Del Skrevet 9. november Jeg fikk en følelse på Sebastian Solberg inne i moskusen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november #257 Del Skrevet 9. november Jeg tenker også noen av forslagene er for opplagte og enkle, men var det ikke sånn i forrige sesong da? Det ble veldig lett å gjette. Mens første sesongen mener jeg det var mer sånn at de prøvde å villede oss å tro at det var en person, men så var det ikke det og hintene passet til slutt begge, mens det kunne være mer på metaforisk nivå. Så hvilken versjon av Maskorama har vi år? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 9. november #258 Del Skrevet 9. november Lawyam skrev (14 minutter siden): Er jeg den eneste som syntes å høre Stian Blipp? Nei, du er ikke den eneste. Jeg syns også det. Og kroppsspråk og alt ligner veldig på Blipp. (Professoren altså) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 9. november #259 Del Skrevet 9. november Krydderiene matmonsteret brukte: Estragon Natron (3 teskjeer) Allehånde Gurkemeie Løkpulver Rosmarin Altså: Langrenn 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 9. november #260 Del Skrevet 9. november Nicky B skrev (1 minutt siden): Nei, du er ikke den eneste. Jeg syns også det. Og kroppsspråk og alt ligner veldig på Blipp. (Professoren altså) Men han er jo PR-kåt til tusen, hvis hintene skal stemme må det være en person som ikke er FOR langt fremme i rampelyset (Ref; «Jeg liker best å jobbe i kulissene») 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå