Gå til innhold

Romvesen tar kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dere romvesen vil en dag ta kontakt med oss her på jorden? Har det allerede skjedd? Finnes romvesen? Hvordan tenker du at romvesen ser ut?

 

Diskuter ivei.

Anonymkode: 8c24b...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har jo en i kongefamilien. Har du glemt at Durex er reptilian

Anonymkode: d92b8...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har jo en i kongefamilien. Har du glemt at Durex er reptilian

Anonymkode: d92b8...74d

Han har i ettertid sagt at det var en spøk. Selv tror jeg romvesen kan se ut som mennesker og til og med være i en menneskekropp nå, så det at han skulle vært et romvesen er ikke utenfor rekkevidde.

Jeg kan se meg selv som et romvesen i menneskekropp, men ikke reptilian.

Anonymkode: 8c24b...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han har i ettertid sagt at det var en spøk. Selv tror jeg romvesen kan se ut som mennesker og til og med være i en menneskekropp nå, så det at han skulle vært et romvesen er ikke utenfor rekkevidde.

Jeg kan se meg selv som et romvesen i menneskekropp, men ikke reptilian.

Anonymkode: 8c24b...a1c

Hva slags rusmiddel har du tatt? 

Anonymkode: d8505...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert mulig at det finnes intelligent liv på andre planeter. 

Å komme hit med dagens fysiske lover som vi kjenner dem blir nok for kostbart.

Kan reisen gjøres på kortere tid er det mulig noen har vært her og er her. Kanskje for å observere.

Hvordan de ser ut avhenger av miljøer på planeten de har oppstått på.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 18.34):

Tror dere romvesen vil en dag ta kontakt med oss her på jorden? Har det allerede skjedd? Finnes romvesen? Hvordan tenker du at romvesen ser ut?

 

Diskuter ivei.

Anonymkode: 8c24b...a1c

1. Aner ikke. Vi har ingen indikasjoner på at det finnes andre intelligenser. Om de finnes og velger å ta kontakt med oss så betyr det at de sannsynligvis er overlegne oss teknologisk rett og slett fordi de er i stand til å kontakte oss. Det er usikkert på hva vi vil være tjent med det... Om de utelukkende har fredelige hensikter kan det være fantastisk for oss. I motsatt fall... 'not so much'.

2. Om det allerede har skjedd? Mange mener det, men det er ingen bevis for det.

3. Hva er egentlig et romvesen? Er det et tenkende vesen som oss? Er det en utenomjordisk robot? Eller hva med et dyr eller en amøbe? Uansett er svaret det samme. Det er mange som mener at siden det finnes så uhorvelig mange planeter så må det være masse liv. Problemet er bare at så lenge vi ikke vet hvordan livet oppstår så kan vi ikke si noe som helst om sjansen for liv.

4. Utseende på et eventuelt romvesen avhenger av livsbetingelsene. Det er likevel ikke sikkert det skiller seg så mye fra livet på Jorden. Ta f eks synet. Ett øye er flott, men vi må ha to for å få dybdesyn. Vi trenger ikke et tredje øye derfor er det ikke utviklet. (Se bort fra insekter nå.) Det er også naturlig å plassere øyne på toppen av kroppen for derfor å få oversikt over terrenget. 

Anonymkode: 88d8e...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en kube (romskip) på vei mot jorden nå? Så snart får vil vel svarene vi lurer på... (For de som tror på dette)

Min personlige mening:

Det skjer i hvertfall _ingenting_ i min levetid. Har liten tro i det store og hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (28 minutter siden):

Er det ikke en kube (romskip) på vei mot jorden nå? Så snart får vil vel svarene vi lurer på... (For de som tror på dette)

 

Hva mener du?

Anonymkode: 88d8e...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Romvesen" har sikkert tatt kontakt før. Men de holder seg unna da vi sikkert for dem er for primitive vesener som altfor lett tyr til vold. 

Anonymkode: c7449...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer vel bare til enkelte plasser USA, som Nevada? Jesus dukker også plutselig opp der ved jevne mellomrom. 

Anonymkode: 4dfc8...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 10.57):

De kommer vel bare til enkelte plasser USA, som Nevada? Jesus dukker også plutselig opp der ved jevne mellomrom. 

Anonymkode: 4dfc8...cb7

Elvis dukket også opp der ofte....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...