Gå til innhold

Har du en liten Bluetooth-høyttaler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en høyttaler som ikke er i øverste prissjikt de er fornøyde med og kan anbefale? J

Jeg skulle hatt en liten høyttaler ved siden av meg i hobbykroken (eller sofakroken, eller kjøkkenkroken..) for å kunne høre på musikk eller podcast uten å hele tiden bruke headset. Jeg har en gammel "Music Angel", men lyden er litt i overkant  "blikkboks" i tillegg til at den er tilkoblet med kabel som er litt upraktisk.

Jeg spiller ikke høyt, og trenger ikke den aller ypperste lydkvalitet, så lenge det ikke er "ulyder" (skurring, sus osv) eller blikkbokseffekt.

Noen som har tips?

Anonymkode: 2a2ad...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket prissjikt er det du tenker på det? "Ikke øverste" kan jo bety alt fra et par hundringser til et par kilokroner. Får jo sånne dingser som koster mangfoldige tusener.

Jeg har et par stykker av dem, til litt forskjellig bruk. Hva du burde velge spørs jo litt på bruksområdet, og til innebruk ville jeg heller valgt noe "slepbart" heller enn vind- og værtetting, uendelig batterilevetid og sånne ting. Jeg har en Marshall Kilburn jeg kjøpte på salg for ørten år siden, og er fortsatt veldig fornøyd med den. Den reiser aldri lenger enn ut i vinterhagen, så gjør ingenting at den er litt klumpete. Er design viktig?

Hvis disse krokene har lett tilgang på strøm, kunne du jo sett en Ikea Symfonisk. Du får betraktelig mye mer for pengene med en sånn, enn en batteridings fra JBL eller Sony.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips så langt.

Prismessig tenker jeg vel under tusenlappen, og bruksområdet er som nevnt i HI, bare for å lett kunne ta med meg rundt omkring innendørs, og uten å måtte plugge i et strømmuttak. Utseendet er spesielt ikke viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for tips så langt.

Prismessig tenker jeg vel under tusenlappen, og bruksområdet er som nevnt i HI, bare for å lett kunne ta med meg rundt omkring innendørs, og uten å måtte plugge i et strømmuttak. Utseendet er spesielt ikke viktig.

Skjønner! Jeg har en Marshall Willen som er i den prisklassen, den er ikke så gal, men jeg tipper jeg heller ville valgt noe litt større til ditt bruk. JBL Flip, UE Wonderboom og Sony SRS-XE er alle hakket større (så bedre batteri og fyldigere lyd) og lar seg finne til under tusenlappen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg en Sony SRS-XE200 siden Elkjøp hadde den som outlet-vare. Kom på 433,- inkl frakt, så da kan man ikke klage. 😃 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...