Gå til innhold

Flere blondiner enn brunetter don shaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyse kjønnshår vises mundre enn mørke, naturlig nok. Er det mange som tenker at det er grunn non til å barbere bort alle lyse hår?

Anonymkode: e7881...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk skal da undres på alt i dagens samfunn!

• Liker 4
Skrevet

Synes man heller bør undre seg over hvordan det er mulig å ikke klare å skrive et par setninger uten at det er feil der.

Anonymkode: 91aa2...f3b

• Liker 13
Skrevet

Så du tenker at de som har mindre synlige hår barberer seg mer enn de med mer synlige hår? Nå er jeg spent på hvordan du tenker når du kommer frem til den ideen?

Anonymkode: af30e...abe

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det å barbere kjønnshår er så gammeldags. Tror alle begynte å vokse for 20 år siden og fortsatt gjør det.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Så du tenker at de som har mindre synlige hår barberer seg mer enn de med mer synlige hår? Nå er jeg spent på hvordan du tenker når du kommer frem til den ideen?

Anonymkode: af30e...abe

Jeg har lest i enkelte tråder at noen tenker sånn. " De synes ikke likevel, så kan like gjerne ta dem bort."

Skrevet

Jeg barberer bare lengde. Ikke hele stasen. Må friseres litt der nede, så det ikke blir helt urskog. Spiller ingen rolle hva slags farge hårene har da. 

Anonymkode: 6f7b8...cfa

Skrevet
Sefanja skrev (19 timer siden):

Det å barbere kjønnshår er så gammeldags. Tror alle begynte å vokse for 20 år siden og fortsatt gjør det.

Eehhh HÆ?!

Anonymkode: 11059...952

• Liker 6
Skrevet

"don shaver"

Kan du ikke skrive?

Anonymkode: 4bfce...d75

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

"don shaver"

Kan du ikke skrive?

Litt rask med å trykke på publiseringsknappen bare. " som shaver" 

• Nyttig 1
Skrevet

Hår er hår. Mitt inntrykk er at mange lyse er mer "sløve" med hårfjerningen generelt. Det er som regel de jeg ser med tydelig dunbart og betydelig vellushår.

Anonymkode: fecc6...19d

• Nyttig 1
Skrevet

Underlivsbarbering er så ut. Du våknet opp i 2010. 

Anonymkode: 6488e...758

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at å ha munnsex med ei med en frodig lys dusk vil være som å stikke nesen inn i masse solstråler, men så tenker jeg også at hvis hun er mørk så vil det være som å stikke nesen inn i svarte natta... så jeg slo tanken i fra meg😄

Anonymkode: 7d356...200

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Underlivsbarbering er så ut. Du våknet opp i 2010. 

Anonymkode: 6488e...758

Ok  ja, som mann ser jeg lite av det hos andre menn nå , i garderobe på trening og svømmebasseng. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har alltid tenkt at å ha munnsex med ei med en frodig lys dusk vil være som å stikke nesen inn i masse solstråler, men så tenker jeg også at hvis hun er mørk så vil det være som å stikke nesen inn i svarte natta... så jeg slo tanken i fra meg😄

Har prøvd med en mørk,  ikke helt sort  dusk.. Det gikk helt fint 😄

Skrevet

Lyse kjønnshår er jo skikkelig stygt, på samme måte som lyse øyevipper er stygt. Dette gjelder begge kjønn.

Så ja, jeg skjønner godt at de som lider av dette fjerner ALT. Mørke kjønnshår er derimot delikate, og det holder å frisere litt, behøver ikke ta vekk alt😍

Anonymkode: 03d2a...06e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lyse kjønnshår er jo skikkelig stygt, på samme måte som lyse øyevipper er stygt. Dette gjelder begge kjønn.

Så ja, jeg skjønner godt at de som lider av dette fjerner ALT. Mørke kjønnshår er derimot delikate, og det holder å frisere litt, behøver ikke ta vekk alt😍

Det er vel smak og behag. Men jeg synes mørke hår er flott ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var jo en temmelig bastant påstand, jeg har vært på denne kloden snart 60 år, og mener å vært borti et representativt utvalg av kvinnekjønn, men har til gode å være borti et som er stygt. Mener jo at et kvinnekjønn er fascinerende vakkert uansett. Men men... i disse internetttider er vel standarden en helt annen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

"don shaver"

Kan du ikke skrive?

Don Shaver tar alt, det er en grunn til at han fikk det kallenavnet.

Anonymkode: 82026...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Don Shaver tar alt, det er en grunn til at han fikk det kallenavnet.

Anonymkode: 82026...ace

😄😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...