Gjest gotthard Skrevet 24. februar 2006 #1 Del Skrevet 24. februar 2006 når du ser en innteresang profil du har lyst til og skrive til, hva skriver du da? føler jeg ikke klarer starte liksom. når jeg f ørst er i gang går det greit, men den første (og viktige) meldingen klarer jeg altså ikke. noen tips? og de fleste der inne har jo flere tusen brev allerede+ folk på vennelista osv.vanskelig er det faktisk. og hvorfor er det slik at gutter skal ta kontakt? hører flere sier det at de nesten aldri får brev først av dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. februar 2006 #2 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Når jeg var på blink skrev jeg akkurat hva som passet meg. Var ikke uhøfflig altså, men tulla litt rundt. Men som regel kommer mannfolka inn først ja. Selv ble jeg drittlei alle de nettstalkerne der inne så jeg logga av. Gadd ikke mer. Og det er noen som tydeligvis sparer på venner der inne (laaange vennelister). Altså... går det ann? Endret 24. februar 2006 av Seniorita_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2006 #3 Del Skrevet 24. februar 2006 Ikke skriveleifer. Og ikke av typen "Hei! Fortell om deg selv. Hvordan går det?" Kjedelig. Fortell heller noe om deg selv, f.eks hva du har gjort i dag, at det er fint at det er helg, osv, også kan du kanskje slenge inn "og du da?" på slutten. Eller les profilen, kanskje har dere noe til felles? "Hei, jeg leste at du liker X. Kult, jeg digger X jeg og, og har hold på med det i mange år. Blablabla" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #4 Del Skrevet 24. februar 2006 He he, det er nettopp dette som er noe av det geniale med myspace! Der kan man sende en 'friend request' - og da får man ikke LOV til å skrive noe, mottageren må svare ja eller nei, og så pleier man å skrive en takkemelding eller noe svada hvis man blir akseptert som venn. Men myspace er vel litt mindre personlig enn blink/spray og slikt, pluss at det ikke er SÅ mange nordmenn, hvis man er ute etter å finne noen som man kan møte i Real Life... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 24. februar 2006 #5 Del Skrevet 24. februar 2006 Enig med grønnska. Kommenter innhold på profilen. Ellers svarer jeg aldri på poster fra folk som bruker disse i første post: sexy, , deilig, webcam, msn, fin Gir veldig feil inntrykk, og man får altfor mange slike poster til å ta dem seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #6 Del Skrevet 24. februar 2006 Enig med grønnska. Kommenter innhold på profilen. Ellers svarer jeg aldri på poster fra folk som bruker disse i første post: sexy, , deilig, webcam, msn, fin Gir veldig feil inntrykk, og man får altfor mange slike poster til å ta dem seriøst. ← Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 24. februar 2006 #7 Del Skrevet 24. februar 2006 Enig med grønnska. Kommenter innhold på profilen. Ellers svarer jeg aldri på poster fra folk som bruker disse i første post: sexy, , deilig, webcam, msn, fin Gir veldig feil inntrykk, og man får altfor mange slike poster til å ta dem seriøst. ← Hei sexy Hecuba! Deilig avatar du har, er det henntet fra webbcam? Jeg har også . Fin Msn har jeg også. Kannskje vi snakes der Fortell om deg selv! Hvordan går det? Går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 24. februar 2006 #8 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei sexy Hecuba! Deilig avatar du har, er det henntet fra webbcam? Jeg har også . Fin Msn har jeg også. Kannskje vi snakes der Fortell om deg selv! Hvordan går det? Går det? ← Enda bedre: Hei sexy! Fiiiin du var på bildet! Har du msn? Webcam? Droppa deilig , men du tar poenget? Upersonlig og useriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #9 Del Skrevet 25. februar 2006 Etter all "reklamen" jeg har funnet her om blink, tenkte jeg at jeg skulle titte innom. Men har bare vært innom chatten da. Ikke kikket på profiler og sånt. Og konklusjonen ble, er det virkelig bare psykopater og sexmaniac's der? Alle omtrent hiver seg jo på med sånne kommentarer som Hecuba henviser til. Det fristet ikke til gjentagelse nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 25. februar 2006 #10 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei sexy Hecuba! Deilig avatar du har, er det henntet fra webbcam? Jeg har også . Fin Msn har jeg også. Kannskje vi snakes der Fortell om deg selv! Hvordan går det? Går det? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #11 Del Skrevet 25. februar 2006 Nå er jeg ikke på blink og spray, men på finn en venn. De jeg virkelig ikke svarer er slike som nevnt tidligere, de som prater om cam i første brev etc. Jeg svarer heller ikke de som etter en halvtime følger opp med, "Hvorfor har du ikke lyst til å bli kjent med meg da?" Hallo? Trenger litt tid til å svare da. Enkelte virker bare for utålmodig. I profilen min står det også ganske klart hva jeg er ute etter. Svarer derfor heller ikke folk som tydelig ikke har lest profilen min. Som enten er way off i alder, opp og ned, eller som jeg ikke har noe til felles med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 25. februar 2006 #12 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg fikk en morsom en her en dag.... men har selvfølgelig sletta den.. så da var ikke jeg til mye hjelp, nei.... *Gårutavdennetråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #13 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg fikk en morsom en her en dag.... men har selvfølgelig sletta den.. så da var ikke jeg til mye hjelp, nei.... *Gårutavdennetråden* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #14 Del Skrevet 27. februar 2006 Mange jenter som tar kontakt og, og selv har jeg mottatt flere poster fra kvinner enn jeg selv har sendt til dem. Det hele dreier seg jo om å gjøre seg interessant gjennom profilen. Enkle ting å starte med er å ikke skrive så mye om bilen din. Eller eksdama di. Ha bilder av deg selv (og ikke bilen din), og bruk gjerne dagboka. Men det forutsetter at du kan ordlegge deg. Men ikke skriv så mye om bilen din. Ellers er nok vi som mottar tusenvis og sender tusenvis av meldinger kanskje ikke de du bør forsøke å "sjekke" opp? Det er kanskje andre grunner til at vi er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 27. februar 2006 #15 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei sexy Hecuba! Deilig avatar du har, er det henntet fra webbcam? Jeg har også . Fin Msn har jeg også. Kannskje vi snakes der Fortell om deg selv! Hvordan går det? Går det? ← Jeg ønsker egentlig å trekke tilbake dette innlegget. Det har ikke noe med deg å gjøre Hecuba, det e bare meg det er noe galt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. februar 2006 #16 Del Skrevet 27. februar 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 27. februar 2006 #17 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg ønsker egentlig å trekke tilbake dette innlegget. Det har ikke noe med deg å gjøre Hecuba, det e bare meg det er noe galt med. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stell@ Skrevet 27. februar 2006 #18 Del Skrevet 27. februar 2006 Blink var faktisk et ålreit nettsted for ikke så lenge siden men nå er siden tjåka full med pr-kåte c-kjendiser og folk som så gjerne vil bli kjendiser men som aldri får det til. Det er så til å bli av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 28. februar 2006 #19 Del Skrevet 28. februar 2006 ← Egentlig var det bare første setningen (med avatarsmiskingen) jeg ønsket å trekke tilbake. Men kanskje jeg bare skal bytte ut deilig med "interessant." Ja. Og så lar jeg resten stå. Teksten, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 28. februar 2006 #20 Del Skrevet 28. februar 2006 Egentlig var det bare første setningen (med avatarsmiskingen) jeg ønsket å trekke tilbake. Men kanskje jeg bare skal bytte ut deilig med "interessant." Ja. Og så lar jeg resten stå. Teksten, altså. ← Ok. Avataren er det lille hecuba-monsteret jeg brukte før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå