AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Venter på en pakke fra Panduro som er forsinket.. Sto levering innen 1-3 dager, men disse er kommet og gått. Står fortsatt bare som "registrert" hos postnord. Skal ha hobbyverksted i helgen og var tydeligvis dum nok til å tro på leveringstiden deres. Noen sjans for at jeg får dem til helgen? Hvor lang tid pleier det å ta med pakker fra Panduro? Anonymkode: d85a7...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober 1-3 dager er et gjennomsnittlig estimat. Nå har f.eks posten og postnord problemer med Bergensbanen, så bor du i den retningen, så kan det ha noe med saken å gjøre. Men det beste er å ta kontakt med postnord, sporingen deres er ikke like detaljert som posten og ofte så scannes varene inn sent på kvelden ved ditt utleveringssted. Jeg ser dette hele tiden og jeg anbefaler alltid kunder å sette av nok tid, ikke bestill i siste liten, shit happens.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober K.B. skrev (4 minutter siden): 1-3 dager er et gjennomsnittlig estimat. Nå har f.eks posten og postnord problemer med Bergensbanen, så bor du i den retningen, så kan det ha noe med saken å gjøre. Men det beste er å ta kontakt med postnord, sporingen deres er ikke like detaljert som posten og ofte så scannes varene inn sent på kvelden ved ditt utleveringssted. Jeg ser dette hele tiden og jeg anbefaler alltid kunder å sette av nok tid, ikke bestill i siste liten, shit happens.. Takk for svar. Jeg har heldigvis bestilt fra to andre plasser også som har kommet frem, men bestilte mest fra Panduro fordi de hadde kortest leveringstid ironisk nok. Men lekse lært til neste gang. Anonymkode: d85a7...69b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå