AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Heisann! Jeg søker en jobb i Oslo, prøvd absolutt alt. Og tenker og gi bemanningsbyrå et siste forsøk, har noen de anbefaler? Manpower har jeg, laget profil, men de glemmer deg helt dessverre. Anonymkode: ec620...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Hva mener du med at de glemmer deg? Anonymkode: 9e5e3...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva mener du med at de glemmer deg? Anonymkode: 9e5e3...c72 Sikkert av typen "Vi tar kontakt dersom vi ser noe som kan passe til din profil", og så blir det stille. Anonymkode: ec584...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #4 Del Skrevet 10. oktober Dedicare har jeg veldig gode erfaringer med. Fikk masse oppdrag og de betaler bedre enn hvis jeg hadde vært fast ansatt Anonymkode: 64a3d...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #5 Del Skrevet 10. oktober Jeg var i Personalhuset i mange år. Veldig sjeldent at jeg ikke hadde jobb å gå til mens jeg var vikar gjennom dem. Anonymkode: 7bbcf...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå