AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Hvor mange obligatoriske kjøretimer må man ha? (Vanlig billappen) Anonymkode: 936ef...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Står litt om det på denne lenken. https://www.altomforerkortet.no/lappen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober Dette kan du enkelt google... Anonymkode: 7d715...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 14. oktober #4 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 8.18): Hvor mange obligatoriske kjøretimer må man ha? (Vanlig billappen) Anonymkode: 936ef...b9f Kommer an på hva du mener med kjøretimer? Elever omtaler følgende som kjøretimer: En aktivitet - som sikkerhetskurs på kjøretimer 90 minutter 45 minutter Timer x 45 minutter der man faktisk kjører Timer x 90 minutter der man faktisk kjører Førerkort klasse B har 19 obligatoriske timer (hvis man ikke regner med trafikalt grunnkurs, som er 17 timer for de under 25 og 7 for de over og ignorerer at trinnvurdering trinn 3 nå er 1.33 timer). Trinn 1: grunnkurs, se over - ingen av dette er kjøring Trinn 2: Obligatorisk trinnvurdering - 45 min Trinn 3: Obligatorisk trinnvurdering 60 min + sikkerhetskurs på øvingsbane (90 min med kjøring + 90 min med teori + eventuelt kjøring til og fra banen) Trinn 4: 13 obligatoriske timer (4 med teori + 9 med kjøring) Det er bare 7 obligatoriske aktiviteter, der 2 av dem er teorikurs i forbindelse med trinn fire, og 5 er helt eller delvis kjøring. AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 8.29): Dette kan du enkelt google... Anonymkode: 7d715...689 Selv trafikklærere er forvirret. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå