bvp Skrevet 9. oktober #1 Del Skrevet 9. oktober Nå har vi en tråd for metal/heavy og en for indie-favoritter i tillegg til "Hviken sang hører du på nå?" så nå synes jeg norske artister skal få litt fokus også. Jeg lar Stein Torleif Bjella åpne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 9. oktober Forfatter #2 Del Skrevet 9. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 16. oktober Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober Oslo-bandet Cirkus Maximus live i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Del Skrevet 16. oktober Anonymkode: 2c1af...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 17. oktober Forfatter #5 Del Skrevet 17. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 19. oktober #6 Del Skrevet 19. oktober Bra tiltak! Jeg serverer Erlend Ropstad. Fantastisk låt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet fredag kl 23:06 #7 Del Skrevet fredag kl 23:06 Var ikke mye liv i tråden din TS! Jeg skal holde liv i den 👍 Jeg serverer fantastiske Restore to Past. Kan det bli mer catchy enn dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet fredag kl 23:18 Forfatter #8 Del Skrevet fredag kl 23:18 Folk kjenner vel ikke til mer enn de artistene som spilles på radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet fredag kl 23:20 #9 Del Skrevet fredag kl 23:20 Dette er mesterlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet fredag kl 23:42 Forfatter #10 Del Skrevet fredag kl 23:42 Denne er også fin, skrevet av Øystein Grenis far og Eigil Berg, også spilt inn av Bigbang, da heter den Long distance man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:53 #11 Del Skrevet i går, 21:53 BVP, det er sant! Folk flest kjenner kun til det som spilles på radio. For meg ukjent norsk artist, men dette er akkurat den type musikk jeg liker. Delt av en venn på FB for to dager siden. Jeg liker når jeg finner artister som ikke alle andre hører på: Anonymkode: b7978...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:04 #12 Del Skrevet i går, 22:04 Ariel Bird- we drink, we smoke Anonymkode: b0595...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet i går, 22:09 #13 Del Skrevet i går, 22:09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet i går, 22:16 #14 Del Skrevet i går, 22:16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå