AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Ser de har noen medlemsfordeler som kan være greit å ha. Koster der noe å bli medlem? Anonymkode: a905a...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Innskudd på 300,- om det ikke er endret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 tdm900 skrev (13 minutter siden): Innskudd på 300,- om det ikke er endret. Takk for svar. Da blir jeg nok medlem selv om jeg sjeldent handler der. Besparelsen er mer enn hva jeg må innbetale. Anonymkode: a905a...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Del Skrevet 9. oktober 2024 tdm900 skrev (19 minutter siden): Innskudd på 300,- om det ikke er endret. Står fortsatt at det er innskudd, men meldte meg inn for et halvt år siden, og har ikke hørt noe om. Mulig de trekker det fra utbyttet? Anonymkode: f4cac...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Del Skrevet 9. oktober 2024 Når du melder deg ut igjen får du jo tilbake innskuddet. Anonymkode: 849b6...8cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Del Skrevet 9. oktober 2024 De 300 kr er vel strengt tatt et depositum. Anonymkode: 5fdb3...b91 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 9. oktober 2024 #7 Del Skrevet 9. oktober 2024 Du betaler et innskudd på 300 kr. De pengene blir stående på medlemskonto. Om du melder deg ut får du de tilbake. Så i medlemskap er gratis og det er bare fordeler med å være medlem. Du får også kuponger på varer du handler ofte. En gratis kupong i måneden. Anbefaler deg å laste ned Coop sin app. Handler mer på Coop enn i andre butikker grunnet medlemsfordelene man får. Hos Kiwi får du ingen kuponger på det du handler ofte. Hos Rema får du priskutt på noen varer, men aldri varer du faktisk kjøper. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Da blir jeg nok medlem selv om jeg sjeldent handler der. Besparelsen er mer enn hva jeg må innbetale. Anonymkode: a905a...dfc Du betaler når du melder deg inn som medlem, og får innskuddet tilbakebetalt dersom du melder deg ut. Altså du låner Coop kr. 300 for å være medlem. En grei ordning. Anonymkode: 0df2d...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Del Skrevet 9. oktober 2024 Tipper et forsvinnende lite antall melder seg ut og får tilbake de 300, og hvis de gjør det er det etter mange år hvor pengene knapt er verdt noe mer. Så i praksis et gebyr, men handler man ofte hos Coop sparer man det fort inn. Anonymkode: 8af35...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #10 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser de har noen medlemsfordeler som kan være greit å ha. Koster der noe å bli medlem? Anonymkode: a905a...dfc Hvorfor leser du ikke på Coop sine medlemssider istedet for å opprette en tråd her? Anonymkode: 839f8...863 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #11 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor leser du ikke på Coop sine medlemssider istedet for å opprette en tråd her? Anonymkode: 839f8...863 Hvorfor poster du et innlegg som ikke er svar på det ts spør om (og allerede har fått svar på? Ønsker du et forum helt uten faktaspørsmål? Anonymkode: 8af35...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #12 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar. Da blir jeg nok medlem selv om jeg sjeldent handler der. Besparelsen er mer enn hva jeg må innbetale. Anonymkode: a905a...dfc Ja det vil det bli uansett og det er uansett bare ‘et lån’. Du får pengene tilbake om du aldri handler på Coop og melder deg ut igjen. Det skal derimot mye til for at du aldri havner borti en butikk fra Coop kjeden rundt om i landet. Anonymkode: 44fd3...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor leser du ikke på Coop sine medlemssider istedet for å opprette en tråd her? Anonymkode: 839f8...863 90% av alle spørsmålene fra kg brukere går det an å google selv. Noen svar tar lengre tid å finne enn andre. Hadde ingen spurt i KG men i stedet googlet alt så kunne de bare lagt ned KG. Dette er en sosial arena hvor mennesker prater og diskuterer spørsmålene sammen. I stedet for at en ‘robot på nett finner svarene for en. Anonymkode: 44fd3...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ser de har noen medlemsfordeler som kan være greit å ha. Koster der noe å bli medlem? Anonymkode: a905a...dfc 300 i innskudd som står på medlemskontoen din. Melder du deg ut, får du dem tilbake. Du får hver uke kuponger med diverse rabatter på utvalgte produkter. I starten, før datasystemet har "lært" seg dine handlevaner og hva du liker å kjøpe, er produktene du får rabattkuponger på helt tilfeldig valgt. Etter hvert vil du imidlertid se at kupongene er mer relevante for deg fordi de er på ting du faktisk pleier å kjøpe også. Jeg er ikke fast kunde hver uke hos Coop fordi de er dyrere enn Kiwi og Rema, men jeg går dit av og til fordi de har ting de andre ikke har. Jeg har f.eks kjøpt høyrygg (kjøtt fra storfe) på Coop noen ganger fordi de andre butikkene ikke har hatt det, og da fikk jeg plutselig kuponger på høyrygg i etterkant, når systemet oppdaget at jeg kjøpte det produktet. Kjekt å ha kuponger på relevante varer, da jeg bruker det ofte til gryteretter. Endret 10. oktober 2024 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 Million skrev (3 timer siden): 300 i innskudd som står på medlemskontoen din. Melder du deg ut, får du dem tilbake. Du får hver uke kuponger med diverse rabatter på utvalgte produkter. I starten, før datasystemet har "lært" seg dine handlevaner og hva du liker å kjøpe, er produktene du får rabattkuponger på helt tilfeldig valgt. Etter hvert vil du imidlertid se at kupongene er mer relevante for deg fordi de er på ting du faktisk pleier å kjøpe også. Jeg er ikke fast kunde hver uke hos Coop fordi de er dyrere enn Kiwi og Rema, men jeg går dit av og til fordi de har ting de andre ikke har. Jeg har f.eks kjøpt høyrygg (kjøtt fra storfe) på Coop noen ganger fordi de andre butikkene ikke har hatt det, og da fikk jeg plutselig kuponger på høyrygg i etterkant, når systemet oppdaget at jeg kjøpte det produktet. Kjekt å ha kuponger på relevante varer, da jeg bruker det ofte til gryteretter. Coop har jo flere ulike typer butikker da, med ulikt prisnivå. Hvilken type coopbutikk er det du snakker om? Anonymkode: 849b6...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. oktober 2024 #16 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Coop har jo flere ulike typer butikker da, med ulikt prisnivå. Hvilken type coopbutikk er det du snakker om? Anonymkode: 849b6...8cc Ja, jeg burde presisert, Coop Mega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå