AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Skrevet 9. oktober 2024 Fikk satt inn p-stav for 4 gang. Den vanlige ømme smerten etter innsetting er borte, men jeg har ekstreme stikkende smerter når jeg bruker muskelen. Kjennes ut som noen stikker en kniv/nål langt inn i muskelen. På trening i går ble smerten så intens at armen sviktet, og jeg mistet hele vektstangen over meg (hadde lite vekter på i forhold til hva jeg bruker i den øvelsen). Heldigvis hadde jeg ikke på klips, så alle vektene rant av og jeg kunne fjerne stangen med andre hånden. Jeg kan ikke løfte hånden over hodet, da kjenner jeg samme stikkende smerte i bicepsen. P-staven sitter mye dypere nå enn hva den har gjort før, og jeg kjenner den såvidt inni der. Før har den ligget veldig synlig rett under huden. Ringte legekontoret, og de hadde ikke hørt om andre som har opplevd det samme og mente jeg skulle se det an litt til. Er derfor interessert i å høre om andre har opplevd slik type smerter av p-staven? Og hva de fant ut av at årsaken kunne være? Anonymkode: 865fc...c8f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Skrevet 9. oktober 2024 Bestill deg legetime. De i skranken på legekontoret tenker jeg ikke skal vurdere dette. Høres ut som den kan være borti en nerve. Du kan få fjernet den og satt inn på nytt. Den skal ikke sitte så dypt som den gjør hos deg nå. Anonymkode: 3af14...6c8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 Når muskelen svikter sånn så er ei nerve påvirket. Få den fjernet, sett inn en ny hos en annen lege. Anonymkode: b57d8...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå