Labomba_83 Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Heisann. Jeg begynte på p-ringen i går, og den har allerede klart å falle ut -2 ganger. Og snart kommer den ut igjen. Jeg prøver å dytte den så langt opp som jeg kan, kanskje 5 cm opp.. Men til morgenen i dag, var den kanskje bare 2 cm innenfor. Før den midt på dagen kom ut.. Noen som har tips til meg for at jeg skal hindre at den faller ut? Venninnen min hadde også samme problem...
Blackjack Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Gå til legen og hør om den er riktig str. eller noe? Eller kanskje du setter den i feil? :klø:
Labomba_83 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2006 Tror den kun finnes i en størrelse... Den må jo være feil på en eller annen måte, men står i bruksanvisninga at det ikke har noe å si hvordan den sitter..
Blackjack Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 Tror den kun finnes i en størrelse... Den må jo være feil på en eller annen måte, men står i bruksanvisninga at det ikke har noe å si hvordan den sitter.. ← Be en moderator om å flytte denne tråden inn på kropp og helse, så får du sikkert svar!
Gjest hei! Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Stakkars for noen svar du får! hadde litt problem med ringen selv. Du må klemme den sammen og skjyve den inn. så skal den liksom snu seg ,så den ligger rundt livmorhalsen. da ligger den på plass. Du har ikke trøkka langt nok inn. Livmorhalsen peker mot navlen din på en måte. Tenk slik. blir litt som å kaste på ring....
Gjest Shoegal i.i. Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Jeg følte også at den falt ut i starten, men tror det skal ganske mye til at den bare "detter" ut. Tror du må prøve og dytte den lenger inn, rett og slett. Det gjorde jeg, og nå sitter den som et skudd
Shoegal Skrevet 24. februar 2006 #8 Skrevet 24. februar 2006 Er den vanskelig å få ut? ← Nei, den må jo stappes litt sammentrykket inn, og utvider seg til en ring igjen inni der. Så når den skal ut igjen blir det på samme måte
Labomba_83 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2006 Hehe, ja, men håpet at noen kanskje visste! Jeg har prøvd nå å stappe den langt opp, med litt hjelp. Får se i morgen hvordan den ligger da. Vet dere om den er like sikker fordi om den liksom ligger i "åpninga"? Eller mister den noe av virkningen da? Får vel kanskje bare prøve meg fram til jeg får det til:P Tok en stund før man fikk "teken" på tampong-innsetning, så blir vel noe det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå