Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2006 #21 Skrevet 26. februar 2006 Zahid Ali er ikke så verst nei. Også syntes jeg Frode Grodås var veldig kjekk da han spilte på landslaget. Og han som står på utfor - Burås? Burre? Han ser bra ut. Mads Ousdal. Der tror jeg det stopper. (Jan Werner og Kristian Valen? :klø: )
kallamilla Skrevet 26. februar 2006 #25 Skrevet 26. februar 2006 Dennis Storhøi og Trond Espen Seim er jeg enig i. Men Sivert Høyem? Nope!
Sofia Skrevet 27. februar 2006 #27 Skrevet 27. februar 2006 Morten Harket holder seg godt da.. Erik Thorstvedt er jo heller ikke så verst..
Champagnepiken Skrevet 28. februar 2006 #29 Skrevet 28. februar 2006 Trond Espen Seim, Mads Ousdal, Erik Thorstvedt... Og så bassisten i jazzbandet Come Shine, Sondre Meisfjord!
kallamilla Skrevet 28. februar 2006 #30 Skrevet 28. februar 2006 Kom på en.... Gitaristen i Vamp. Torbjørn Økland. Supersøt og sexy....
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #31 Skrevet 28. februar 2006 Trond Espen Seim, Mads Ousdal, Erik Thorstvedt... Og så bassisten i jazzbandet Come Shine, Sondre Meisfjord! ← Enig med du. Jeg lurer på om vi ikke prøvde å få med han bassisten på nachspiel en gang Men noen fornuftige bandmedlemmer satte foten ned...
Champagnepiken Skrevet 28. februar 2006 #32 Skrevet 28. februar 2006 Enig med du. Jeg lurer på om vi ikke prøvde å få med han bassisten på nachspiel en gang Men noen fornuftige bandmedlemmer satte foten ned... ← Trodde ikke det fantes fornuftige medlemmer i det bandet... jeg har vært på nachspiel med trommisen, nemlig.
Gjest Lizzi Skrevet 28. februar 2006 #33 Skrevet 28. februar 2006 Er det bare meg som liker -Jens (Stoltenberg selvfølgelig!!) Ellers: -Jon Almås -Kåre Konradi Og sikkert en god del til som jeg ikke kommer å...
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #35 Skrevet 28. februar 2006 Trodde ikke det fantes fornuftige medlemmer i det bandet... jeg har vært på nachspiel med trommisen, nemlig. ← Vokalisten og pianisten var dagens mest fornuftige den gangen, i hvert fall. Kanskje delvis fordi de sikkert ble invitert på nachspill nærmest hver dag, og fordi ingenting tydet på at vi kom til å ha en uforglemmelig fest (vi var vel ca fem stk som ble sittende og prate med dem).
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #36 Skrevet 28. februar 2006 Synes Jona Gahr Støre er sexy også, jeg. Men mest pen, kanskje...
mito Skrevet 28. februar 2006 #38 Skrevet 28. februar 2006 Jeg liker den kvinnelige programlederen i 'Standpunkt'. Hva heter hun? Nina Ohwing? Klassisk pen og sikkert småstreng i senga.
Champagnepiken Skrevet 28. februar 2006 #39 Skrevet 28. februar 2006 Vokalisten og pianisten var dagens mest fornuftige den gangen, i hvert fall. Kanskje delvis fordi de sikkert ble invitert på nachspill nærmest hver dag, og fordi ingenting tydet på at vi kom til å ha en uforglemmelig fest (vi var vel ca fem stk som ble sittende og prate med dem). ← Hehe, det er vel det inntrykket jeg har av bandmedlemmene også. Halvparten er temmelig streite, de andre to litt hardere til å feste. Men musikernachspiel er vanligvis moro, da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå