Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Zahid Ali er ikke så verst nei. Også syntes jeg Frode Grodås var veldig kjekk da han spilte på landslaget. Og han som står på utfor - Burås? Burre? Han ser bra ut. Mads Ousdal. Der tror jeg det stopper. :ler:

(Jan Werner og Kristian Valen? :klø: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dennis Storhøi og Trond Espen Seim er jeg enig i.

Men Sivert Høyem? Nope!

Skrevet

Morten Harket holder seg godt da..

Erik Thorstvedt er jo heller ikke så verst..

Skrevet

Trond Espen Seim, Mads Ousdal, Erik Thorstvedt...

Og så bassisten i jazzbandet Come Shine, Sondre Meisfjord! :sjarmor:

Skrevet

Kom på en....

Gitaristen i Vamp. Torbjørn Økland. Supersøt og sexy....

Skrevet
Trond Espen Seim, Mads Ousdal, Erik Thorstvedt...

Og så bassisten i jazzbandet Come Shine, Sondre Meisfjord! :sjarmor:

Enig med du.

Jeg lurer på om vi ikke prøvde å få med han bassisten på nachspiel en gang :sjenert: Men noen fornuftige bandmedlemmer satte foten ned...

Skrevet
Enig med du.

Jeg lurer på om vi ikke prøvde å få med han bassisten på nachspiel en gang  :sjenert:  Men noen fornuftige bandmedlemmer satte foten ned...

Trodde ikke det fantes fornuftige medlemmer i det bandet... jeg har vært på nachspiel med trommisen, nemlig. :ler:

Skrevet

Er det bare meg som liker

-Jens (Stoltenberg selvfølgelig!!)

Ellers:

-Jon Almås

-Kåre Konradi

Og sikkert en god del til som jeg ikke kommer å...

Skrevet
Trodde ikke det fantes fornuftige medlemmer i det bandet... jeg har vært på nachspiel med trommisen, nemlig. :ler:

Vokalisten og pianisten var dagens mest fornuftige den gangen, i hvert fall. Kanskje delvis fordi de sikkert ble invitert på nachspill nærmest hver dag, og fordi ingenting tydet på at vi kom til å ha en uforglemmelig fest (vi var vel ca fem stk som ble sittende og prate med dem).

Skrevet

Synes Jona Gahr Støre er sexy også, jeg. Men mest pen, kanskje...

Skrevet

Vidar Johnsen - Vokalist i Vamp.

Skrevet

Jeg liker den kvinnelige programlederen i 'Standpunkt'. Hva heter hun? Nina Ohwing? Klassisk pen og sikkert småstreng i senga.

Skrevet
Vokalisten og pianisten var dagens mest fornuftige den gangen, i hvert fall. Kanskje delvis fordi de sikkert ble invitert på nachspill nærmest hver dag, og fordi ingenting tydet på at vi kom til å ha en uforglemmelig fest (vi var vel ca fem stk som ble sittende og prate med dem).

Hehe, det er vel det inntrykket jeg har av bandmedlemmene også. Halvparten er temmelig streite, de andre to litt hardere til å feste. Men musikernachspiel er vanligvis moro, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...