Gå til innhold

Dere eldre kvinner er ganske heldige som lever nå, pga. av hagmaxxing trenden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Voksne kvinner vil ha menn, ikke "spretne gutter". 

Anonymkode: 6a5e3...ba2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anyways...

Noen har funnet på et nytt morsomt ord, og så er det liksom en "trend".

Det har alltid vært noen forhold hvor hun er eldst. Jeg tror ikke uten videre på at det er mye vanligere enn før. Da må noen vise til statistikk.

Anonymkode: 22284...9ca

Altså. SSB har tall for alder i ekteskap. I hvert femte ekteskap er kona eldst. Dette er ikke en trend.

Anonymkode: 29aa7...87a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix_

Hva snakker du om? De fleste menn på for eksempel 40+ har sjeldent sjans på kvinner i tidlig 20-årene... 

Som en annen her skrev, de fleste voksne kvinner vil ha en voksen mann. Det er bare enkelte menn som vil ha jentunger. Og disse vil da selvsagt ikke voksne kvinner ha heller. Er det så vanskelig å forstå?

For å si det slik: hadde jeg gått på date med en mann i midten av 30-årene, og han valgte ei jente i 20-årene i stedet for meg, så ville jeg tenkt at jeg dodga ei kule og gått videre med mitt. Hadde ikke følt meg ille, tvert imot vært glad for at det skjedde FØR sex og forhold. 

Slike menn er ikke et tap for oss voksne kvinner og heller ikke noe vi mister søvn over...  

Endret av Phoenix_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kaller dere ungdommene det når menn i 20-årene går etter oss kvinner rundt eller over 50 år da?🤔 Hadde vært interessant å vite.

Forøvrig er ikke dette noe nytt fenomen i det heletatt. Det eneste som vel har skjedd litt endring på er at kvinner nå omsider tør å gjøre som de vil (og kan gjøre det ) fordi vi ikke lengre er avhengig av å ha en mann eller være i trygge forhold, noe som gjør at noen få av disse unggutta faktisk oppnår å ha sex med kvinner over 35 år...

Anonymkode: 8f305...05c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i hvertfall mange gutter på 19-20 som knuller gifte damer i 50-60 åra så d er sikkert vinn vinn

Anonymkode: e4192...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså. SSB har tall for alder i ekteskap. I hvert femte ekteskap er kona eldst. Dette er ikke en trend.

Anonymkode: 29aa7...87a

Jeg en av dem. Kjempedeilig. Da minsker sannsynligheten for at jeg slipper jeg å bruke de seine 70-åra mine på å passe på en skral og eldre mann. Litt yngre mann er mest praktisk.

Anonymkode: 4426c...b40

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

I uminnelige tider har dere eldre kvinner på 30+ blitt utkonkurrert av yngre kvinner. Men nå har tidene forandret seg, og hagmaxxing har blitt trendy. Begge parter tjener på dette. Dere får kjekke, virale og spretne gutter. Mens de slipper alt dramaet som følger med å være sammen med yngre kvinner. Vinn-vinn 🙂 

Anonymkode: 050b7...cb9

Jaja, enda en tråd som skal prøve å fremstille damer over 30 år som noe negativt...

Anonymkode: 45e38...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (3 timer siden):

Hva snakker du om? De fleste menn på for eksempel 40+ har sjeldent sjans på kvinner i tidlig 20-årene... 

Som en annen her skrev, de fleste voksne kvinner vil ha en voksen mann. Det er bare enkelte menn som vil ha jentunger. Og disse vil da selvsagt ikke voksne kvinner ha heller. Er det så vanskelig å forstå?

For å si det slik: hadde jeg gått på date med en mann i midten av 30-årene, og han valgte ei jente i 20-årene i stedet for meg, så ville jeg tenkt at jeg dodga ei kule og gått videre med mitt. Hadde ikke følt meg ille, tvert imot vært glad for at det skjedde FØR sex og forhold. 

Slike menn er ikke et tap for oss voksne kvinner og heller ikke noe vi mister søvn over...  

Men om jeg som er kvinne på 30, får meg en kjæreste på 26, er det virkelig så dumt? Jeg har brukt mer tid med folk jevnaldrende og yngre, enn eldre. Så føler meg egentlig mer hjemme ned mot 25, enn opp til 35. 5 år begge veier. Å jeg vet, vi utvikler oss i 20 årene, men når vi er 25 år, er vi ganske like 30 uansett. 

Sier ikke jeg liker 25 åringer mest og heller ikke at det frister. Liker 30 åringer best, og for hvert år bort fra det er det et grynt på nesa. Er så lei av alt snakket. Begynner å føle jeg er åpen fra 29-31, for orker ikke alle yngre og eldre som bare maser verden over, gammel bla bla bla. 

Anonymkode: e127e...10d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice 🤩 Gode utsikter om jeg blir singel i framtiden da 👌

Anonymkode: b7ae8...e4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Jeg er 34 og alle damer på min alder har fått råd om å gå for menn på vår egen alder eller eldre for å få en partner som er like voksen og ansvarlig som oss selv.

Men som vanlig ble vi lurt, og har endt opp med like barnslige og uansvarlige menn bare at de er vår alder, hårete, sover middagslur, orker ingenting og har dårlig sæd. Hvis vi uansett må være mora deres kan vi likesågodt velge en ung mann med energi som ikke vekker oss 40 ganger om natta med snorking. De kan til og med tenke selvstendig og har mindre hat mot kvinner.

Anonymkode: 5695b...eb6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Lol. Jeg er 34 og alle damer på min alder har fått råd om å gå for menn på vår egen alder eller eldre for å få en partner som er like voksen og ansvarlig som oss selv.

Men som vanlig ble vi lurt, og har endt opp med like barnslige og uansvarlige menn bare at de er vår alder, hårete, sover middagslur, orker ingenting og har dårlig sæd. Hvis vi uansett må være mora deres kan vi likesågodt velge en ung mann med energi som ikke vekker oss 40 ganger om natta med snorking. De kan til og med tenke selvstendig og har mindre hat mot kvinner.

Anonymkode: 5695b...eb6

Dette er min plan fremover. Hagmaxxing deluxe. Får den emosjonelle og intellektuelle biten hos venninnene mine, slipper å bli forvirra og blakk. Perfekt.

Anonymkode: a0215...8fe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste forhold er folk jevnaldrende, som alltid. 30 år gamle damer er like lite eldre som 30 år gamle menn

Anonymkode: 4d9d4...54b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at forhold mellom en mann på 20 og en dame på 30 blir kalt noe nedsettende og jævlig, mens forhold mellom en mann på 40 og en dame på 20 er "vakkert" og "naturlig fordi biologi". Misogyni i sin rene variant, dette. I likhet med mannosfæren, Tate og lignende.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en fyr som ikke får seg dame, og fremdeles en haug av damer som ikke bryr seg.

Det kalles naturlig seleksjon.

Ikke alle menn bør formere seg.

Anonymkode: c6236...4ad

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (40 minutter siden):

Så rart at forhold mellom en mann på 20 og en dame på 30 blir kalt noe nedsettende og jævlig, mens forhold mellom en mann på 40 og en dame på 20 er "vakkert" og "naturlig fordi biologi". Misogyni i sin rene variant, dette. I likhet med mannosfæren, Tate og lignende.

Naturlig å være hjelpepleier til kjæresten sin i mange tiår? Nei takk. Hadde aldri gått for en på 40 som 20 åring. Ikke nå som 30 heller for så vidt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Naturlig å være hjelpepleier til kjæresten sin i mange tiår? Nei takk. Hadde aldri gått for en på 40 som 20 åring. Ikke nå som 30 heller for så vidt 

Det er jo disse småripselskende menn som mener det er naturlig, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rosalilje84 skrev (1 minutt siden):

Det er jo disse småripselskende menn som mener det er naturlig, ikke jeg.

Igår kom jeg over ei på insta som har mann på over 50 når hun er i 20 årene. Kommentarfeltet var fyllt med unge kvinner som snakket varmt om eldre menn og en god del som tenkte, hva feiler det dere? 

Jeg er ikke for det, men tenkte på menn på kg hadde likt seg der. Tror nok egentlig det handlet en del om penger, som vanlig da det var snakk om rike eldre menn. Men rart å se det. Ser noen ganger unge snakke om eldre menn, men tenker også de ikke har møtt mortalitet enda, og lever litt i en boble av å ikke trenge å føle på alder. Men den tid kommer.

Anonymkode: e127e...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate kvinner fra 35 og over? Du, unnskyld meg, men veldig mange kvinner sliter med desperate slæsker fra de er helt unge til de er i 60 årene, noen også enda litt eldre. Er ikke akkurat sånn at menn kan velge og vrake som de vil uansett alder heller. De beste mannfolka velger faktisk ikke kvinner utifra alder, men fordi han liker henne.  Vi har gjennomskuet den nedlatende holdningen dere har til kvinner i alle aldre. Unge kvinner blir ikke behandlet noe bedre, men lettere å kontrollere for en periode før hun blir dritt lei. Eldre kvinner har i ualminnelig tider hatt draget på yngre menn. Alltid eksistert kvinner som holder seg godt lenge, men enda mer vanligere i dag at flere holder seg godt lenger. 

Det er en god grunn til at flere og flere unge kvinner velger å være single. Hvem vil vel dele livet med en primat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jaja, enda en tråd som skal prøve å fremstille damer over 30 år som noe negativt...

Anonymkode: 45e38...0eb

Er det negativt at kvinner over 30 blir sammen med yngre menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det negativt at kvinner over 30 blir sammen med yngre menn?

Tror det er hag'en det siktes til her. Old hag er vel ikke ment som et kompliment.

Anonymkode: a0215...8fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...