AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Hva tenker du om det? Er det forskjell på gutter med mange partnere eller jenter i forhold til hvordan du _faktisk_ tenker om de? Ser du på det som en form for selvskading å ha mange partnere? Hva anser du som mange partnere? Anonymkode: 17a59...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Det kommer an på årsaken. Dersom årsaken til dette er at man sliter psykisk eller er relasjonsskadet tror jeg at man blir mer skadet av å ligge rundt. Jeg tror ikke man blir skadet av slikt dersom man står sterkt og trygt i seg selv og sine livsvalg. Jeg skiller ikke mellom kjønn i dette. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Det er nesten mer selvskading å ta opp slike tema her på KG vil jeg si 😅 Mange som dømmer og kommer med ganske svart/hvit-tenking på hva som er riktig og galt. For meg spiller det ingen rolle. Ikke har jeg noe med fortiden til andre. Gjør det som blir riktig for deg. Tror mange på dødsleie tenker at man skulle brydd seg mindre om hva «alle andre» måtte tenke og mene. Sex kan bli brukt på en destruktiv måte, absolutt. Kan føles som en kortvarig bekreftelse som varer der og da, men som kanskje på sikt gir større sår. Man er i større fare for å bli utnyttet og kan kanskje si ja til mer enn hva som kjenner riktig etterpå 😊 Anonymkode: f85ad...ca8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 Tenker ikke på det, hvorfor skal jeg bruke tid på å tenke på andres sexliv? Og hvem er jeg til å dømme andre for hvordan de lever livet sitt? Anonymkode: 06871...1cb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 Er mer vesentlig om personen evner å ha langvarige relasjoner for min del. Mer enn hundre synes jeg blir mange, men det har ikke så mye å si om det er folk jeg ikke kjenner. Er det halve bygda så hjelper det ikke om det bare er 2 stk .. Jeg har ikke bikket snittet enda og ønsker ikke å ligge rundt utenfor forhold. Jeg forventer ikke at alle skal være som meg. Hatt ett ons og aldri igjen. Følte meg bare brukt. Derfor ligger ikke jeg for morro med alle de jeg kan. Dømmer ikke de som ikke har problemer med det. Anonymkode: 2d2ee...f28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 Hvordan jeg ser på damer og menn i forhold til antall sexpartnere? Vil ikke tro det er så vanlig å offentligjøre hvor mange sexpartnere man har, og de fleste pynter nok på resultatet når de er i en posisjon der de blir presset til å komme med et tall. (Noen skryter på seg sex, og noen lyger av seg) Og de som på død og liv skal vite antallet tidligere seksuelle forhold til partneren, er sikkert de som minst tåler og høre resultatet. Det beste er sikkert for bagge parter og la det spørsmålet ligge og konsentrere seg om forholdet som er. Selv så er jeg ikke interessert i antall sexpartnere som andre måtte hatt, og aller minst den jeg måtte være partner med. Tror ikke det ligger noe form for selvskading bak å ha mange seksualpartnere med mindre du har en diagnose. Selv har jeg hatt langt over gjennomsnittet med seksualpartnere, hvor jeg vil si nesten hver eneste en har vært minneverdig. Sjelden jeg har gått og angret på at jeg har ligget med noen, heller tvert om. Men med alle seksualpartnere jeg har hatt så har det aldri vært noen skjult agenda, vi har begge gått inn i det med åpne øyne og vært åpne om premissene. Såg en undersøkelse blant eldre folk, der var det flest som angret seg på at de ikke hadde hatt mer sex, og prøvd ut mer. Så jeg slipper ihvertfall den, og kan sitte på gamlehjemmet og kose meg med mange deilige minner. Anonymkode: cccfd...510 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg bryr meg ikke om hvor mange min partner har hatt sex med før meg. 0 eller ørten ... samma rakkern. Det eneste som spiller noen rolle er hvor mange sexpartnere hun har mens hun er sammen med meg (det bør bare være en). Jeg krever absolutt ikke å vite, men likevel synes jeg det er interessant å høre hva hun har gjort før. Om hun ønsker å dele, så lytter jeg gjerne. Hva hun har prøvd, hva hun har likt og ikke likt osv. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #8 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker du om det? Er det forskjell på gutter med mange partnere eller jenter i forhold til hvordan du _faktisk_ tenker om de? Ser du på det som en form for selvskading å ha mange partnere? Hva anser du som mange partnere? Anonymkode: 17a59...d37 Forskjellen, dog urettferdig. Det kan man bare slå fast. Er at for en mann er det "vanskelig " å få ei dame til sengs. Det finnes menn som ikke har klart det noensinne og andre som gjennom livet klart det 5-6 ganger. Ei dame kan ha 5-6 i helga om hun er god på logistikk. Hun kan ha sex med par (såkalt engjørnig). Hun kan til og med få 3-4000 kr gangen. Det som er vanskelig for en gjennomsnittlig mann er ingen utfordring for ei dame. Menn og kvinner spiller helt forskjellige divisjoner og blir vurdert utifra det. Så en man kan få "kred" siden han får til det veldig få er i stand til. Ei dame får nærmest kred. For å evne å begrense seg. Sex er ettertraktet og det er ikke nok til å dekke behovet. Det er damer som porsjoner ut hvem som skal få. Så kan man si det er urettferdig, og det er jeg ikke uenig i. Anonymkode: 98a8e...fa9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #9 Del Skrevet 8. oktober 2024 Klart det er forskjell. En mann må virkelig jobbe for å få sex, men det trenger ikke en kvinne. For å si det enkelt, går en gjennomsnittlig mann ut på byen for å finne seg ei, er han nærmest dømt til å mislykkes. Gjør en gjennomsnittlig kvinne det samme, lykkes hun enkelt. Det er derfor kvinner ofte får på seg et rykte. Og for å være ærlig, synes jeg det er på sin plass. Anonymkode: 652de...b20 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #10 Del Skrevet 8. oktober 2024 Vil helst ha en som tenker på sex som det jeg gjør. Om han legger lite i sex er det turn off for min del. Anonymkode: 4414a...e25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #11 Del Skrevet 8. oktober 2024 Kan fint være venn med ei med høy bodycount, men om ei dame har 5+ hakk i beltet så blir jeg aldri å se på hun som en potensiell partner i hvert fall. Men så dater jeg bare seriøst og har bare lange forhold bak meg da, har null komma niks interesse i one night stands, fuckbuddies osv. Drømmen er jo å gifte seg å få barn med ei jomfru, men hva er oddsen? Man må nesten bare inkludere de som har noen tidligere partnere bak seg med mindre man vil fly til Asia eller noe og finne seg ei kone der, ork. Feministene kan tenke akkurat det de vil, jeg ser ikke på rundbrennere og jomru på samme måte uansett. Anonymkode: eb4aa...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #12 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan fint være venn med ei med høy bodycount, men om ei dame har 5+ hakk i beltet så blir jeg aldri å se på hun som en potensiell partner i hvert fall. Men så dater jeg bare seriøst og har bare lange forhold bak meg da, har null komma niks interesse i one night stands, fuckbuddies osv. Drømmen er jo å gifte seg å få barn med ei jomfru, men hva er oddsen? Man må nesten bare inkludere de som har noen tidligere partnere bak seg med mindre man vil fly til Asia eller noe og finne seg ei kone der, ork. Feministene kan tenke akkurat det de vil, jeg ser ikke på rundbrennere og jomru på samme måte uansett. Anonymkode: eb4aa...a32 Du har hatt sex før. Hvorfor må hun være jomfru? Syns du er smålig når du ikke unner kjæresten en fortid. Like holdninger er en ting, men ingen gode opplevelser med menn, er jo bare dårlig gjort. Anonymkode: 4414a...e25 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #13 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har hatt sex før. Hvorfor må hun være jomfru? Syns du er smålig når du ikke unner kjæresten en fortid. Like holdninger er en ting, men ingen gode opplevelser med menn, er jo bare dårlig gjort. Anonymkode: 4414a...e25 Spør du meg hvorfor menn og kvinner er forskjellige? Det vet jeg virkelig meg ikke. Anonymkode: eb4aa...a32 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #14 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan fint være venn med ei med høy bodycount, men om ei dame har 5+ hakk i beltet så blir jeg aldri å se på hun som en potensiell partner i hvert fall. Men så dater jeg bare seriøst og har bare lange forhold bak meg da, har null komma niks interesse i one night stands, fuckbuddies osv. Drømmen er jo å gifte seg å få barn med ei jomfru, men hva er oddsen? Man må nesten bare inkludere de som har noen tidligere partnere bak seg med mindre man vil fly til Asia eller noe og finne seg ei kone der, ork. Feministene kan tenke akkurat det de vil, jeg ser ikke på rundbrennere og jomru på samme måte uansett. Anonymkode: eb4aa...a32 Visst det er så viktig å finne jomfruer for deg, så anbefaler jeg heller å reise til midtøsten enn den Asia regionen du tenker. Der finner du også mange likesinnende også som verdsetter jomfruer høyt, faktisk så høyt at det er big business å få sydd på igjen jomfruhinna. Den jomfrutanken er litt fjern for meg som mann, skjønner ikke helt greia, er det sånn nybilfølelse der du får rive av beskyttelsesplasten på setene og vite at du er første eier. Om alle skulle ha samme tankegang, så ville det være umoralsk av deg å avslutte med en dame du hadde tatt jomfrudommen på. For som du sier, hun har ikke samme verdi etter hun har mistet jomfrudommen. Anonymkode: cccfd...510 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2024 #15 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva tenker du om det? Er det forskjell på menn med mange partnere eller kvinner i forhold til hvordan du _faktisk_ tenker om de? Ser du på det som en form for selvskading å ha mange partnere? Hva anser du som mange partnere? Anonymkode: 17a59...d37 Jeg tenker ikke annet at de har et innholdsrikt sexliv, med variasjoner av forskjellige mennesker. Jeg tenker det må være positivt og bra.. så lenge sexen er nytelse, og ikke seksuell utnyttelse. Det er der forskjellen på synet mitt ligger. Selvskading? Nei.. alle dem jeg har hatt sex med har alltid kommet tilbake, så det er et kvalitetsstempel, så derfor sover jeg godt om natten. Den eneste "selvskadingen" jeg kjenner på, er at jeg har blitt avhengig av kvinner. Så jeg har ofte sex med nye kvinner.. for det passer meg bedre, enn å være i et fast forhold. Men jeg ser ikke bort ifra, at noen som har utnyttet mange, og behandlet partnere dårlige.. føler så mye på dårlig samvittighet, at de blir skadet av det.. Håper iallefall det.. Når en kvinne passerer 100, da er det på tide at vi tar en prat🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9. oktober 2024 #16 Del Skrevet 9. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva tenker du om det? Er det forskjell på gutter med mange partnere eller jenter i forhold til hvordan du _faktisk_ tenker om de? Ser du på det som en form for selvskading å ha mange partnere? Hva anser du som mange partnere? Anonymkode: 17a59...d37 Det skal ikke være forskjell om det er jenter eller gutter. det bør være likt. Men jeg tror det er flere gutter som har flere. Jeg tror ikke det er lurt med veldig mange partnere, men vet ikke hva jeg skal si er mange. Jeg har hat en del tror ca 15, men dessverre lenge siden sist Endret 9. oktober 2024 av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #17 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva tenker du om det? Er det forskjell på gutter med mange partnere eller jenter i forhold til hvordan du _faktisk_ tenker om de? Ser du på det som en form for selvskading å ha mange partnere? Hva anser du som mange partnere? Anonymkode: 17a59...d37 Vet egentlig ikke hva jeg anser som «mange partnere». Tenker ingen ting om antall partnere. Det er uinteressant for min del. Vet faktisk ikke hvor mange partnere kona mi har hatt før meg. Aldri vært noe jeg har tenkt over liksom. Har aldri fått spørsmålet av noen jeg har datet eller vært sammen med noen gang selv. Har ikke inntrykk av at dette er noe folk flest bryr seg noe om. Anonymkode: cae04...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #18 Del Skrevet 9. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Jeg tenker ikke annet at de har et innholdsrikt sexliv, med variasjoner av forskjellige mennesker. Jeg tenker det må være positivt og bra.. så lenge sexen er nytelse, og ikke seksuell utnyttelse. Det er der forskjellen på synet mitt ligger. Selvskading? Nei.. alle dem jeg har hatt sex med har alltid kommet tilbake, så det er et kvalitetsstempel, så derfor sover jeg godt om natten. Den eneste "selvskadingen" jeg kjenner på, er at jeg har blitt avhengig av kvinner. Så jeg har ofte sex med nye kvinner.. for det passer meg bedre, enn å være i et fast forhold. Men jeg ser ikke bort ifra, at noen som har utnyttet mange, og behandlet partnere dårlige.. føler så mye på dårlig samvittighet, at de blir skadet av det.. Håper iallefall det.. Når en kvinne passerer 100, da er det på tide at vi tar en prat🥰 Evt: 3. Når en kvinne ELLEr en mann passerer 100… Anonymkode: 6da94...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 9. oktober 2024 #19 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg bryr meg ikke om antall. Det som betyr noe er om de har brukt kondom med andre enn primærpartner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #20 Del Skrevet 9. oktober 2024 Vet om ei som lå med alle hun kom over når hun var ung. Hun fikk ikke noe godt ord på seg, og fikk seg aldri noe forhold senere i livet. Hun er nå snart 50. Anonymkode: 46a3d...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå