AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Skrevet 8. oktober 2024 Hva slags behandling har dere fått og har det virket? Jeg har prøvd nesespray i lang tid og det funker faktisk ikke. Burde det egentlig funket? Er neste mulighet operasjon da? Og operasjon har jeg jo lest at de kommer bare tilbake igjen like ille etter noen måneder uansett? Hva er deres erfaring? Hvis ikke nesespray funker fins det noen piller? Med kortison, antibiotika som man kan prøve? Vil jo helst ikke opereres. Regnes operasjonen som en stor operasjon? Anonymkode: 62afa...606
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-mometasone-sandoz-sandoz-586457 👏Denne hjelper, polyppene krympes👏 Anonymkode: 5e019...095
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-mometasone-sandoz-sandoz-586457 👏Denne hjelper, polyppene krympes👏 Anonymkode: 5e019...095 Er det samme som nasonex? Hva er egentlig regnet som den sterkeste og beste av nesesprayene som skal hjelpe mot polypper? Anonymkode: 62afa...606
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg hr brukt kortison-nesespray i mange år, og det fungerer greit for meg. (Først Flutide, nå nasonex) Anonymkode: 0ec17...076
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg måtte operere bort min polypp i nesa. Skjønte ikke hvorfor jeg slet med å puste med nesa, spesielt under trening og hadde voldsom hodepine. Da fant legene en polypp på et bilde, husker ikke om det var CT jeg tok eller noe annet. Den stengte helt for venstre nesegang. Og vips, så fikk jeg både bedre pust, kondisjon og mindre hodepine. Trodde jo jeg var i dårlig form, siden jeg alltid følte at jeg ikke fikk puste skikkelig. Anonymkode: b8b09...da5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det samme som nasonex? Hva er egentlig regnet som den sterkeste og beste av nesesprayene som skal hjelpe mot polypper? Anonymkode: 62afa...606 Så og si, synes m er bedre👏 Anonymkode: 5e019...095
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #7 Skrevet 9. oktober 2024 Ikke gå på medikamenter...løs heller problemet. Galskap å gå på Nasonex etc i lengden. Anonymkode: 3c61b...2a4
Eva-- Skrevet 9. oktober 2024 #8 Skrevet 9. oktober 2024 Hadde en operasjon mye år siden, har glemte at jeg hadde de pollypene, bare ditt emnet har minnet meg på det! Det er en rask og ukomplisert vei å forbedre livskvalitet sitt.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Skrevet 9. oktober 2024 Eva-- skrev (5 timer siden): Hadde en operasjon mye år siden, har glemte at jeg hadde de pollypene, bare ditt emnet har minnet meg på det! Det er en rask og ukomplisert vei å forbedre livskvalitet sitt. Forandret det utseende på nesen? Måtte de skjære vekk noe utvendig på nesen da? Anonymkode: 62afa...606
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #10 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 14.03): Ikke gå på medikamenter...løs heller problemet. Galskap å gå på Nasonex etc i lengden. Anonymkode: 3c61b...2a4 Det forsvinner jo ikke av seg selv? Anonymkode: 62afa...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå