Gå til innhold

Hva har skjedd med dagbladet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 14.06):

Lenge siden jeg har lest fordi jeg gikk lei av at de prøver være se og hør. så jeg tittet litt nå og de ser ut som en parodi på tabloid jo.

"Klaget på at de ikke fikk pult."

"40 minutter med penis og pupper. "

Hvem er det som gidder lese dette? Prepubertale guttunger som syns det er gøy med puling og penis? Latterlig. Kan si mye om Vg men de er bedre enn dette. 

Anonymkode: dee3c...ace

1,4 mill leser DB daglig.... og halvparten er kvinner 😄

Anonymkode: de780...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagbladet er en drittavis. Bare uinteressant kjendiseri, sex, sex og Dristige Doris viser alt. Snork 

Er en scene i en Olsenbanden-film der Olsenbanden bytter ut finansavisen til en forsikringsfyr med Klassekampen. Fyren ber kontordama om å kjøpe en anstendig avis. Kontordama sier at hun kan prøve å få tak i Dagbladet og forsikringsfyren freser: JEG SA EN ANSTENDIG AVIS! :hoho: Han hadde så rett, så rett :fnise: 

Selv har jeg abonnement på Aftenposten. Utenom Aftenposten leser jeg nyheter på nrk.no og tv2.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 9.55):

Leste denne avisa for 20+ år siden I papirform, fordi farfar pleide å kjøpe den. Han mente det var en arbeideravis. Husker det var noe slarv men mye nyhetsinnhold også.

 

Så jeg abonerte I noen mnd på den avisen men måtte avslutte. Det er 10% nyttig informasjon, 10% nyheter og resten handler om kjendiser/ sex. 

 

Leser ikke norske avviser lengre. Men er dette gjeldende for flere av de store avvisene I Norge Eller er dagbladet er unntak?

Anonymkode: eaf7b...6cd

Dagblad har blitt værre sladreblad enn se og hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan kan dagbladets journalister se seg i speilet når de leverer fjortisnyheterr og kjenner at de har gjort en god jobb? Det blir bare mer av underliv og digre bryster, swingersparty og dæsken døtte; de har tatt av seg ALLE klærne(!) og var det ikke en menighetsgruppe også som drev på med den slags i samme slengen... :sjokk: Er det virkelig sant?!? WOW!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 8.10.2024 den 14.45):

Nettopp derfor skal jeg aldri ha abo. eller i det hele tatt lese den igjen. Ei rævva avis!  :jolie: 

Joda, en må bare selektere artiklene.

Anonymkode: 65ca4...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, en må bare selektere artiklene. Anonymkode: 65ca4...80b

Mhm...jeg kunne ha gjort det, men vil ikke. Det er min protest for resten av mitt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Mhm...jeg kunne ha gjort det, men vil ikke. Det er min protest for resten av mitt liv. 

Ok. Ser bare ikke hva det tjener til.

Anonymkode: 65ca4...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ok. Ser bare ikke hva det tjener til.

Anonymkode: 65ca4...80b

    Det er kun for min egen del. Jeg slipper å lese og støtte den oppgulpede avisa der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...