AnonymBruker Skrevet 10. oktober #21 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 14.06): Lenge siden jeg har lest fordi jeg gikk lei av at de prøver være se og hør. så jeg tittet litt nå og de ser ut som en parodi på tabloid jo. "Klaget på at de ikke fikk pult." "40 minutter med penis og pupper. " Hvem er det som gidder lese dette? Prepubertale guttunger som syns det er gøy med puling og penis? Latterlig. Kan si mye om Vg men de er bedre enn dette. Anonymkode: dee3c...ace 1,4 mill leser DB daglig.... og halvparten er kvinner 😄 Anonymkode: de780...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #22 Del Skrevet 10. oktober Dagbladet er en drittavis. Bare uinteressant kjendiseri, sex, sex og Dristige Doris viser alt. Snork Er en scene i en Olsenbanden-film der Olsenbanden bytter ut finansavisen til en forsikringsfyr med Klassekampen. Fyren ber kontordama om å kjøpe en anstendig avis. Kontordama sier at hun kan prøve å få tak i Dagbladet og forsikringsfyren freser: JEG SA EN ANSTENDIG AVIS! Han hadde så rett, så rett Selv har jeg abonnement på Aftenposten. Utenom Aftenposten leser jeg nyheter på nrk.no og tv2.no. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 10. oktober #23 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 9.55): Leste denne avisa for 20+ år siden I papirform, fordi farfar pleide å kjøpe den. Han mente det var en arbeideravis. Husker det var noe slarv men mye nyhetsinnhold også. Så jeg abonerte I noen mnd på den avisen men måtte avslutte. Det er 10% nyttig informasjon, 10% nyheter og resten handler om kjendiser/ sex. Leser ikke norske avviser lengre. Men er dette gjeldende for flere av de store avvisene I Norge Eller er dagbladet er unntak? Anonymkode: eaf7b...6cd Dagblad har blitt værre sladreblad enn se og hør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober #24 Del Skrevet 22. oktober Hvordan kan dagbladets journalister se seg i speilet når de leverer fjortisnyheterr og kjenner at de har gjort en god jobb? Det blir bare mer av underliv og digre bryster, swingersparty og dæsken døtte; de har tatt av seg ALLE klærne(!) og var det ikke en menighetsgruppe også som drev på med den slags i samme slengen... Er det virkelig sant?!? WOW!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #25 Del Skrevet 22. oktober Hoppetaujenta skrev (På 8.10.2024 den 14.45): Nettopp derfor skal jeg aldri ha abo. eller i det hele tatt lese den igjen. Ei rævva avis! Joda, en må bare selektere artiklene. Anonymkode: 65ca4...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober #26 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, en må bare selektere artiklene. Anonymkode: 65ca4...80b Mhm...jeg kunne ha gjort det, men vil ikke. Det er min protest for resten av mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #27 Del Skrevet 22. oktober Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Mhm...jeg kunne ha gjort det, men vil ikke. Det er min protest for resten av mitt liv. Ok. Ser bare ikke hva det tjener til. Anonymkode: 65ca4...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober #28 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ok. Ser bare ikke hva det tjener til. Anonymkode: 65ca4...80b Det er kun for min egen del. Jeg slipper å lese og støtte den oppgulpede avisa der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #29 Del Skrevet 23. oktober De fleste avisene er blitt til clickbait søppel, men Dagbladet er vel blant de aller værste. Kan ikke skjønne at folk betaler for den søpla der, må jo være folk med svekkede skjelsevner som biter på de clickbait overskriftene. Og jeg syns du er alt for generøs med klassifiseringen din av artikklene TS. De få gangene jeg har scrollet gjennom den søppelsiden har det ikke vært en eneste en oppriktig nyhetssak. Anonymkode: 8784c...bc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #30 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 13.42): 1,4 mill leser DB daglig.... og halvparten er kvinner 😄 Anonymkode: de780...cc9 Som gjør at halvpart også er menn 🤣 Anonymkode: f9239...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #31 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som gjør at halvpart også er menn 🤣 Anonymkode: f9239...391 DU VIL IKKE TRU HVA SOM GJORDE AT ODDVAR ABONERTE PÅ DAGBLADET!!! KNUT FIKK BEDRE HELSE ETTER ET ENKELT GREP HAN FANT I DAGBLADET!!! NETTET KOKER ETTER DAGBLADET AVSLØRING!!!!!! OLE KOM INN TIL SEX ORGIE ETTER INNSIDE INFO FRA DAGBLADET!!! Anonymkode: 8784c...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32 Del Skrevet 23. oktober Leser kun Morgenbladet, Dag og Tid, og Klassekampen. I blant Aftenposten. Orker ikke rælet på VG, DB, eller Nrk, som inneholder mye clickbait, fair mongering, og generelt kritikkverdig propaganda. Anonymkode: a0ffe...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #33 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 9.55): Leste denne avisa for 20+ år siden I papirform, fordi farfar pleide å kjøpe den. Han mente det var en arbeideravis. Husker det var noe slarv men mye nyhetsinnhold også. Så jeg abonerte I noen mnd på den avisen men måtte avslutte. Det er 10% nyttig informasjon, 10% nyheter og resten handler om kjendiser/ sex. Leser ikke norske avviser lengre. Men er dette gjeldende for flere av de store avvisene I Norge Eller er dagbladet er unntak? Anonymkode: eaf7b...6cd Har pressreader via Deichman, og blar innom avisene ofte, men der er ikke mye av interesse. Anonymkode: a5906...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #34 Del Skrevet 23. oktober Alle artiklene om kropp og sex selger jo tydiligvis som varmt hvetebrød, hvis ikke hadde det vært mye mindre av det. Lesning om sex skaffer rett og slett kunder fordi folk blir for nysgjerrige og de har selvfølgelig alltid betalingsmur. Det er lettere å falle for fristelsen med sex overskrifter trygt hjemme i sin egen stue med privat mobil/nettbrett enn i butikken foran masse folk. Når dette er sagt, så er ikke sex fokuset noe nytt Dagbladet har startet med. Allerede fra 80-tallet hadde de minst to sider med sex annonser i Dagbladet. Mye reklame for telefonsex, men også annonser som ble tolket som salg av sex. ‘Møt villige og kåte damer i kveld». Husker foreldrene mine prøvde å være ærlige da jeg spurte dem rundt disse tingene. De sa de var i mot Dagbladet pga disse annonsene, men kjøpte avisen likevel kun fredager fordi da fikk de tv program oversikt for hele uka🙃 Anonymkode: 014ed...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #35 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): DU VIL IKKE TRU HVA SOM GJORDE AT ODDVAR ABONERTE PÅ DAGBLADET!!! KNUT FIKK BEDRE HELSE ETTER ET ENKELT GREP HAN FANT I DAGBLADET!!! NETTET KOKER ETTER DAGBLADET AVSLØRING!!!!!! OLE KOM INN TIL SEX ORGIE ETTER INNSIDE INFO FRA DAGBLADET!!! Anonymkode: 8784c...bc0 Hva skjedde videre med Ole etter dette? Anonymkode: 65ca4...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #36 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva skjedde videre med Ole etter dette? Anonymkode: 65ca4...80b Det må du betale for å komme inn på artikkelen for å få vite. Anonymkode: 8784c...bc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #37 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må du betale for å komme inn på artikkelen for å få vite. Anonymkode: 8784c...bc0 Nettopp! Og dette er også ENESTE måten å få slutt på alt sexmaset til Dagbladet. Slutte å betale for sex artikler. Det kommer dessverre samtidig aldri til å skje. Anonymkode: 014ed...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #38 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det må du betale for å komme inn på artikkelen for å få vite. Anonymkode: 8784c...bc0 Faen også. Anonymkode: 65ca4...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 24. oktober #39 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 9.55): Leste denne avisa for 20+ år siden I papirform, fordi farfar pleide å kjøpe den. Han mente det var en arbeideravis. Husker det var noe slarv men mye nyhetsinnhold også. Så jeg abonerte I noen mnd på den avisen men måtte avslutte. Det er 10% nyttig informasjon, 10% nyheter og resten handler om kjendiser/ sex. Leser ikke norske avviser lengre. Men er dette gjeldende for flere av de store avvisene I Norge Eller er dagbladet er unntak? Anonymkode: eaf7b...6cd Leser kun finansavisen, eneste skikkelige avisen vi har dessverre. til og med dagens næringsliv har begynt å tulle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #40 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nettopp! Og dette er også ENESTE måten å få slutt på alt sexmaset til Dagbladet. Slutte å betale for sex artikler. Det kommer dessverre samtidig aldri til å skje. Anonymkode: 014ed...a38 Ikke samtidig, men kanskje på lang sikt. Anonymkode: 65ca4...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå