AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #21 Skrevet 8. oktober 2024 Aldri hørt om og glad jeg slipper. Vi har sommerfest og halloweenfeiring med barna. Det er hyggelig. Anonymkode: bde9c...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #22 Skrevet 8. oktober 2024 Vi har hatt både i bhg og skole. Skikkelig gøy! Og veldig viktig for å bli godt kjent tenker jeg. Selvfølgelig uten baksnakking. Vi har fått masse gode venner på denne måten, og har dannet flere gjenger med ulike mødre fra de ulike trinnene og også noen felles. Vil anbefale å gå på slikt om du blir invitert! Anonymkode: cddbb...d93
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #23 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er dette vanlig å ha? Dere som har vært på det, har det vært fint? Trenger man å bli godt kjent med alle foreldrene i bhg/skole? Anonymkode: 158ff...eef Nei. Noen blir man bedre kjent med enn andre. Det er noen jeg knapt har sett. Anonymkode: bde9c...dc7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #24 Skrevet 8. oktober 2024 Vi har mammafest i klassen til yngste 2 ganger i året. Skikkelig gøy, litt over halvparten er alltid med og enkel bevertning,eller spleiser på catering. Anonymkode: 127c2...047
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå