Gå til innhold

Såpeopera

Noen som ser på såpeopera?  

27 stemmer

1. 1. Noen som ser på såpeopera?

• Ja!
      9
    • Ja, av og til.
      6
    • Nja, egentlig ikke, men det hender i blant.
      5
    • Nei!
      6
    • Nei, det er søppel-tv!
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøver å følge med på Home and Away og jeg får med med Hotell Cæsar :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker såper, det er innmari deilig med hjernedød underholdning som du trygt kan se på mens du sitter i telefonen, eller du kan gå på do uten å være redd for å gå glipp av noe...... :ler:

Jeg elsker det meste av sit-com også, men har aldri orket Cæsar.........

Skrevet

Jeg følger med på Cæsar, og har sett mye på Home and away. Fulgte med på Sunset Beach når det gikk. Glamour har jeg også sett drøssevis av epsioder med, men lenge siden nå. Har vel sett omtrent alle episodene av 7th Heaven også, vi kan vel kalle det en såpe også.

Brukt mye av livet mitt foran tv'n egentlig, når jeg tenker etter :overrasket::ler:

Skrevet
Det er faktisk skremmende at jeg har så mye kunnskap om Glamour når jeg tenker  meg om. Jeg vil påstå jeg har ganske god oversikt over slektstreet.

Eric er faren til Bridget og Rick, og mora er Brooke.

Eric er faren til Thorne, Felicia, Kristen, og mora er Stephanie.

Massimo er faren til Nick, mora er Jackie.

Massimo er faren til Ridge, mora er Stephanie.

Deacon er faren til Hope, mora er Brooke.

Ridge er faren til Thomas og tvillingene, mora er Taylor.

Så har du styret med Amber og ungen, som var kusina hennes sin unge, men hun døde, og Amber og Rick ble foreldre.

Men jeg fikk aldri med meg hvordan det gikk med ungen som Brooke og Nick skulle ha.

Hva er innavl på engelsk?

Ridge er faren til ungen som Nick og Brooke skulle ha.

Jeg elsker såper, det er innmari deilig med hjernedød underholdning som du trygt kan se på mens du sitter i telefonen, eller du kan gå på do uten å være redd for å gå glipp av noe...... :ler:

Jeg elsker det meste av sit-com også, men har aldri orket Cæsar.........

Helt klart.

Skrevet

Falcon Crest og Dynastiet, ja. Hadde helt glemt bort de.

Men strengt tatt er de vel dramaserier, da?

Selv om såpeverdien er høy nok. Disse seriene hadde sendetid på kveldene da de kom. Nå går de selvfølgelig i reprise på dagen. Falcon Crest gikk vel i reprise for noen år siden?

Dallas falt aldri i smak hos meg, men var ivrig titter av både Falcon Crest og Dynastiet i deres glansdager. Selv om de bare ble dårligere og dårligere etterhvert. Har sett alle episodene!

:sjenert:

Skrevet

Nope, ser ikke på noen, bare Frustrerte Fruer, men det kaller jeg ingen såpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...