Gå til innhold

Plagg som tenner din kjære

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Inspirert av diverse andre tråder her inne ble jeg nyskjerrig på dette.

Sett at dere prater fortrolig om tenning og partneren røper at han tenner på noe som vekker avsky, hva da?

Kan være alt mellom himmel og jord, hva vet jeg? Alt fra gummistøvler, stømpebukser, sandaler, regnjakke til latex-korsetter og lærmaske.

Hva ville vært det værste en partner kunne foreslå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om han skulle ha ønsker om at jeg skulle iføre meg bleie og smokk, så hadde jeg nok satt foten rimelig hardt ned.

Endret av Replica
Gjest GreenSky
Skrevet

Bleie og smokk, ja. Og lær i alle former.

Gjest Elfrida
Skrevet

Bleie her også, også sånne SM-greier som hindrer eller begrenser pusten eller gjør vondt på andre måter. Sånne masker hvor du har en svær kule i munnen ser skikkelig kjipt ut. Uff, hadde jeg hatt en kjæreste som var veldig opptatt av sånt hadde det blitt vanskelig.

Skrevet

Som de andre her bleier og smokk, eller babysaker generelt. Oppvaskhansker (been there) og ellers ting som ikke er godt.

Skrevet

Enig med de andre når det jgelder bleie og smokk, eller andre ting som kan assosieres med ting som gjør vondt eller er ulovlig (hadde ikke tatt på meg en hundekostyme liksom heller)

Skrevet
Enig med de andre når det jgelder bleie og smokk, eller andre ting som kan assosieres med ting som gjør vondt eller er ulovlig (hadde ikke tatt på meg en hundekostyme liksom heller)

*slår hodet i veggen samtidig med at jeg ser for meg deg i hundekostyme og bleie* :sur:

Skrevet

Bleie og smokk er veldig uaktuelt for meg også.. Det kommer aldri til å skje.. Dessuten har jeg ikke sansen for lakk og lær (annet enn på sko :sjarmor: ) og jeg kommer heller ikke til å ha på meg noen form for dyrekostyme..

Skrevet

Her får man merkelige ideer! :ler: Selv hadde jeg aldri kommet på tanken å nevne dyrekostymer, men når dere sier det; det hade ikke jeg heller ville brukt. Ikke slike lærmasker eller babyting heller.

Mulig jeg har glemt noe nå... men det oppdager jeg vel når jeg leser denne tråden på nytt i morgen.

Ha en fin fredagskveld!

Skrevet
Her får man merkelige ideer!  :ler: Selv hadde jeg aldri kommet på tanken å nevne dyrekostymer, men når dere sier det; det hade ikke jeg heller ville brukt. Ikke slike lærmasker eller babyting heller.

Mulig jeg har glemt noe nå... men det oppdager jeg vel når jeg leser denne tråden på nytt i morgen.

Ha en fin fredagskveld!

:ler: Jeg bare tenkte som så at bleie og smokk kanskje kan minne om pedofili, og det er ekkelt, og så tenkte jeg at en annen ting som var ekkelt var zoofili (selv om det snodig nok er lovlig :forvirret: ) og da tenkte jeg at et dyrekostyme kanskje er det nærmeste en kar med sans for dyr ville nærme seg å lansere... Eller be meg om å grynte! :overrasket:

Skrevet (endret)

For det første er det snodig at sex i det hele tatt er lovlig, så liberale som dere er.. For det andre er jeg glad ingen av dere har kommet bort i meg, for uten dyrekostyme- ingen sex. Jenter med katteører, negler ++ er ganske kult som fetisj. Og lakk, korsetter, strømper, etc er et must. Kjedelige småjenter på denne sida.. uff og huff..

Innlegget endret. Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest Jalileh
Skrevet

en catsuit som er hullete f.eks? haha... tror jeg hadde følt meg rimelig dum da.

Samme gjelder vel for gummistøvler, regnfrakk eller sydvest. :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)
For det første er det snodig at sex i det hele tatt er lovlig, så liberale som dere er.. For det andre er jeg glad ingen av dere har kommet bort i meg, for uten dyrekostyme- ingen sex. Jenter med katteører, negler ++ er ganske kult som fetisj. Og lakk, korsetter, strømper, etc er et must. Kjedelige småjenter på denne sida.. uff og huff.. 

Hva er forskjellen på at du kaller oss kjedelige og at vi syns det er rart med slike plagg? :klø:

Du slår jo i hjelp argumentene dine ved å gå på person tilbake.

Sitat endret. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

Gummi, og annet som gjør huden klam og svett.

Skrevet

Ja for ditt sexliv er jo det rette for alle andre :roll:

Gjest GreenSky
Skrevet

Uten dyrekostyme, ingen sex? Da vil jeg påstå at det ikke er personen du tenner på, men kostymet. Og det er jo litt kjipt.

Skrevet

Håper og tror at det innlegget var ironsk ment :sjarmor:

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Hehe, jeg hadde NEKTET å ha på vif-drakt.... :ler:

Skrevet

Hvis det tenner ham, hvis det ikke er farlig og heller ikke forbudt, ja da ville jeg sannsynligvis prøve. Det kan jo hende jeg liker det når jeg har prøvd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...