AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #21 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker 2pk mama tights fra hm. De er ganske rimelige Anonymkode: dbe4d...c53 Og du er ikke gravid? De passer bra for det tenker jeg Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #22 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har en diger rumpe, og vil ha de høye i livet. Mest fornøyd med de fra Lindex, og Wolford. Pierre Robert Kan og gå. Anonymkode: fbf9b...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. oktober 2024 #23 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg liker disse fra Heist studios. På meg som er 163 høy, blir de skikkelig høye i livet, og de sitter godt og ruller ikke ned. I tillegg er de utrolig slitesterke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. oktober 2024 #24 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det står at det er push up, og da strammer de vel? Jeg liker heller ikke de som strammer som gjør at jeg har følelsen av å ha på ei tvangstrøye! Anonymkode: 4f833...fb0 Strammer ikke veldig mye nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #25 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har en diger rumpe, og vil ha de høye i livet. Mest fornøyd med de fra Lindex, og Wolford. Pierre Robert Kan og gå. Anonymkode: fbf9b...9a7 Prøver de fra Lindex neste gang. De er sikkert ikke så dyre som Wolford og en del andre her? Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #26 Del Skrevet 8. oktober 2024 Pierre Robert comfy er knallgode! Høye i livet, eneste jeg har prøvd som ikke "ruller" og passer supert for meg som har noen kilo for mye. Jeg bruker strømpebukse hver dag og har kjøpt en haug av disse. De tåler også godt vask og varer lenge. Anonymkode: 2d366...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #27 Del Skrevet 8. oktober 2024 Cubus og HM liker jeg. Jeg er tjukk og liker så høyt liv som mulig 😃 Pierre Robert funker ikke for meg, de er for små og blir rare etter vask. Anonymkode: fd664...a5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #28 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Cubus og HM liker jeg. Jeg er tjukk og liker så høyt liv som mulig 😃 Pierre Robert funker ikke for meg, de er for små og blir rare etter vask. Anonymkode: fd664...a5b Glemte å skrive at jeg er str 48 og er 164 høy. Anonymkode: fd664...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #29 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg bruker strømpebukser fra snagtights. De sklir ikke ned på meg, og virker til å være ålreit kvalitet for prisen. De går helt opp til under puppene (kunne sikkert dratt dem over også). Ikke noe hold-in på de dog. Anonymkode: e92cb...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #30 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Glemte å skrive at jeg er str 48 og er 164 høy. Anonymkode: fd664...a5b Og så glemte du å skrive hvilken type du bruker. Ser at Cubus har dusinvis av forskjellige typer, men det står ikke hvilken som er High waist modell? Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #31 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er rett over 160 høy, bruker 38-40/M til vanlig Har ikke noe imot at de strammer og holder inn, men ikke øverst/at de slutter for tidlig. Så lengden i beina er sjelden et problem Anonymkode: 0dffd...75d Du må prøve deg frem, med en størrelse opp. Anonymkode: 6d302...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #32 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pierre Robert comfy er knallgode! Høye i livet, eneste jeg har prøvd som ikke "ruller" og passer supert for meg som har noen kilo for mye. Jeg bruker strømpebukse hver dag og har kjøpt en haug av disse. De tåler også godt vask og varer lenge. Anonymkode: 2d366...d1b Er Comfy noe som står merket på alle eller enkelte Pierre Robert? Anonymkode: 6d302...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 8. oktober 2024 #33 Del Skrevet 8. oktober 2024 Lindex har noen gode i 2 pakk. Mange fine farger også ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #34 Del Skrevet 8. oktober 2024 Annoyium skrev (3 minutter siden): Lindex har noen gode i 2 pakk. Mange fine farger også ☺️ Hva heter de? Må man gå opp i størrelse for at de skal bli høye i livet? Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 8. oktober 2024 #35 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva heter de? Må man gå opp i størrelse for at de skal bli høye i livet? Anonymkode: 4f833...fb0 Tror det er disse: https://www.lindex.com/no/p/8410808-80-svart-2-pakning-med-matte-strompebukser-i-40-denier Jeg bruker den størrelsen jeg er i andre klær, og da er de høye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #36 Del Skrevet 9. oktober 2024 Prøv strømpebody. Den får jo ikke glidd ned. Ellers har jeg noen fra HM i bomull som jeg får dradd godt oppunder armene. Usikker på om de er for gravide eller menn med litt mage. Anonymkode: b97c2...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #37 Del Skrevet 9. oktober 2024 Her har du en annen mulighet. Strømpebukse som går over skuldrene. Er laget for dansere, men kan nok brukes under en kjole. Denne sklir ikke ned, men kan bli litt utfordrene ved toalettbesøk. Anonymkode: edb6b...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #38 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Her har du en annen mulighet. Strømpebukse som går over skuldrene. Er laget for dansere, men kan nok brukes under en kjole. Denne sklir ikke ned, men kan bli litt utfordrene ved toalettbesøk. Anonymkode: edb6b...a35 Kjenner ikke til denne, men kanskje den har samme løsning som en body i skrittet? Eventuelt med borrelås? Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #39 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Her har du en annen mulighet. Strømpebukse som går over skuldrene. Er laget for dansere, men kan nok brukes under en kjole. Denne sklir ikke ned, men kan bli litt utfordrene ved toalettbesøk. Anonymkode: edb6b...a35 Ser at dette kan være genialt, men da først og fremst litt tykkere varianter fra ca. 80 den og oppover. Eller finnes de i tynnere varianter også? Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #40 Del Skrevet 9. oktober 2024 Sheertex har. De er dyre, men skal vistnok vare livet ut : https://sheertex.com/products/sheer-rip-resist-bodysuit?Size=XXS&Color=Black Anonymkode: b97c2...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå