Gratis Skrevet 24. april 2025 #101 Skrevet 24. april 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det har jeg enda ikke opplevd at han kan 😆😆😆 Anonymkode: 57141...950 Nei, jeg snakker om den ultimate mannen som ikke finnes i vår feminiserte verden. Jeg er ikke i nærheten, selv om jeg jobber med meg selv. Likevel tyder forsking på at Gen Z menn er i ferd med å bevege seg i den retningen. Det kalles jo "toxic masculinity" i media 😲
Bimbo Skrevet 24. april 2025 #102 Skrevet 24. april 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): OK, så når du tolker meg og føler deg underlegen så har jeg begått et personangrep? Er det sånn at du kan plutselig finne på å tolke meg og føle deg voldtatt og drept også da eller, og løpe til politiet og kalle meg voldtektskvinne og drapskvinne? Jeg kan bare anbefale deg å lese om offerrollen, så kanskje du forstår hva jeg mener. Uansett, hele poenget mitt forsvinner jo her. For meg er en ordentlig kvinne en kvinne som har en kjerne i seg selv og som vet hva hun mener og som står for det, ikke noen som hele tiden kaster seg etter andre og maser om hva de føler og tenker og tror og mener, slik at de kan forme seg etter denne andre personen. Skal du diskutere får du bringe noe nytt til bordet, ikke bare henge deg på meg og klynke om at du så gjerne skulle visst alt om meg. Da kan du like gjerne klenge deg til en mann, og forsøke å få han til å lære deg ting, jeg tror faktisk en del av de liker damer som gjør det. Selv kan jeg ikke si jeg liker det. (Og det var en evfemisme. Kan tross alt ikke risikere å krenke dine skjøre skjøre skjøre følelser.) Anonymkode: bd67b...2c7 Føler meg ikke underlegen, det går fint, takk for at du tenker på mine skjøre følelser du anti-kverulant som bare vil hjelpe andre 😊 Det er ingen som vet hva de mener hele tiden uten å søke innspill fra kilder utenfor seg selv, og kvinner og menn er bare mennesker av hunkjønn og hannkjønn, ordentlig/ikke ordentlig er tillært og subjektivt. God kveld😊
Bimbo Skrevet 24. april 2025 #103 Skrevet 24. april 2025 Gratis skrev (2 timer siden): Jeg er ikke en del av denne samtalen, men må bare skyte inn at "maskuline" menn kommer i mange former og varianter. Den mannen med nok stolthet og sterk nok rygg ville aldri sendt nakenbilder. Nakenbilder eller dic pics viser jo bare usikkerhet ved din egen nakenhet. Du trenger å vise frem noe for å friste noen. En "alfa male" er aldri usikker og trenger sjeldent å bevise noe fordi han kan styre/kontrollere sine lyster. Selvsagt gjør de det. Akkurat som at femininitet kan ha flere former. Det er mange måter å være både mann og kvinne på, men menn eller kvinne er vi stort sett alle sammen. Ikke enig i det du skriver om nakenhet og bilder. Vi tenner på og fristes av forskjellige ting. Å friste hverandre kan være en del av et hyggelig og gjensidig samspill/forspill/lek, det handler ikke nødvendigvis om bekreftelse og usikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2025 #104 Skrevet 24. april 2025 Jeg sender og mottar sexy bilder av en venn av meg, vi er begge opptatte men har holdt på med dette lenge nå. Spriter opp livet litt og blir vanvittig kåt av det. Passer på å ikke ta med ansiktet. Man vet aldri hvor det kan havne Anonymkode: 2d6fa...2ed
AnonymBruker Skrevet 24. april 2025 #105 Skrevet 24. april 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Klart du er. Innerst inne lurer du sikkert, i alle fall tidvis, på hvorfor enten a) ingen menn vil ha deg for et seriøst forhold, eller b) hvorfor de mennene som vil være kjæreste og gifte seg med deg, er så dølle. Det er altså derfor. Anonymkode: bd67b...2c7 To av to feil der gitt 🤣 Anonymkode: 69c42...87a
Flintis Skrevet 24. april 2025 #106 Skrevet 24. april 2025 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 13.33): Hva tenker dere om å sende fristende bilder til en du har en het flørt med? F.eks bilde av rumpa eller kløfta? Han har komplimentert meg for min flotte og runde rumpe...... Hva tenker du som mann her? Liker du sånn? Hva tenker du som kvinne? Har du sendt sånne bilder til noen? Hvilken respons fikk DU? Anonymkode: f1900...ccf Jeg har aldri fått noen sånne bilder. Ikke sendt noen heller for den saks skyld. Jeg hadde nok likt det og antagelig tenkt at hun er nok interessert i sex. Så spørs det hvor kul jeg hadde vært etter det da.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2025 #107 Skrevet 25. april 2025 Gratis skrev (10 timer siden): Jeg er ikke en del av denne samtalen, men må bare skyte inn at "maskuline" menn kommer i mange former og varianter. Den mannen med nok stolthet og sterk nok rygg ville aldri sendt nakenbilder. Nakenbilder eller dic pics viser jo bare usikkerhet ved din egen nakenhet. Du trenger å vise frem noe for å friste noen. En "alfa male" er aldri usikker og trenger sjeldent å bevise noe fordi han kan styre/kontrollere sine lyster. Du må mer enn gjerne overta. Noe ironisk at du heter gratis, det var nettopp det ordet jeg lette etter for å beskrive følelsen av hvordan bimbo behandler meg (det, samt spesialpedagog, søplekasse og tjener) Det du skriver er hva jeg tenker, kanskje en anelse mer pessimist enn jeg. Jeg oppdaget, i min sorg over at den maskuline mannen er borte, at en del av den, faktisk finnes der. Den lever bare i dvale, slått ned av det evige kvinnelige behovet for å kontrollere. Vi vil ha en maskulin mann sier vi, og så, med en gang han viser seg, så løper vi etter med kjevla og klager vi på alt han gjør - for vi kjenner det ikke igjen. Det må vi slutte med. Og en sånn ting er å slutte med å sende nakenbilder og kreve at vi skal bli tatt seriøst. Eller insistere på å være individuelle og snøfnugg og prinsesser som andre skal ta seg av, og så likevel få en solid og ansvarlig mann. Begrepene maskulinitet og femininitet rommer mye av det samme, tror jeg, det betegner menn og kvinner som er mer innbyrdes like enn ulike. Sikter til selvstendige, hardtarbeidende, realistiske mennesker, som skiller seg mer fra resten av verden enn fra hverandre. Gratis skrev (10 timer siden): Nei, jeg snakker om den ultimate mannen som ikke finnes i vår feminiserte verden. Jeg er ikke i nærheten, selv om jeg jobber med meg selv. Likevel tyder forsking på at Gen Z menn er i ferd med å bevege seg i den retningen. Det kalles jo "toxic masculinity" i media 😲 Det kunne være interessant å lese mer om den forskningen du skriver om her. Har jo lagt merke til at inne på samlivsforumet så buzzer man stadig oftere om Laura Doyle. Og dette er noe som har skjedd helt uten at jeg har vært der. Jeg ga opp en stund, nettopp fordi det ble for mye prinsesse og snøfnugg og storking av eget ansvar der inne. Ble glad av å se denne utviklingen Anonymkode: bd67b...2c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå