AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg har ikke kjøpt, har heller aldri kjøpt, vg+ abo. Likevel ser jeg alt og kan lese alt av vgpluss materiale. Står ingen abo inne på brukeren min heller. Ikke noe trekkes fra konto. Why? Anonymkode: ae51f...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Du abonnerer ikke på noe annet fra Schibsted (lokalavis e.l) som inkluderer VG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 Hensatt skrev (1 time siden): Du abonnerer ikke på noe annet fra Schibsted (lokalavis e.l) som inkluderer VG? Ikke noe! Anonymkode: ae51f...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Del Skrevet 7. oktober 2024 Lucky you then. Anonymkode: a4bf1...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Del Skrevet 7. oktober 2024 Schibsted har en ordning hvor man gratis kan dele ett abonnement med noen, så her er det nok ett familiemedlem eller andre som har oppgitt deg. Anonymkode: 9d8fb...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå