AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #21 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kommer alltid til å være jenter som er milevis diggete enn deg. Det må du bare leve med. Husk at menn har generelt sett veldig lav tilgang på kvinner. Så det er alltids noen som vil ligge med deg. Anonymkode: 3a163...004 Det må de bare leve med. Vi kvinner vil ha di diggete mennene. Heller dildo, enn disse udiggete. For sex og kjærlighet. Anonymkode: e4690...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #22 Del Skrevet 8. oktober 2024 Tått skrev (12 timer siden): Jeg tenner ikke på tynne brune småjenter men på hvite myke kvinner som ser ut som kvinner skal. Åh, hold kjeft! «Som ser ut som kvinner skal»🤪 Anonymkode: aeca4...557 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 8. oktober 2024 #23 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh, hold kjeft! «Som ser ut som kvinner skal»🤪 Anonymkode: aeca4...557 Ja som kvinner skal, myke med former og fett på kroppen. Jeg er heterofil og det er mine preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #24 Del Skrevet 8. oktober 2024 Tått skrev (2 minutter siden): Ja som kvinner skal, myke med former og fett på kroppen. Jeg er heterofil og det er mine preferanser. Du trenger ikke frata kvinner som er utenfor din preferanse kjønnet. Det skal så lite til å være grei, å du feilet totalt. Gratulerer. Anonymkode: e4690...7d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 8. oktober 2024 #25 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du trenger ikke frata kvinner som er utenfor din preferanse kjønnet. Det skal så lite til å være grei, å du feilet totalt. Gratulerer. Anonymkode: e4690...7d3 Slutt å være så forbanna krenket du nå. Jeg fratar ingen noe som helst og det finnes mer enn nok menn som liker tynne kvinner. De som blir trakassert i dagens samfunn er nettopp kvinner med former og ikke de som tilbringer fritiden på Sats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #26 Del Skrevet 8. oktober 2024 Husk at gjennomsnittsmannen ikke er så voldsomt flott heller 😅 Du trenger ikke se ut som en fotomodell. Anonymkode: f96bb...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #27 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 22.56): Hjelper ikke heller at det jeg er komfortabel med og føler meg bra med er langt unna skjønnhetsidealet. Jeg soler meg ikke om sommeren og hater å gå i sommerkjole, men menn flest elsker jo solbrun hud og søte sommerkjoler. Jeg føler meg latterlig i sommerkjoler. Jeg hater å sole meg, er opptatt av huden min, har ingenting imot å være bleik. Du skal jo ikke date menn flest! Du skal finne en mann som liker deg for den du er. Da er det mer fruktbart å jobbe med selvfølelsen din og lære deg å embrace den du er. Hvis du begynner å gå i sommerkjoler og bruke solarium/selvbruning så tiltrekker du deg potensielt helt feil menn. Du vil jo ikke ha en mann som liker brune kjoledamer, når du selv misliker kjole og soling. Se rundt deg så ser du et flust av bleike damer med alle slags stiler som er i forhold. Selv er jeg en godt gift bleik, overvektig dame. Det er mannen min også. Jeg vil først og fremst anbefale deg å jobbe med selvfølelsen din! Anonymkode: 25177...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #28 Del Skrevet 8. oktober 2024 Tått skrev (35 minutter siden): Slutt å være så forbanna krenket du nå. Jeg fratar ingen noe som helst og det finnes mer enn nok menn som liker tynne kvinner. De som blir trakassert i dagens samfunn er nettopp kvinner med former og ikke de som tilbringer fritiden på Sats. Sier du som er krenket av at none er krenket av din krenkende oppførsel?! 🤣 Om du ikke tåler motstand, ikke del meningen din. Du er fullt istand til å si hva du liker uten å si at alle andre ikke er kjønnet sitt. Jeg er blek og fyldig. Fu. Anonymkode: e4690...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #29 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sier du som er krenket av at none er krenket av din krenkende oppførsel?! 🤣 Om du ikke tåler motstand, ikke del meningen din. Du er fullt istand til å si hva du liker uten å si at alle andre ikke er kjønnet sitt. Jeg er blek og fyldig. Fu. Anonymkode: e4690...7d3 Enig med denne, jeg er slank og trent, setter pris på ett kompliment på det fra en mann jeg liker, men hvis han formulerer komplimentet sånn at han disser fyldige damer samtidig så mister det all sjarm. Er det ikke mulig å si at man synes fyldige kvinner er vakkert uten å legge til at de som ikke er det er lite attraktive, hvor vanskelig kan det være??? Anonymkode: 45659...5e2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #30 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig med denne, jeg er slank og trent, setter pris på ett kompliment på det fra en mann jeg liker, men hvis han formulerer komplimentet sånn at han disser fyldige damer samtidig så mister det all sjarm. Er det ikke mulig å si at man synes fyldige kvinner er vakkert uten å legge til at de som ikke er det er lite attraktive, hvor vanskelig kan det være??? Anonymkode: 45659...5e2 Ja nettop, et komplement skal jo egentlig være fint ment, om det kommer i en gave pakke hvor andre hånes så er det jo ikke noe godt. Vil ikke ha noe komplement om det betyr at andre damer skal bli såret. Lurer på hva poenget med det er, jeg elsker deg og hater andre, velg meg? Sier det først å fremst for å få utløp for sitt misnøye med alle som ikke er som preferansen? Blitt avvist av trente kvinner og nå er det hevn? Annet? Anonymkode: e4690...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #31 Del Skrevet 9. oktober 2024 Men det store flertallet av menn er jo heller ikke perfekte supermodeller. Anonymkode: 6ed0c...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #32 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg er en sånn type dame som er litt maskulin og guttejente. Jeg hater kjoler. Har omtrent bare guttevenner 🤣 Jeg trener mye styrke og kan virke litt maskulin for de mennene som føler seg truet av det. Sier mine meninger om ting. Tilbudene fra menn har ikke stoppet fordi. Jeg tenker at noen menn liker feminine og underdanige damer. Andre menn liker sterke og kanskje litt maskuline damer. Alle for en smak. Du må bare finne han som passer for deg. Nå er jeg sammen med en mekaniker som jeg kan skru bil sammen med. Vi trives veldig sammen ☺️ Anonymkode: d81f1...9a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå