Gå til innhold

Hvilken Moster liker du best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken Moster energidrikk liker du best? Og minst?

Det finnes så mange.

Anonymkode: 579da...c20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er Monster det heter?

Anonymkode: 579da...c20

Skrevet

Jeg liker Mango loco. 

Anonymkode: f33cf...177

• Liker 1
Skrevet

Peachy keen, den er sukkerfri (den lys orange) Og en med sukker som heter bad apple, liker minst den originale monster smaken, smaker som red bull og sånt, litt bubblegum akrig. 

Anonymkode: 44ffd...99c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Peachy keen, den er sukkerfri (den lys orange) Og en med sukker som heter bad apple, liker minst den originale monster smaken, smaker som red bull og sånt, litt bubblegum akrig. 

Navnet forklarer smaken da 😊 peachy keen er fersken og bad apple er en fresh eple smak.

Skrevet

Jeg liker min Moster Turid best, men kaller henne tante da, siden hun bor i Norge. 

Anonymkode: 88357...a42

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Med mango, men ikke særlig god den heller, det er mer i nødtilfeller hvor jeg trenger koffein 

Anonymkode: fd94b...c4b

Skrevet

Ultra watermelon, ultra citron (finnes ikke i Norge lenger?) og ultra violet 

Skrevet

Gikk mye i Ultra Paradise, Ultra Violet og Zero Ultra da jeg drakk energidrikk. Prøvde en del andre Monster også, men det var disse tre jeg likte best.

Anonymkode: 5b623...56e

Skrevet

Den mørkrosa :)

Anonymkode: 4de6d...e1b

Skrevet

Har et avhengighetsforhold til mango Locco. På 2. Plass kommer Bad Apple og  Monarch. 

Skrevet

Den lyseblå, som man selvfølgelig ikke får i Norge OG alle Monster Java som man finner i statene, og sikkert også på nett.

Skrevet

Den hvite eller den rosa. Det hadde vært nice med noen fruktigere smaker i utvalget av sukkerfrie Monster drikker.

Skrevet

Kjøper mest den hvite, rosa og lys oransje med fersken smak. Prøver å drikke sukkerfritt, men den som heter punch et eller annet er veldig god! Men ingenting slår en iskald original battery selv om det ikke var spørsmålet her😂

Anonymkode: 6e2ef...001

• Liker 1
Skrevet

Nå drikker jeg veldig sjelden energidrikke, synes det meste smaker høgg, men jeg liker hvit og rosa Monster. De er ålreit. 

Skrevet

Monster Monarch er best, tett fulgt av av den orginale og ultra paradise.

Bad Apple var heller ikke så verst.

Den jeg liker minst må være Ultra Gold, den har en helt forferdelig metallisk ettersmak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...