Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 noen råd mot forstoppelse? har hett det i 4 dager nå går ikke på do magen ser gravid ut og blæra mi er helt feil!(merker at den er full men jeg greier bare å gå litt på do) våkner opp og er helt støl i ryggen ig magen,det er forferdelig hjelp
Gjest baby-E Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 har du prøvd svisker? Lactulose? (fåes kjøpt på apoteket) Microlax? Lyster.?
Gjest Rødtoppen Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 Hei! Prøv med svisker, sviskejuice, loppefrø, MASSE drikke sammen med mye fiber (grønnsaker osv), en skikkelig gåtur og hvis ikke noe hjelper kan du gå på apoteket og kjøpe deg litt Duphalac (form for lakserolje) Lykke til!
mee mee Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 du kan prøve å drikke 2 dl lunket olivenolje.. har hørt at det skal sette fart på sakene..
minienthe Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 masse lakris skal også være effektivt i følge min plagede nabo... det forutsetter jo at du liker lakris
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Jeg var i syden i 14 dager nå - kom akkurat hjem. Jeg bruker alltid å få sånn mage der nede! I år var jeg føre var - jeg tok med meg et glass med linfrø! (selges på dagligvare og apotek) og tar noen spiseskeier i vann en gang om dagen - etter 2 dager så løsner det så det suser. Jeg bruker dette i perioder fast - for de gjør underverker på min tarm. Og ikke minst det er helt ufarlig! Håper du blir bedre snart - det er himla vondt å ha det sånn!
Lenestol Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 En liten regle fra sykepleierutdanningen: Med fiber og vann i magen kommer bommelom minst en gang til dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå