Gå til innhold

Love is Blind (usa) - sesong 7

MissStiles

Anbefalte innlegg

Da er en ny sesong igang. De 6 første episodene er lagt ut. 

Hva synes dere om parene så langt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at Hannah er veldig overfladisk, virker til å ha problemer med sjalusi og er dominerende ovenfor han hun er med. Hun var veldig redd for å bli dømt selv, men var også den som selv var dømmende. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett en episode, men fikk best inntrykk av Hannah. Det kommer til å gå over, skjønner jeg. 
Brittany er så typisk amerikansk at jeg får helt latterkrampe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så episode 6 i går. Så hvis du ikke har sett, kommer nok spoilere nå.

Hadde null tro på Kunsthabdler og Trofé wife! Og kunsthandlene som ville bli likt for personligheten sin og ikke pengene, som ikke kunne slutte å snakke om pengene sine! 😜 Hun var jo tydelig skuffet over utseende hans. 

Hanna og Nicky kommer ikke til å vare. Hun så for ser en megakjekk muskuløs jock, men hun synes ikke han er kjekk. Hun sier hun er forelska, men det virker ikke genuint. 

kjemiker og fysiker-paret vil jeg tro er veldig bra for hverandre, men jeg tror hun leter etter feil. Tror ikke de varer. 

De som kranglet i ep6 virket veldig perfekte. Men han flykter jo ved første uenighet. Han sa jo det når de kom til Mexico, krabel er red flag, og han stikker. Er sikkert derfor han er singel, han takler ikke dårlig stemning og har aldri jobbet gjennom det. Håper de lærer seg å leve sammen. Litt terapi så kan det der funke tror jeg.

marissa og ramsey er jo ekstremt forelsket. Håper de fortsetter med det.

Jeg er så dårlig på navn, men hun mørke og han hvite er søte sammen. Han virker veldig investert. Men jeg fikk følelsen av bilselger i podsene. Han solgte seg inn litt for mye og jeg følte han la på litt. Vi får se. 

spent på de neste episodene

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora til Marisa er ganske direkte og egentlig litt frekk 😬

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick er en mannebaby, men Hannah er ganske bitchy. Har null tro på det forholdet. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kålrota skrev (12 timer siden):

Nick er en mannebaby, men Hannah er ganske bitchy. Har null tro på det forholdet. 

Enig! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sjokkert over de tre siste episodene, mye skjult info som plutselig kom frem 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett alle, skal starte på episodene hvor de er på en resort. 
Men hvorfor valgte produksjonen å ikke ha med Leo og Britnay? Trodde alle parene som «gifter» seg får bli med på tur, men mulig jeg husker feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isa2 skrev (3 timer siden):

Men hvorfor valgte produksjonen å ikke ha med Leo og Britnay? Trodde alle parene som «gifter» seg får bli med på tur, men mulig jeg husker feil. 

De tar alltid med 5-6 par videre. De sier de ikke har budsjett til å ta med alle. De hadde vel ikke noe tro på Leo og Britt. Det hadde ikke jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (På 9.10.2024 den 23.20):

Mora til Marisa er ganske direkte og egentlig litt frekk 😬

Veldig frekk! Sjokkerende oppførsel. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (3 timer siden):

De tar alltid med 5-6 par videre. De sier de ikke har budsjett til å ta med alle. De hadde vel ikke noe tro på Leo og Britt. Det hadde ikke jeg heller. 

Da har jeg sovet litt i timen, men det er jo logisk sånn sett.  Enig, det er noe med de begge to som er litt «off». Ikke overraskende at de ikke er sammen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isa2 skrev (16 timer siden):

De brøt forlovelsen fort etter, og dro på en egen ferie til Miami. Fant fort ut at de ikke var noe for hverandre, og det er ganske tydelig at Brittany ikke fikk helt feelingen da de møttes. Hun ser veldig ukomfortabel ut, og på slutten før de kutter så sier hun "hva har jeg gjort?". Søkte det opp da jeg ikke så de i Mexico, ble nysgjerrig på hva som hadde skjedd :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt lei konseptet denne gangen jeg. Om det er fordi jeg føler det er på repeatknappen eller pga deltagerne vet jeg ikke. Har ikke sett alle episodene men har googlet meg til brudd, krangler og hemmelige «sperm-babies»….

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymlen skrev (7 timer siden):

De brøt forlovelsen fort etter, og dro på en egen ferie til Miami. Fant fort ut at de ikke var noe for hverandre, og det er ganske tydelig at Brittany ikke fikk helt feelingen da de møttes. Hun ser veldig ukomfortabel ut, og på slutten før de kutter så sier hun "hva har jeg gjort?". Søkte det opp da jeg ikke så de i Mexico, ble nysgjerrig på hva som hadde skjedd :fnise:

Jeg kan se for meg at begge de to ikke er de enkleste å forholde seg til, så det kom ikke som noe sjokk.
Kommer Leo inn under ferien da ifh til Hannah? Har ikke kommet så langt enda, men nysgjerrig jeg også😝

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (4 timer siden):

Ble litt lei konseptet denne gangen jeg. Om det er fordi jeg føler det er på repeatknappen eller pga deltagerne vet jeg ikke. Har ikke sett alle episodene men har googlet meg til brudd, krangler og hemmelige «sperm-babies»….

Enig, jeg har brukt veldig lang tid på denne sesongen ifh tidligere sesonger. Men kommer det ikke veldig ofte nye sesonger ifh til andre konsepter hvor man gjerne må vente ett helt år til neste?
Eller bare føles det som de kommer ofte siden man er litt lei😝 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marissa og Ramses er så søte sammen! Hun kan virkelig være seg selv med han og han elsker energien hennes. Pen mann er han og! Synes dems første møte var det fineste av alle sesonger 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementina123 skrev (På 12.10.2024 den 14.10):

Marissa og Ramses er så søte sammen! Hun kan virkelig være seg selv med han og han elsker energien hennes. Pen mann er han og! Synes dems første møte var det fineste av alle sesonger 😍 

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke prater mer om sex, hvordan har de tenkt å løse det at han ikke vil bruke kondom og hun ikke vil bruke p-piller? 😅 

Har egentlig ikke troen på noen av parene denne sesongen, synes alle virker lite kompatible. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (42 minutter siden):

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke prater mer om sex, hvordan har de tenkt å løse det at han ikke vil bruke kondom og hun ikke vil bruke p-piller? 😅 

Har egentlig ikke troen på noen av parene denne sesongen, synes alle virker lite kompatible. 

Hvilken episode snakker de om dette?🙈 synes synd på Marissa at Ramses var så kritisk til at hun hadde vært i militæret..

Det eneste normale og sunne paret og har tro på er Taylor og Garrett! Taylor er vakker utenpå og på innsiden ❤️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementina123 skrev (15 minutter siden):

Hvilken episode snakker de om dette?🙈 synes synd på Marissa at Ramses var så kritisk til at hun hadde vært i militæret..

Det eneste normale og sunne paret og har tro på er Taylor og Garrett! Taylor er vakker utenpå og på innsiden ❤️

Hmm, tror kanskje det var episode 9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...