AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #2 Skrevet 5. oktober 2024 Jeg har ikke alle 3 men jeg har Dyson og angrer ikke et sekund på det kjøpet. Jeg har Dyson supersonic og bølgette hår og elsker den hårføneren så mye at jeg kan ikke reise på ferie uten den. Har hatt min i 2 år nå og kommer aldri til å kjøpe et annet merke. Pleide å hate hårføner før jeg kjøpte denne. Anonymkode: 12561...bb5 1
tio Skrevet 6. oktober 2024 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2024 Noen som har Curli hårføner, fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 Laifen har gjort det like godt som Dyson i tester, men koster adskillig mindre. Jeg har en Laifen, og er godt fornøyd med den. Jeg har bølgete tykt hår, og bruker min med diffuser. Anonymkode: 9bfd4...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 Jeg har Dyson Airwrap, og synes egentlig ikke den er så veldig bra. Den blir fort overopphetet, slik den bare skrur seg av til tross for jeg renser filteret ofte. Hadde ikke kjøpt den igjen. Veldig irriterende når man har krøllet halve håret og den finner ut den skal streike... Har testet Dyson Supersonic på et hotell jeg bor på regelmessig, den virker mye bedre. De andre hårføneren har jeg ikke erfaring med, men tviler på Dyson blir gjenkjøp for min del. Anonymkode: 5fc35...897 1
Linazer Skrevet 8. oktober 2024 #6 Skrevet 8. oktober 2024 tio skrev (På 6.10.2024 den 21.01): Noen som har Curli hårføner, fornøyd? Jeg har nylig fått. Så langt er jeg veldig fornøyd. Men jeg har kort hår så kunne godt klart meg med en mye mye rimeligere føner. Men liker at den blåser "hardt" uten å være veldig varm. Behagelig å holde i og med flere munnstykker som festes vha magnetisme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå