Gjest jeanette Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 hei jeg har nå hatt mensen konstant i 3uker og blør veldig mye.noen som vet hva dette kan komme av.mensen var først 2uker forsinket
Xora Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Bruker du noen form for prevensjon (p-piller, p-sprøyte, spiral etc) ?? Har du endret på noe siste mnd når det gjelder dette? Har det skjedd noe i livet ditt som kan medføre hormonforandringer? Hvis du ikke vet om noen naturlige årsaker så ville jeg iallefall ikke drøyet lenge med å ta en tur til legen med dette. Håper du finner ut av det da. Lykke til!
Gjest Rødtoppen Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 Hei! Jeg ville bare stikke innom for å si at du absolutt BØR gå til legen når du har blødd i 3 uker i strekk. Resultatet blir at du blir blodfattig og dårlig... Dessuten er det uansett ikke normalt å blø tre uker i strekk. Hvordan du vrir og vender på det... Ta en tur til legen og legg fram saken din
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 Jeg vil følge opp de andre her: Gå til legen. Når det har pågått så lenge bør du oppsøke profesjonell hjelp, ikke synsing fra KG.
Gjest jeanette Skrevet 28. februar 2006 #5 Skrevet 28. februar 2006 hei,jeg har nå vært hos lege å funnet ut hva blødningene kommer av.jeg er gravid.7uker på vei.
Blackjack Skrevet 28. februar 2006 #7 Skrevet 28. februar 2006 Gratulerer! (men er det vanlig å blø når man er gravid da? :klø
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #8 Skrevet 28. februar 2006 Gratulerer! (men er det vanlig å blø når man er gravid da? :klø ← Noen kan blø ja
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 Gratulerer! Så lenge du har blødd så lenge og fått bekreftet at du er gravid, så bør du ta det med ro. Du har jo opplevd en spontanabort tidligere. Derfor er det desto viktigere å te det med ro nå.
Gjest jeanette Skrevet 28. februar 2006 #12 Skrevet 28. februar 2006 ja fikk beskjed om det av legen også.skal inn til ultralyd i morgen for en ekstra sjekk
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #13 Skrevet 28. februar 2006 Gi oss beskjed om hvordan det går. Her inne er vi spente på alle som er gravide.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #15 Skrevet 1. mars 2006 ja fikk beskjed om det av legen også.skal inn til ultralyd i morgen for en ekstra sjekk ← Hvordan gikk det i dag.
Gjest jeanette Skrevet 1. mars 2006 #17 Skrevet 1. mars 2006 vet ikke helt.de så ikke noe foster på ultralyden og det kunne bety at det var en spontan abort men kunne også være en tidlig graviditet.har tatt nye blod prøver i dag så får vite det helt sikkert i morgen
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #19 Skrevet 1. mars 2006 Kanskje du tok gleden på forskudd. Håper du ikke har fortalt folk at du er gravid, for da er det ekstra tung å si at det gikk galt. Jeg vet hva jeg snakker om, jeg gjorde den feilen selv en gang. Jeg har opplevd en spontanabort. Du har kanskje opplevd to (hvis det er det som skjer / har skjedd).
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #20 Skrevet 1. mars 2006 Uke 7 er som regel for tidlig til å se noe på ultralyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå