Gå til innhold

Kjekkeste fyren på skolen - hva gjør han nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De to guttene i barne- og ungdomsskoleklassen som var ansett å være de peneste (jeg var aldri forelsket i noen av dem), de er begge to butikkere i dag. Begge to fikk tilsynelatende tidlig midtlivskrise(r), og begge to er i nye forhold med veldig mye yngre damer og på med minst barnekull nr. to, mens de selv forsøker å late som om de er mye yngre enn de nå faktisk er. Ikke overraskende er de to kompiser fremdeles ;)

 

Anonymkode: b6c04...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Million skrev (49 minutter siden):

Han ene i paralellklassen gikk for å være veldig kjekk, men dessverre var han allerede halvveis narkoman i 9. klasse. Tror han er narkoman i dag, hvis han i det hele tatt lever. Blond, blåøyd, vikingkjekkas den gangen.

I min klasse gikk det en blond fyr også, som liksom var både den mest populære og "lederen" i klassen, og den kjekkeste som fikk alle damene han ville ha. Han ble også narkoman. Senere i tidlig voksen alder viste det seg at han var egentlig homo, og bodde sammen med sin mannlige partner. Det visste ingen den gangen han bedåret jentene på skolen..! Jeg har snoket litt på nett, og finner at han ser ut til å ha rensket opp i livet sitt og kuttet ut narkotika. Han jobber med noe designgreier på data, og bor ikke lenger i Oslo, ser det ut til. Gode og overraskende nyheter da, jeg trodde han var død, faktisk, siden han var sånn på kjøret i ungdommen.

 

Han du beskriver fra 9 klasse høres ut som gutten jeg nevnte i tråden her. Håret hans var lyst og halvlangt, skikkelig kjekkas. Han hadde faktisk litt fall i håret som kledde han godt.

Jeg så han i Oslo 4-5 år etter vi var ferdig på skolen og han var så ruset at han fikk nok ikke med seg hva som skjedde rundt han. Glemmer aldri det synet, synes bare veldig synd på han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvordan der er fysikk mulig at de fortsatt ser ut som de gjorde da. En driver med sport andre innen helse. Begge har familier og har sikkert fine liv.

Anonymkode: 62a18...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva gjør din? Hvor er han i livet, hvordan har ting gått?

 

Vi hadde spesielt to stk gjennom barne og ungdomsskolen som "alle" jentene syntes var dødskjekke og drømte om. To år eldre enn vårt trinn, de var kompiser. 

Han ene drev med idrett gjennom hele oppveksten og gjør det fremdeles. Utdannet seg til dyrlege. Samfunnsengasjert, ser han stadig i avisen. Usikker på om han er etablert, men like kjekk er han hvertfall. 

Han andre gikk det dårligere med, han kuttet all kontakt med familie og venner etter han kom i 20-årene, og er nå narkoman.

Anonymkode: 89819...9b8

Han som var omtalt som skolens kjekkas på min ungdomsskole i mitt årskull, døde av overdose i tidlig 20 åra.

Anonymkode: d41e5...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er død for lenge siden - kræsjet i en fjellvegg i fylla da han var 26.

Anonymkode: 0cfa2...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "peneste" gutten i mitt kull, den alle ville henge med den gang havna på skråplanet så til de grader, hva han gjør nå aner jeg ikke men det siste jeg hørte var at han var inne for avrusing for sikkert 50 gang.. Den "peneste" jenta har vært gift og skilt fem ganger og sliter med mentale problemer, inn og ut av institusjon mens barna bor hos sine fedre. 
I motsetning til den mest "nerdete" gutten som er en av eliten i forretningsverden med alt på stell og den "styggeste" jenta som alle stengte ute, mobbet og var ganske grusomme med er en av de flotteste på vår alder og har tilsynelatende klart seg veldig bra. Ganske ironisk når man ser at det virker å være en gjenganger i svarene - at det går slik.. 

Anonymkode: ab390...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff dette var litt trist å tenke på, fordi han kjekkeste på ungdomsskolen som var superpopulær for jenter i alle aldre ble rusmisbruker, og idrettskjekkasen på vgs som alle var forelsket i inklu meg tok livet sitt for noen år siden. 

Anonymkode: d63ec...020

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...