AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Jeg skal på venninnetur til London i november, og har ikke flydd på årevis 🙈 Hvordan er det med håndbagasje og hva man kan ta med der igjen? Det er jo ikke lange turen, men kan jeg f.eks ha med paracet, imodium eller lignende? Det er jo ikke lange flyturen, men jeg er litt plaget med magen og stresser med tanken på at det er utenfor rekkevidde hvis jeg putter det i kofferten.. Ellers noe jeg bør tenke på? 😅 Anonymkode: 2136e...30b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 https://avinor.no/flyplass/praktisk-informasjon/planlegg-reisen/bagasjeregler/bagasjeregler Anonymkode: fe6c7...830 1
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 Kofferten bør være etter de målene flyselskapet har satt og veie max 10 kg, det er bare å ta med medisiner i veska.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #4 Skrevet 5. oktober 2024 Hvilket flyselskap skal dere reise med? Vekt og størrelse på håndbagasje varierer fra flyselskap til flyselskap. Når det gjelder medisiner, bør du ha alt i håndbagasjen, i tilfelle kofferten kommer på avveie. Ingen begrensinger der på hva du kan ta inn i fly, men noen medikamenter krever at du har medisinliste/dokumentasjon. Paracet, Imodium og andre reseptfrie medikamenter er ingen problem å ha med. Anonymkode: 228f1...fbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå