Gå til innhold

Finne ut hvilket virus jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hanglet siste uke, ble litt verre i går   Tett I brystet, litt hoste,  ingen feber. Våknet i natt av sår hals, det er nesten borte nå. Ikke matlyst,  og slapp i kroppen. Har neg covid test.  Vil ikke bry legekontorene, men er nysgjerrig på hvilket virus som gir så stort utslag? Pleier å klare meg greit gjennom forkjølelse , men dette er noe mer.  Ikke muskelvondt.  Er vaksinert mot kikhoste.  Skulle tatt influensavaksine denne uke, men den er  selvsagt utsatt. 

Anonymkode: 08e5a...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig herpes i kombinasjon med clamydia, røde hunder og polio. Eller du spør legen. Som er eneste person som kan ta blodprøver og svare deg. 

Anonymkode: 59752...ee3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De fleste virus kan gi så store utslag som du kaller det, det kommer helt an på om du har hatt det før, hvordan kroppen din er rustet akkurat nå osv. det finnes tester å få kjøpt på apotek som kan finne det ut (eller kanskje ikke).

Anonymkode: 1ab64...fea

• Liker 1
Skrevet

Du vil ikke dra til legekontoret men forventer at folk på KG skal vite hva det er du er smittet av?

Tenk om det er kreft, da.

Anonymkode: ad318...5e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vil ikke dra til legekontoret men forventer at folk på KG skal vite hva det er du er smittet av?

Tenk om det er kreft, da.

Anonymkode: ad318...5e9

Regner med legekontoret er fullt opp av pasienter som meg, og dessuten  kan det jo hende noen her på KG har samme symptomer og vet hva de har?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regner med legekontoret er fullt opp av pasienter som meg, og dessuten  kan det jo hende noen her på KG har samme symptomer og vet hva de har?

«Halve» Norge omtrent er slått ut av virus som sirkulerer for tiden, rapporteres det i medier omtrent daglig. Du er ikke alene og må nok bare ri stormen av… paracet og annet lindrende (for hals, hoste, nese osv). 

Anonymkode: 1ab64...fea

• Liker 2
Skrevet

Har samme greia, det er vel mykoplasma som går nå, i tillegg til forkjølelse, corona og kikhoste. Jeg bruker sjelden bli syk, og da bare 2-3 dager, men nå går jeg på andre uka. Forrige uke startet med feber og vondt i kroppen, nå er det hoste, tett nese og bomull i hodet. Mister stemmen om jeg snakker noe særlig. 

Anonymkode: 4c564...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...