Gå til innhold

Mistenker jeg er svindlet av Zara.com

Huspus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 11.46):

Derfor lønner det seg gjerne å betale med f. eks. Klarna når man handler på nett. De er veldig behjelpelige i sånne saker :) Sånn til neste gang.

Anonymkode: 3ec46...0d3

Klarna er ikke et kredittkort og du kan IKKE regne med hjelp fra Klarna hvis du får problemer.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/rlb3eK/advarer-problematisk-at-folk-tror-klarna-er-en-trygghet

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 14.16):

Posten fraskriver seg iallfall alt ansvar, det har jeg smertelig erfart. Forbrukerrådet?

Anonymkode: 277da...80c

Selvsagt har ikke Posten noe ansvar i slike tilfeller, de har jo ikke noe kundeforhold til mottaker, bare til selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bestilt fra Zara flere ganger og har aldri opplevd problemer 🤷🏼‍♀️ Tvert imot, jeg opplever å få pakken raskt, levert til riktig sted og godt merket. Har heller aldri hatt problemer med returer. Nå skal det sies at jeg har appen deres og en egen bruker, og jeg velger alltid betal senere med Klarna som betalingsalternativ.

Anonymkode: 390db...5d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brukernavn84 skrev (På 7.10.2024 den 17.23):

Klarna er ikke et kredittkort og du kan IKKE regne med hjelp fra Klarna hvis du får problemer.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/rlb3eK/advarer-problematisk-at-folk-tror-klarna-er-en-trygghet

Istemmer dette. Jeg har fått god hjelp og refusjon av både VISA og Mastercard, men Klarna gjorde nøyaktig null.

Anonymkode: ee397...228

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (På 4.10.2024 den 14.47):

Betalte du med kredittkort? Du kan prøve å ta saken gjennomføre dem. 

God ide! 😀

Der fikk jeg faktisk tilbake pengene fra mastercard/ banken 🤗

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...