AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober Kanskje noen her inne har kompetanse på dette? Både jeg og kona trener mye, mest på gymmen. Vi syns sexlysten går mye ned i de periodene man trener mest. Egentlig ville jeg jo tenkt det var motsatt. Hva sier dere? Anonymkode: 692e9...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Jeg synes det er logisk ut at den går midlertidig ned når man er sliten, men jeg tror det er verre på sikt å bli i dårlig form. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Isambard skrev (1 time siden): Jeg synes det er logisk ut at den går midlertidig ned når man er sliten, men jeg tror det er verre på sikt å bli i dårlig form. Men man er jo egentlig ikke "sliten". Tvert i mot blir man jo opplagt både fysisk og psykisk av å trene. Anonymkode: 692e9...307 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #4 Del Skrevet 23. oktober Jeg er motsatt, trening gir mer energi og lyst ( Anonymkode: afbe5...8ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #5 Del Skrevet 23. oktober Jeg får mer lyst av å trene, selv om jeg har høy lyst fra før. Anonymkode: 17b63...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #6 Del Skrevet 23. oktober Sikker på det ikke er kaloriunderskudd? Jeg mister i hvert fall 80% av libidoen når jeg slanker meg. Anonymkode: 732c0...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #7 Del Skrevet 23. oktober Jeg blir seriøst kveldstrøtt av å trene så mye. Og når mannen da kryper opp i sengen kl 23.30 og vil ligge. Noooope😆 Anonymkode: dabad...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #8 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 8.39): Kanskje noen her inne har kompetanse på dette? Både jeg og kona trener mye, mest på gymmen. Vi syns sexlysten går mye ned i de periodene man trener mest. Egentlig ville jeg jo tenkt det var motsatt. Hva sier dere? Anonymkode: 692e9...307 Vanlig med høy belastning (høyt volum+intensitet). Sex er helt uaktuelt for min del i perioder jeg trener tungt, noe jeg gjør ganske ofte. Har null overskudd til sex for å si det sånn. Det er først når jeg en sjelden gang trapper mye ned treningen, i ferier osv at overskudd og sexlyst kommer. Anonymkode: e7667...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #9 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg blir seriøst kveldstrøtt av å trene så mye. Og når mannen da kryper opp i sengen kl 23.30 og vil ligge. Noooope😆 Anonymkode: dabad...222 2330? Da jeg sovnet for lenge siden, eller er på vei hjem fra kveldsøkt og stuper til sengs😂😴😴 Anonymkode: e7667...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #10 Del Skrevet 23. oktober Motsatt for meg 😌 Anonymkode: 706bd...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #11 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 8.39): Kanskje noen her inne har kompetanse på dette? Både jeg og kona trener mye, mest på gymmen. Vi syns sexlysten går mye ned i de periodene man trener mest. Egentlig ville jeg jo tenkt det var motsatt. Hva sier dere? Anonymkode: 692e9...307 Hva er mye trening? Trener du hver dag? Hvor mange timer? Anonymkode: 3464c...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober Lett og moderat trening kan øke libidoet. Hard trening, og spesielt om man ikke har nok restitusjon, eller havner i kaloriunderskudd, er ofte drepen for libidoet. Anonymkode: 91959...97d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober Riktig treningsmengde gir HØY sexlyst for min del....kunne hatt k*k hver dag. Trener man for mye, uten nok hvile. Blir det feil...alt blir feil da. Til slutt stopper alt, men i dag frontes det at man skal trene hver dag. Tror at det er løsningen for alle. Anonymkode: 368ef...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå