AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Ønsker en som jevner ut hudtonen og gir glød. Er også på jakt etter et bra solpudder som ikke gjør meg oransje… Noen som kan anbefale meg noe? Anonymkode: 755db...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Jeg bruker Lumene sin CC cream og digger den. Bruker bronzer og settingpudder fra Bare Minerals Anonymkode: b6a16...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Jeg bruker også Lumene! Liker den veldig godt og er ganske rimelig. Jeg har også likt Mary Kay sin. Anonymkode: ac252...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #4 Del Skrevet 2. oktober Lumene sin er bra og bronzeren også faktisk. Bruker begge deler daglig. Anonymkode: fafa7...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober Lumene, It Cosmetics og Erborian er mine favoritter når det kommer til CC-cream. Flere merker har bronzer med kalde undertoner, f.eks. Milani og Florence By Mills. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. oktober #6 Del Skrevet 2. oktober Lumene og Erborian ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #7 Del Skrevet 2. oktober Virker som jeg må teste ut Lumene! Har lenge brukt bb kremen til dr schrammek, som jeg elsker. Men til 720 kr er jeg ute etter noe annet 💸 Anonymkode: 38b45...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #8 Del Skrevet 2. oktober Jeg er veldig fornøyd med CC cream fra It cosmetics og fra Lumene, men føler de begge er et sånt hat eller elsk produkt:P Anonymkode: 7c86b...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #9 Del Skrevet 2. oktober Elsker Lumene, hater It Cosmetic.. 😂 Og har prøvd det meste. Anonymkode: 3b1e9...fda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #10 Del Skrevet 2. oktober Ikke meningen å kuppe tråden, men har noen erfaring med este lauder sin? Jeg har prøvd dagkremen med farge og har likt den godt, men vil gjerne ha en som jevner litt mer ut også. Anonymkode: 5492b...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #11 Del Skrevet 2. oktober Elsker Erborian, misliker Lumene. Ikke på grunn av farge og egenskaper, men på grunn av lukt. Det er noe med lukten på mange av Lumenes produkter som jeg ikke klarer. Jeg synes de har en undertone av surt/harskt uten at de egentlig er det. Anonymkode: 36f30...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #12 Del Skrevet 2. oktober Brukt lumene sin i 8 år nå! Anonymkode: b8cae...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #13 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Elsker Lumene, hater It Cosmetic.. 😂 Og har prøvd det meste. Anonymkode: 3b1e9...fda Samme her, elsker Lumene og hater It cosmetics - synes den er altfor tykk, og får alltid kviser av den. Anonymkode: 9001e...b25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #14 Del Skrevet 2. oktober Helt enig med de andre over: It Cosmetics var alt for tykk og la seg utenpå huden. Lumene er super! Anonymkode: fe5fd...662 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. oktober #15 Del Skrevet 3. oktober Er fornøgd med Jan Thomas sin CC krem antiredness. Lett å smøra ut og ser naturleg ut. For solpudder har Essence eit bra matt til rundt 50 lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå