AnonymBruker Skrevet 12. oktober #41 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Her jeg bor, uttales også alle de tre ordene likt. (Altså "ora"-delen) Eneste forskjellen er at på snora ville jeg gått ned i tonefall på slutten, på Nora og hora går jeg opp Anonymkode: e01c0...cff Altså uttaler du dem ulikt. Det var tonefallet jeg tenkte på da jeg spurte om forskjellen. Det ser ut som om noen uttaler ordene forskjellig på andre måter også, det var jeg ikke klar over. (Eller kanskje folk har problemer med å beskrive forskjell i tonefall?) Anonymkode: 59521...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #42 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Altså uttaler du dem ulikt. Det var tonefallet jeg tenkte på da jeg spurte om forskjellen. Det ser ut som om noen uttaler ordene forskjellig på andre måter også, det var jeg ikke klar over. (Eller kanskje folk har problemer med å beskrive forskjell i tonefall?) Anonymkode: 59521...e00 Ja, var derfor jeg spesifiserte, at selve bokstavene uttales likt og tonefallet annerledes. Vet nemlig om folk som uttaler Nora med litt mer "å"-lyd i o-en. Ikke ren å, men litt mer å I o-en på en måte. Anonymkode: e01c0...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. oktober #43 Del Skrevet 12. oktober Nora likt som hora. Snora er for meg «snori». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. oktober #44 Del Skrevet 12. oktober Heter hun Nora så utaler jeg Nora. kan jo ikke være så veldig vanskelig med respekt for folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #45 Del Skrevet 12. oktober For en latterlig tråd!😅 Anonymkode: e63f3...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå