Gå til innhold

Bittorrent


Jane How

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt å bruke det, så vet ikke hva som er vanlig. Det tar evigheter å få ned en fil, nå står det at det er 2 dager igjen til den er hentet ned og det er under 400mb. Har vært sånn med alle filene jeg har prøvd hittil? Gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den burde ikke gå treigt, nei. Sannsynligvis er det et brannmur- eller router-problem. En port må åpnes, slik at du også deler ut filen. Ellers vil du få lav "rating" i systemet, og bli prioritert ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde ikke gå treigt, nei. Sannsynligvis er det et brannmur- eller router-problem. En port må åpnes, slik at du også deler ut filen. Ellers vil du få lav "rating" i systemet, og bli prioritert ned.

Det er ikke rating i bit torrent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sider har ratio. Er man gjerrig med upload stopper download til du har en viss ratio. Ratio 1 vil si at man har lastet ned like mye som opp. Med verdien 0.5 har man lastet opp halvparten av det man har lastet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jane how_*

Det lastes opp også, kanksje omtrent lik hastighet som jeg laster ned.

Men hvordan kan jeg sjekke om det er ruterport som må åpnes, og hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vanlige windows firewall hvertfall.. er ikke så god på sånt :forvirret:

Men det står at 2 firewaller er på, hvordan finner jeg ut hvilken som er den andre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...