AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Skrevet 30. september 2024 Jeg har endelig bestemt meg for å gjennomføre en operasjon jeg har tenkt på lenge. Det er operasjon i underlivet og ikke noe jeg har så lyst til å dele med kollegaer eller venner. Men Hva kan jeg si jeg har gjort som ikke er så intimt/privat om noen spør? Jeg vil sikkert ha litt vondt 1 ukes tid og må ta det rolig noen uker. Ønsker ikke at folk skal vite hva det er, men må jo kanskje ha noe å si om jeg blir spurt.. noen tips til inngrep el man kan bruke som hvit løgn? Anonymkode: 42a09...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har endelig bestemt meg for å gjennomføre en operasjon jeg har tenkt på lenge. Det er operasjon i underlivet og ikke noe jeg har så lyst til å dele med kollegaer eller venner. Men Hva kan jeg si jeg har gjort som ikke er så intimt/privat om noen spør? Jeg vil sikkert ha litt vondt 1 ukes tid og må ta det rolig noen uker. Ønsker ikke at folk skal vite hva det er, men må jo kanskje ha noe å si om jeg blir spurt.. noen tips til inngrep el man kan bruke som hvit løgn? Anonymkode: 42a09...6ec Løgn er aldri noen god løsning, særlig ikke i relasjon til mennesker du er avhengig av å ha tillit til og få tillit fra. Å si sannheten betyr ikke at du skal utbrodere alt. Bare å si at du skal ha en operasjon, og blir litt redusert en stund fremover. Spør noen noe mer så svarer du at du har ikke så lyst til å fortelle det. Da har du ikke løyet og samtidig ikke sagt hva du skal. Så får du løse det å svare etterhvert som spørsmålene kommer. Anonymkode: 0d18f...b40 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Løgn er aldri noen god løsning, særlig ikke i relasjon til mennesker du er avhengig av å ha tillit til og få tillit fra. Å si sannheten betyr ikke at du skal utbrodere alt. Bare å si at du skal ha en operasjon, og blir litt redusert en stund fremover. Spør noen noe mer så svarer du at du har ikke så lyst til å fortelle det. Da har du ikke løyet og samtidig ikke sagt hva du skal. Så får du løse det å svare etterhvert som spørsmålene kommer. Anonymkode: 0d18f...b40 Uenig. TS sier jo at dette er noe hun ikke vil dele. En hvit løgn er ok her spør du meg. Si fu skal fjerne en føflekk eller noe annet. Ingen har noenting med hva du gjør. Forskjell på løgn og en hvit løgn. Anonymkode: 60764...692 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #4 Skrevet 30. september 2024 Si at du har hatt et inngrep. Anonymkode: e2481...41b
visp Skrevet 30. september 2024 #5 Skrevet 30. september 2024 Si at du har ryggproblemer, og legen har bedt deg ta det rolig et par uker.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #6 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uenig. TS sier jo at dette er noe hun ikke vil dele. En hvit løgn er ok her spør du meg. Si fu skal fjerne en føflekk eller noe annet. Ingen har noenting med hva du gjør. Forskjell på løgn og en hvit løgn. Anonymkode: 60764...692 Fjerne en føflekk, og så har så store problemer etterpå som ts beskriver at hun sannsynligvis vil få? Vil ts unngå sladder, baksnakking og spekulering om at fra abort, til at hun har gjort intim kirurgi? Som vel sannsynligvis er hva ts planlegger? https://osloprivatklinikk.no/plastikkirurgi/kropp/intimkirurgi Løgn er løgn uansett. Oppdager arbeidsgiver at ts er borte fra arbeid og i tillegg lyger om hvorfor hun har vært borte, så vil ikke jeg være i ts sine sko. Anonymkode: 0d18f...b40
Christina82 Skrevet 30. september 2024 #7 Skrevet 30. september 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Christina82, mod
Anbefalte innlegg