Gå til innhold

Ser blått lys


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser blått lys eller blink når det er mørkt ute. Varer bare i et halvt sekund også forsvinner det igjen. Hatt det i sikkert ett år pluss, vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt lurt og trodd det er utrykning bak meg 😅 blitt til dels vandt med det men er nå blitt hyppigere og litt irriterende. Jobber ute på nattestid og så skjer relativt ofte gjerne 10-20 ganger på en natt. Noen som kan relatere? 
bruker ikke linser/briller og synet ellers er som det skal. 

Anonymkode: 1e082...557

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om, så kan dessverre ikke hjelpe, men spør fastlegen neste gang du er der. Greit å bare sjekke ut sånn i forhold til om det er noe galt. 

Anonymkode: 06435...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du diabetiker? Grunnen til at jeg spøt, er fordi jeg hadde det samme da jeg lå høyt i nlodsukker.

Fastegen kunne ikke forklare det. Heller ikke øyelegen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (24 minutter siden):

Er du diabetiker? Grunnen til at jeg spøt, er fordi jeg hadde det samme da jeg lå høyt i nlodsukker.

Fastegen kunne ikke forklare det. Heller ikke øyelegen.

Nei ikke diabetiker 

 

Anonymkode: 1e082...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har dette, har sett blått lys nå og da i flere år. Optiker, øyelege og fastlege aner ikke hva det kan være, og finner ikke noe galt. Jeg ser også lange etterbilder da, fra lyst til mørkt og omvendt, i mye større grad enn det som er vanlig. Optikeren sa at han bare hadde hatt én annen kunde enn meg hos seg med samme problem, på de 20 årene han hadde jobbet som optiker. Og hun hadde t.o.m tatt MR av hodet, uten å finne noe galt. Jeg er innforstått med at det bare er sånn, og har koblet det blå lyset jeg ser til samme problemstilling. Kan det hende du opplever noe lignende? Jeg har forsåvidt også høre flere åndelige veiledere si at de blå lysglimtene noen ser, er engler og hjelpere som viser seg og passer på oss. Hvem vet❤️

Anonymkode: 0353a...eef

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei ikke diabetiker 

 

Anonymkode: 1e082...557

Jeg så kobolt blått lys frem til jeg ble operert for grå stær.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ser blått lys eller blink når det er mørkt ute. Varer bare i et halvt sekund også forsvinner det igjen. Hatt det i sikkert ett år pluss, vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt lurt og trodd det er utrykning bak meg 😅 blitt til dels vandt med det men er nå blitt hyppigere og litt irriterende. Jobber ute på nattestid og så skjer relativt ofte gjerne 10-20 ganger på en natt. Noen som kan relatere? 
bruker ikke linser/briller og synet ellers er som det skal. 

Anonymkode: 1e082...557

Gamle, BMV el biler av de knøttsmå slaget, har blålig lys når lysstrålen treffer speil/øyet i en bestemt vinkel. Merker det samme med enkelte andre elbiler og, kan dette være forklaringen? 
Hvis ikke, så er en tur til optiker/fastlege/øyelege på sin plass. Synet venter man ikke og ser med, om noe er høyst unormalt.

Anonymkode: c3693...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? 

Floaters er mer og mer vanlig jo eldre du er. Og helt ufarlig 

Anonymkode: 19c66...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor gammel er du? 

Floaters er mer og mer vanlig jo eldre du er. Og helt ufarlig 

Anonymkode: 19c66...ff7

Floaters er ikke alltid ufarlig og skal helst sjekkes hvis det er nye symptomer.

Anonymkode: 4b2fe...525

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor gammel er du? 

Floaters er mer og mer vanlig jo eldre du er. Og helt ufarlig 

Anonymkode: 19c66...ff7

Floaters er noe helt annet. Jeg har masse floaters, og ser også blå lysglimt innimellom. To helt ulike ting. Alt er fint med øynene mine, de er sjekket av både fastlege, øyelege og optiker.

Anonymkode: 0353a...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Floaters er noe helt annet. Jeg har masse floaters, og ser også blå lysglimt innimellom. To helt ulike ting. Alt er fint med øynene mine, de er sjekket av både fastlege, øyelege og optiker.

Anonymkode: 0353a...eef

Merkelig at ikke fagfolk finner utav dette. Mine leger visste heller ikke hva dette var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne hevder dette er engler. 

Anonymkode: b4340...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden så lærte jeg det at det er ens egen aura en ser.. ens energifelt.

Anonymkode: 7bcdb...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gamle, BMV el biler av de knøttsmå slaget, har blålig lys når lysstrålen treffer speil/øyet i en bestemt vinkel. Merker det samme med enkelte andre elbiler og, kan dette være forklaringen? 
Hvis ikke, så er en tur til optiker/fastlege/øyelege på sin plass. Synet venter man ikke og ser med, om noe er høyst unormalt.

Anonymkode: c3693...bc5

Trodde det var det i begynnelsen men skjer ofte uten at det er en eneste bil i nærheten. 

Anonymkode: 1e082...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor gammel er du? 

Floaters er mer og mer vanlig jo eldre du er. Og helt ufarlig 

Anonymkode: 19c66...ff7

25 men har hatt floters hele livet. Dette er noe annet

Anonymkode: 1e082...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...