AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #21 Del Skrevet 1. oktober 2024 Hadde et sånt forhold en gang over nesten ett år. Han var åpen at det var bare det han ville. Dessverre ville jeg noe mer. Derfor prøvde jeg å la være å ha kontakt med ham, men jeg klarte det ikke. jeg håpet hele tiden......forgjeves. Det var så vondt. Til slutt hadde vi begge blitt glade i hverandre, men han sikkert mer på et vennskapelig nivå. Så han ville ikke mer, da det var gått for langt, som han sa. Han ville være fri og ha uforpliktende forhold. Jeg sa at jeg ville ha ham som kjæreste. Da avsluttet vi det. Anonymkode: 5ed22...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #22 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hatt en i straks to år. Kun sex. Melder når det passer og om det passer tilbringer vi ett par timer i senga. Thats it. Funker som bare det. Anonymkode: 1e224...b01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 5. oktober 2024 #23 Del Skrevet 5. oktober 2024 Samme mann i ca 4 år. Vi treffes 2-3 ggr pr mnd. Lager mat, ser tv, har sex og prater og diskuterer. Pleier å overnatte. Kjekt når han kommer og godt når han går. Prater sammen daglig. Vi er ikke kjærester, men er eksklusive. Fungerer veldig bra 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #24 Del Skrevet 5. oktober 2024 Etk skrev (34 minutter siden): Samme mann i ca 4 år. Vi treffes 2-3 ggr pr mnd. Lager mat, ser tv, har sex og prater og diskuterer. Pleier å overnatte. Kjekt når han kommer og godt når han går. Prater sammen daglig. Vi er ikke kjærester, men er eksklusive. Fungerer veldig bra 😊 Ts her Men er ingen av dere på leting etter kjæreste siden dere er eksklusive og har møttes i 4 år? Dette er noe av det jeg ikke skjønner hvordan skal løses, for vi begge leter etter kjæreste. Anonymkode: c82d6...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #25 Del Skrevet 5. oktober 2024 Har sex, kysser når vi har sex, utenom sex er det ikke kyssing, ikke middag sammen, ut for drinker, ikke hele kvelden sammen (hvis vi ikke har sex hele kvelden). Kort og godt, vi har sex, kan slå av en prat med det er det hele. En kan sove hos meg, fordi det er veldig avklart og avslappet oss imellom. Har hendt en sier han vil ha mer, men da avslutter jeg den relasjonen og sier hvorfor. Jeg er veldig tydelig på hva jeg søker etter og hva jeg ikke søker etter. Fuckfriends er for sex. FWB er venner som tilfeldigvis også kan ha sex innimellom. ( Det ligger litt i ordet, man er venner som har noen fordeler. Venner er ikke det man leter etterpå Tinder, badoo osv) Anonymkode: 635ce...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #26 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her Men er ingen av dere på leting etter kjæreste siden dere er eksklusive og har møttes i 4 år? Dette er noe av det jeg ikke skjønner hvordan skal løses, for vi begge leter etter kjæreste. Anonymkode: c82d6...a20 Det løses vel lett? Det er en fuckfriend, og ingen forpliktelser. Man kan fint lete etter kjæreste samtidig, men sier ifra til fuckfriend hvis man dater og finner noen det ser ut til å bli noe forhold med. Anonymkode: 635ce...b21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 6. oktober 2024 #27 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ts her Men er ingen av dere på leting etter kjæreste siden dere er eksklusive og har møttes i 4 år? Dette er noe av det jeg ikke skjønner hvordan skal løses, for vi begge leter etter kjæreste. Anonymkode: c82d6...a20 Nå kan jeg ikke svare for han, men jeg leter ikke aktivt nei. Har kommet til det punktet at jeg ikke ser for meg å bli samboer med noen igjen, trives så godt alene med den friheten det innebærer. Siden jeg vet at vi mest sannsynlig aldri kommer til å bli et par er jeg åpen for flørt med andre, men behovet mitt for kroppskontakt og det å «bli sett» blir på en måte dekket slik jeg har det nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. oktober 2024 #28 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 12.46): Så ingen av desse fire-fem mennene du hadde regelmessig sex med ville egentlig bare ha sex, de trodde dere kunne blir kjærester Du er ei fin ei du. Regner med du hemmeligholder alle disse eventyrene og tendensene for dine nye kjærester, for du er i allefall ikke forholdsmateriale. Anonymkode: 486cf...3d0 Tosk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #29 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hatt en i straks to år. Kun sex. Melder når det passer og om det passer tilbringer vi ett par timer i senga. Thats it. Funker som bare det. Anonymkode: 1e224...b01 Samme her, fungerer utmerket Men gjør det ikke for ofte, må bygge opp spenning og lyst igjen. Treffene trenger ikke være timelange...mye er gjort på en times tid 😅 Etterpå har vi kos og nærhet, det er viktig etterpå... Slipper meg også mye mer løs enn med en kjæreste, har dritbra sex rett og slett. Anonymkode: 6d13a...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. oktober 2024 #30 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har sex, kysser når vi har sex, utenom sex er det ikke kyssing, ikke middag sammen, ut for drinker, ikke hele kvelden sammen (hvis vi ikke har sex hele kvelden). Kort og godt, vi har sex, kan slå av en prat med det er det hele. En kan sove hos meg, fordi det er veldig avklart og avslappet oss imellom. Har hendt en sier han vil ha mer, men da avslutter jeg den relasjonen og sier hvorfor. Jeg er veldig tydelig på hva jeg søker etter og hva jeg ikke søker etter. Fuckfriends er for sex. FWB er venner som tilfeldigvis også kan ha sex innimellom. ( Det ligger litt i ordet, man er venner som har noen fordeler. Venner er ikke det man leter etterpå Tinder, badoo osv) Anonymkode: 635ce...b21 Det er mange begreper å forholde seg til må jeg si... Lærer noe nytt hver dag 👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #31 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 12.46): Så ingen av desse fire-fem mennene du hadde regelmessig sex med ville egentlig bare ha sex, de trodde dere kunne blir kjærester Du er ei fin ei du. Regner med du hemmeligholder alle disse eventyrene og tendensene for dine nye kjærester, for du er i allefall ikke forholdsmateriale. Anonymkode: 486cf...3d0 Ser andre allerede har irettesatt deg, men jeg har også holdt på som henne du siterte, og kan godt forklare hvorfor: Jeg er rett og slett ganske kresen når det gjelder å få dype følelser. Jeg trenger at en del personlighetstrekk som de færreste innehar, er på plass. Det er ikke umulig å finne en slik mann, men det er langt mellom dem. Samtidig er jeg glad i sex og å være sosial, så å ha en FF i mellomtiden er helt topp. Jeg kan godt bli god og nær venn med personer som mangler flere av de kvalitetene jeg ser etter hos en kjæreste. Så lenge man er ærlig fra start, så ser jeg ikke problemet. Og jeg er absolutt en veldig omsorgsfull, morsom, lidenskapelig og trofast kjæreste når jeg først får dype følelser for noen. Anonymkode: e3ba8...511 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #32 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ser andre allerede har irettesatt deg, men jeg har også holdt på som henne du siterte, og kan godt forklare hvorfor: Jeg er rett og slett ganske kresen når det gjelder å få dype følelser. Jeg trenger at en del personlighetstrekk som de færreste innehar, er på plass. Det er ikke umulig å finne en slik mann, men det er langt mellom dem. Samtidig er jeg glad i sex og å være sosial, så å ha en FF i mellomtiden er helt topp. Jeg kan godt bli god og nær venn med personer som mangler flere av de kvalitetene jeg ser etter hos en kjæreste. Så lenge man er ærlig fra start, så ser jeg ikke problemet. Og jeg er absolutt en veldig omsorgsfull, morsom, lidenskapelig og trofast kjæreste når jeg først får dype følelser for noen. Anonymkode: e3ba8...511 Du er nok "ganske kresen" fordi du til stadighet bruker og kaster menn. og etterhvert er ingen "bra nok" uansett. Irettesettelser trenger nok du også . Tviler på at noen mann i hele verden vil være i et ordentlig forhold med kanskje barn og hus, med den autentiske deg. Du må juge deg til det Anonymkode: 486cf...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #33 Del Skrevet 8. oktober 2024 Varierer fra fyr til fyr😆 En er bare sex En er med middag og vin og hele natta Så har jeg hatt de hvor det avtales på sparket. Anonymkode: 697be...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #34 Del Skrevet 9. oktober 2024 Hadde det tidligere. Avtalte at vi gir beskjed dersom vi ønsket å avslutte eller hadde samleie med noen andre. Forhold var uaktuelt for begge to. Gode venner i utgangspunktet, så film sammen, lagde mat, turer ol (akkurat som før vi ble fwb). Avsluttet etter noen mnd, fortsatt gode venner i dag 😊 Anonymkode: 171a5...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #35 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 12.46): Så ingen av desse fire-fem mennene du hadde regelmessig sex med ville egentlig bare ha sex, de trodde dere kunne blir kjærester Du er ei fin ei du. Regner med du hemmeligholder alle disse eventyrene og tendensene for dine nye kjærester, for du er i allefall ikke forholdsmateriale. Anonymkode: 486cf...3d0 For noe piss!! Jeg har hatt mange slike relasjoner, og aldri hatt trøbbel med å finne en kjæreste. Jeg har en ff nå. Eller vi har et D/s forhold. Vedkommende har en primærpartner, og vi kan begge treffe andre om vi vil. Dette innebærer at vi bruker kondom, informerer om evt ødelagte kondomer og sjekker oss regelmessig. En jeg evt møter, må ønske å være en del av et lag. Akkurat som de han møter. Anonymkode: 1d7d0...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #36 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 12.51): Hvorfor dømmer du henne? Hun har vært klar på hva slags forhold hun vil ha og ikke ha. Betyr jo ikke at hun aldri kommer dit at hun vil ha et monogamt forpliktende samfunnsnormativt forhold en gang i framtida. Anonymkode: b3c58...886 Og selv om man ikke lander på heteronormativt monogamt forhold, er man like mye kjærestemateriale.. Men er bare ikke kjærestemateriale for en som ønsker en heteronormativ og monogam tilværelse. Folk (ikke du) evner dårlig å se at det som ikke matcher dem selv, fint kan være en perfekt match for andre. Anonymkode: 1d7d0...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #37 Del Skrevet 9. oktober 2024 takinova skrev (På 1.10.2024 den 11.19): Siden han sikkert har opplevd det samme? Er det vanlig å ha 4-5 faste sexpartnere når man er singel altså? Ja, for noen er det det. For min del er det normalt, selv når man er i et forhold..? Anonymkode: 1d7d0...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #38 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 18.58): Ts her Men er ingen av dere på leting etter kjæreste siden dere er eksklusive og har møttes i 4 år? Dette er noe av det jeg ikke skjønner hvordan skal løses, for vi begge leter etter kjæreste. Anonymkode: c82d6...a20 Det er jo ikke verre enn at dere slutter når en treffer noen av interesse om dere går for monogame forhold..? Anonymkode: 1d7d0...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #39 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 11.59): Du er nok "ganske kresen" fordi du til stadighet bruker og kaster menn. og etterhvert er ingen "bra nok" uansett. Irettesettelser trenger nok du også . Tviler på at noen mann i hele verden vil være i et ordentlig forhold med kanskje barn og hus, med den autentiske deg. Du må juge deg til det Anonymkode: 486cf...3d0 Nå ilegger du andre samme tankegang og behov som deg selv. DU mener at sex utenfor kjæreste relasjoner nødvendigvis er bruk og kast. DU mener at noen som har sex utenfor slike relasjoner, eller flere samtidig ikke er for DEG å starte familie og kjøpe hus med. ANDRE deler ikke nødvendigvis det samme synet.. Vanskelig å begripe sikkert, men sånn fungerer verden rundt det meste. Anonymkode: 1d7d0...059 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #40 Del Skrevet 9. oktober 2024 Med nåværende ff er vi som vi ville ha vært om vi var kjærester. Har følelser for hverandre, finner på ting sammen, kysser, osv. Vi har vært på hyttetur, men er mest sammen et døgn her og der. Vi dater ikke andre og vi har daglig kontakt med hverandre. Ønsker dog ikke å definere oss som kjærester, hvertfall ikke pr nå, fordi da følger det med en del "mas" som å bli kjent med hverandres foreldre, barn, venner osv. Vi har ikke anledning til å møtes altfor ofte, derfor ønsker vi å bruke den lille tiden vi har som "kjærester". Vi er 44 og 51. Hatt en liknende ff før. Har også tidligere hatt jeg ffs som var litt mindre "kjæresteaktige", dvs vi kunne se film, spise sammen og kose og sånn, men var ikke sammen mer enn maks en kveld pluss natt. Heller ikke kjærestemateriale, da disse var en del yngre enn meg. Anonymkode: 2e5ca...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå