Gå til innhold

Sex en uke etter konisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utførte konisering fredag for en uke siden. Har ikke hatt noe problemer i ettertid, verken smerter eller særlig med blødninger. Allerede 2 dager etter inngrepet kom det en stor slimete og helt mørk "kompakt" klump ut, det kan vell ikke være sårskorpen som ramlet av så fort vell?..

Uansett var jeg utrolig dum nå på fredagskvelden (1 uke etter inngrep), og falt for fristelsen for samleie i fylla. Tok det utrolig forsiktig, men når fornuften slo til underveis avsluttet jeg akten. I ettertid har jeg fått noe helt vanvittig med vannete utflod, som er tidvis litt rosa, litt brunt, og såvidt gult. Vet at infeksjonsfaren er høy så tidlig etter konisering, og at jeg aldri burde hatt samleie så tidlig i utgangspunktet. Har hatt litt vage "menssmerter" etter akten. Men dette er vell normalt ettersom skorpen skal dette av ila de neste dagene? For jeg hadde vell gjerne hatt tegn på infeksjon allerede nå om jeg skulle fått det?

Er det noen som har hatt samleie så tidlig etter konisering før, hvor det har gått fint?

Og ja, jeg kommer garantert til å vente i 4 uker før neste gang...

Anonymkode: 4a9b5...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg ventet 5-6uker siden jeg blødde osv etterpå og fikk beskjed om å vente til det var ferdig. Så det fikk gro. Ville ringt å hørt med de som opererte deg. Det går sikkert fint, men ta en tlf. Brukte du kondom håper jeg? Åpent sår lg bakterier fra fremmed er ikke så lurt.

Anonymkode: 401f9...186

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det noen som har hatt samleie så tidlig etter konisering før, hvor det har gått fint?

Jeg hadde, bare seks dager etter. Gikk helt fint, men tror egentlig det hadde vært bedre om jeg hadde ventet en uke til. 

Merket jo at jeg hadde hatt sex, kanskje helingen av alt ble utsatt et par dager innvendig. 

Anonymkode: e81b6...26c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei jeg ventet 5-6uker siden jeg blødde osv etterpå og fikk beskjed om å vente til det var ferdig. Så det fikk gro. Ville ringt å hørt med de som opererte deg. Det går sikkert fint, men ta en tlf. Brukte du kondom håper jeg? Åpent sår lg bakterier fra fremmed er ikke så lurt.

Anonymkode: 401f9...186

Dessverre tenkte jeg ei heller så langt at kondom hadde vært smart å bruke.. derfor jeg er litt ekstra skeptisk. Men har heldigvis ikke noe tegn til infeksjon! Har virkelig vært heldig der ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dessverre tenkte jeg ei heller så langt at kondom hadde vært smart å bruke.. derfor jeg er litt ekstra skeptisk. Men har heldigvis ikke noe tegn til infeksjon! Har virkelig vært heldig der ja

Tja..du har smerter og økt utflod. Ta en telefon, du. 

Anonymkode: 97230...ba6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...