Gå til innhold

Er det noen som ALDRI har hatt ONS her?

Fremhevede innlegg

Gjest marthepia
Skrevet

Det virker som om mange har hatt ONS her.

Er det virkelig så vanlig? Er det noe som er veldig spesielt med det eller? :)

Jeg kan ærlig si at jeg aldri har hatt ONS. tror ikke jeg kommer til å ha det heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS, og kan ikke se for meg at jeg skal ha det noen gang.

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen ONS. Det står heller ikke på "thing to do" listen min.

Skrevet
Da er jeg ikke alene da :)  :ler:

Nei jeg satt med samme følelsen. :ler:

Skrevet

Jeg har hatt en ons, og kommer aldri til å ha det igjen. Syns det var kjedelig og lite givende. Manglet den varmen og omsorgen som man har når man er sammen i et forhold.

(Det kan jo hende jeg bare var litt uheldig med partneren da)

Skrevet

Det er vel ikke varme og omsorg man får i et ONS heller, da.. (Hvis man tror det, så er man kanskje litt på tur....)

Heller aldri hatt det!

Skrevet
Det er vel ikke varme og omsorg man får i et ONS heller, da.. (Hvis man tror det, så er man kanskje litt på tur....)

Heller aldri hatt det!

...men bare for å dra den tanken litt videre... Er det ikke ofte sånn at varme og nærhet er det kvinner ofte søker da? Kanskje ender de opp med en ONS en kveld fordi de føler seg ekstra ensomme og innbiller seg at sex kan døyve følelsen for en stakket stund. Og ender opp med å erfare det motsatte? Jeg har ikke selv følt meg fristet til å gjøre erfaringen, men har da snakket med kvinner som har gjort akkurat det.

Skrevet

Heller aldri hatt det!

Er kanskje ikke helt det man leter etter i ett ons,da er det vel sex uten noen forpliktelser spør du meg ;)

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt ONS, og jeg har noen planer om å ha det heller.

Skrevet

Jeg har aldri hatt det, og kommer ikke til å ha det heller.

Skrevet

Har hendt i mine yngre dager. Greit nok den gang da - men ikke noe jeg kan tenke meg til nå.

Skrevet

Uenig. Det kan faktisk være ganske godt å oppleve varm hudkontakt også under et ONS.

Skrevet
Jeg har aldri hatt noen ONS. Det står heller ikke på "thing to do" listen min.

Som jeg skulle sagt det selv - det er noe jeg faktisk ikke ser vitsen med.

Skrevet
Jeg har aldri hatt ONS, og kan ikke se for meg at jeg skal ha det noen gang.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...