AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Det kom opp reklame på min fb-side for en nettbutikk som het Lunaoslo.. Reklamen var for en nydelig kåpe/jakke kalt "Agnes". Fri frakt og greie priser. Ser veldig "ordentlig ut" når man ser på sidene deres, men jeg er født skeptisk😉 Og hvorfor har jeg ikke hørt om dem før? Er det noen som har kjennskap til denne nettsiden og vet pm det er trygt å handle derfra? Og hvordan er kvaliteten? Bilder lyver jo gjerne. Anonymkode: fcde6...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kom opp reklame på min fb-side for en nettbutikk som het Lunaoslo.. Reklamen var for en nydelig kåpe/jakke kalt "Agnes". Fri frakt og greie priser. Ser veldig "ordentlig ut" når man ser på sidene deres, men jeg er født skeptisk😉 Og hvorfor har jeg ikke hørt om dem før? Er det noen som har kjennskap til denne nettsiden og vet pm det er trygt å handle derfra? Og hvordan er kvaliteten? Bilder lyver jo gjerne. Anonymkode: fcde6...32a Beklager... På to-tre sekunder nå, fikk jeg reklame for samme jakke fra to andre "nettbutikker"🙈 Identisk bilde og modell, men annet navn.. Tenker jeg dropper det😜 Anonymkode: fcde6...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Nettsiden har veldig lite informasjon og alle klærne de selger har generiske navn og de har heller ingen merkevarer, lukter droppshipping lang vei og jeg ville ikke handlet verken der eller lignende nettbutikker. Anonymkode: 4684a...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september Bare navnet i seg selv er advarsel nok tenker jeg… Anonymkode: d9168...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #5 Del Skrevet 10. november Styr unna. Varer fra kina. Elendig kundeservice og håpløst å returnere. Anonymkode: 25019...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå