AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #21 Del Skrevet 30. september 2024 Det er vel akkurat det at han stilte seg uforstående til at du ikke syns den formen av sex var aktuell som er størst grunn til å avslutte her. Så jeg ville sagt det rett og slett. Det er greit å ha seksuelle preferanser, men man må ha forståelse for at andre mennesker kan ha andre preferanser. "Jeg opplever at vi har veldig ulike seksuelle preferanser, og at du ikke hadde helt forståelse for det. Derfor ser jeg ikke helt at vi to passer sammen. Ønsker deg lykke til videre." Anonymkode: 9be24...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #22 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg hadde avsluttet det om jeg var deg, gitt beskjed om at dere dessverre har for ulike seksuelle preferanser, så det er bedre at dere leter videre på hver deres kant. Det kommer til å bli gnisninger om dere fortsetter å date, for han kommer til å ha behov han ikke får oppfylt, og du kommer til å føle press om han tar det opp igjen. Don't go there! (Som andre også sier, for meg hadde han vært en perfekt sexpartner 😉. Men ikke gå på kompromiss med hva som er rett for deg). Anonymkode: 353d4...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå