AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #21 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har de ikke hatt det når de er 10 kan de få vaksine. Bedre enn å bli syk, og tror du da ikke kan få helvetesild heller. Anonymkode: 87f2b...401 En kan få det selv med vaksine, men det blir roligere forløp. Anonymkode: 626ea...c19
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #22 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har de ikke hatt det når de er 10 kan de få vaksine. Bedre enn å bli syk, og tror du da ikke kan få helvetesild heller. Anonymkode: 87f2b...401 En av grunnene til at vannkoppevaksine ikke er innført for alle i Norge, er at man tror at flere kan få helvetesild hvis alle tar vannkoppevaksinen. Men man kan jo alltids vaksinere seg mot helvetesild også. Anonymkode: 4e166...0d0
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #23 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det var det å få den vaksinen da. Har en fastlege som nektet da jeg spurte for min eldste som snart er 10. Anonymkode: a1a5d...4a4 Samme her. Dvs, fastlege sier hun kan skrive resept hvis helsesykepleier går med å sette vaksinen. Legen og helsesykepleier nekter å sette vaksinen. Min er 8. Jeg vil prøve igjen om et par år hvis hun ikke har fått det ennå for jeg var skikkelig dårlig da jeg fikk det som 13-åirng og har synlige arr i ansiktet (husker ikke detaljer rundt når feber kom, som ts spør om, men hadde høy feber og veldig vondt i hodet) Anonymkode: 4e166...0d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå